Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Zo dom en onnodig weer. Je doet gewoon geen kut na de 0-1. Je verdient het om hem nog te verliezen ook.

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 maart 2026 om 16:06:

Leuke quizvraag. In welke minuut krijgt Feyenoord een strafschop?

:denk :denk Tja, je kunt er op wachten inderdaad...

+4/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 maart 2026 om 16:14:

Sevic schreef op 22 maart 2026 om 16:08:

Als ie had gewild, had ie 'm daarnet al kunnen geven voor dat voetje van Godts...

Minuut 82 noteer ik alvast.

Ik zet ook in op de 2-1 rond minuut 89.

Doen ze ook in Ulaanbaatar.

+1/-1

s0lido schreef op 22 maart 2026 om 16:18:

Als ie had gewild, had ie 'm daarnet al kunnen geven voor dat voetje van Godts...

“Ulaanbaatar”, komen daar de Edgelords, dikzakken en mongolen vandaan?

+1/-3

Het is weer billenknijpen met lachebekje Wijndal en slapjanus Fitz-Jim...

+4/-0

Heb zwaar spijt van de suggestie om Bounida te brengen. Hij brengt namelijk helemaal niets. Fitzie-Jimmie en Wijndal brengen nog minder, maar van hun verwacht ik ook niet meer.

+2/-1

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 maart 2026 om 16:21:

Er is een verschil tussen mongolen en Mongolen, btw. Laten we erop houden dat jij daar niet vandaan komt.

OT:
Hup Ajax!

+1/-1

De wissels Weghorst en Berghuis zo vroeg breken je uiteindelijk op. Ook snap ik niet dat Gaaei niet kwam en Rosa naar links ging. Alle wissels trouwens echt enorm slecht.

Historisch slecht Feyenoord en zelfs daar kunnen we geen vuist tegen maken.

+2/-1

s0lido schreef op 22 maart 2026 om 16:28:

Ewige-Blumenkraft schreef op 22 maart 2026 om 16:21:

Er is een verschil tussen mongolen en Mongolen, btw. Laten we erop houden dat jij daar niet vandaan komt.

OT:
Hup Ajax!

Hopelijk drink je vandaag Ranja. Die rode kaart voor jou was inderdaad zwaar onterecht!

+1/-1

Eenvoudigweg gestopt met voetballen na de 0-1. Onnodig puntverlies en waarschijnlijk de reden dat we geen 2e meer gaan worden.

Pingel tegen was op zich terecht, maar wel weer zo'n kutsituatie. Deed me denken aan de penalty die Oranje tegen kreeg tegen Engeland op het EK.

Alle geluk van de wereld trouwens dat NEC ook punten laat liggen, anders kon je plek 3 ook al bijna vergeten.

+3/-1

Fitz-Jim heeft ons 3 punten om plek 2 gekost. Steur erafhalen voor hem is een duidelijke achteruitgang.

+3/-0

Fitz-Jim geeft met die domme overtreding gewoon de wedstrijd een beetje weg. Het was een doodse sfeer en Feyenoord speelde op af en toe een vrije trap of corner na niets klaar. Niet slim om die bal met links weg proberen te trappen. Tomiyasu man van de wedstrijd. Sutalo vond ik ook heel aardig. Veelzeggend dat je uitblinkers verdedigers waren. Godts was vrijwel onzichtbaar. Hij moet meer verticaal spel brengen. Wat heb je er aan als je buitenspeler op het middenveld gaat lopen om simpele passes te versturen? Dat kan Steur ook wel.

+5/-0

Sevic schreef op 22 maart 2026 om 16:32:

Eenvoudigweg gestopt met voetballen na de 0-1. Onnodig puntverlies en waarschijnlijk de reden dat we geen 2e meer gaan worden.

Pingel tegen was op zich terecht, maar wel weer zo'n kutsituatie. Deed me denken aan de penalty die Oranje tegen kreeg tegen Engeland op het EK.

Alle geluk van de wereld trouwens dat NEC ook punten laat liggen, anders kon je plek 3 ook al bijna vergeten.

In ieder geval is het verschil nog altijd 5 punten.. Er is nog hoop.

+2/-1

Ik had al geen geweldig voorgevoel. Ajax om de een of andere obscure reden favoriet, velen dachten hem al in de pocket te hebben.

De opstelling bood aanvankelijk weinig hoop, maar na de voorsprong en de wissels van Dolberg en Bounida, leek het even alsof García het goed had ingedeeld allemaal. Op zich ook interessant om te zien dat Tomiyasu een soort van op 6 kwam te staan, maar de opstelling bood al weinig hoop.

Feyenoord gaat nog wel een paar keer tegen de lamp lopen, maar 5 punten is veel.

+2/-0

Die opgewonden boeren moeten sowieso nog ff wachten. Wat dat betreft is het een prima uitslag.

+2/-2

Kiki schreef op 22 maart 2026 om 16:36:

Fitz-Jim heeft ons 3 punten gekost. Steur erafhalen voor hem is een duidelijke achteruitgang.

Wat is er eigenlijk met Gloukh aan de hand?

Verder had ik Wijndal nooit ingebracht. Dan veel liever Rosa naar links en Gaaei op rechtsback.

+2/-0

s0lido schreef op 22 maart 2026 om 16:40:

Die opgewonden boeren moeten sowieso nog ff wachten. Wat dat betreft is het een prima uitslag.

Dit soort “supporters” maken Ajax kapot.

+1/-0

3xA schreef op 22 maart 2026 om 16:41:

Kiki schreef op 22 maart 2026 om 16:36:

Fitz-Jim heeft ons 3 punten gekost. Steur erafhalen voor hem is een duidelijke achteruitgang.

Wat is er eigenlijk met Gloukh aan de hand?

Verder had ik Wijndal nooit ingebracht. Dan veel liever Rosa naar links en Gaaei op rechtsback.

Volgens Solido en Simao wordt Gloukh gediscrimineerd door medespelers omdat hij uit Israël komt. Wie die spelers dan zijn, durven zij niet te benoemen. Ook kunnen zij niet uitleggen waarom verschillende trainers daar in meegaan.

+2/-1

Zal mij aan m'n reet roesten of ze vandaag of volgende week kampioen worden. Ajax moet weer het CL geld binnen zien te harken. Helaas lijkt dit nu niet meer mogelijk.

+2/-0

3xA schreef op 22 maart 2026 om 16:47:

Zal mij aan m'n reet roesten of ze vandaag of volgende week kampioen worden. Ajax moet weer het CL geld binnen zien te harken. Helaas lijkt dit nu niet meer mogelijk.

Volgende week sowieso niet.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Feyenoord - Ajax