Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Dit bericht is gewijzigd op 16 maart 2026, 17:24:37.

+1/-0

Dit zou zomaar de laatste wedstrijd van Van Persie kunnen gaan worden.

+2/-0

Gewoon winnen, al is het met een onterechte penalty in de laatste minuut. Laat ze het daar maar lekker uitzoeken met vPersie, ik wil graag 3 punten mee naar Amsterdam!

+3/-0

Ik denk dat het een grote uitslag zou kunnen worden voor ons Ajax.

Laten we eens gek doen: 0-5

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

San Lorenzo1 schreef op 16 maart 2026 om 15:59:

Ik denk dat het een grote uitslag zou kunnen worden voor ons Ajax.

Laten we eens gek doen: 0-5

In Rotterdam hebben ze er geen vertrouwen in las ik op hun fora.

+1/-0

Het moet kunnen, ze zitten niet echt in een lekkere flow, ze missen 12 spelers in Rotterdam en ze hebben RvP voor de groep! Als het nu niet lukt!?

+3/-0

Niet dat wij zo geweldig draaien :B

Laat Gloukh eens op 10 beginnen en verder gewoon de spelers op de juiste plek zetten dan moet het goed komen.

+4/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+3/-0

+3/-0

Inderdaad lekker beginnen met Dolberg. De verwachting is dat Feyenoord veel overtredingen nodig heeft om hem te doen stoppen. Hadj Moussa is inderdaad een gevaarlijke speler waar Ueda ook niet uit het oog moet worden verloren.

+2/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 17 maart 2026 om 11:29:

Inderdaad lekker beginnen met Dolberg. De verwachting is dat Feyenoord veel overtredingen nodig heeft om hem te doen stoppen. Hadj Moussa is inderdaad een gevaarlijke speler waar Ueda ook niet uit het oog moet worden verloren.

Ueda is een bedrijvig afmakertje maar kan niet zo heel goed voetballen. Compleet afhankelijk van aanvoer. Uitkijken met counters maar verder moet Sutalo die kunnen hebben.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

Over wanhoop gesproken: ze hebben nu Advocaat als 'adviseur' naast Van Persie gezet :D

Nog 2 keer puntverlies en Robin vliegt eruit zodat Dickie het seizoen kan afmaken. Mooi dat dit allemaal niet op tijd komt voor de Klassieker.

+2/-0

Sevic schreef op 18 maart 2026 om 09:45:

Over wanhoop gesproken: ze hebben nu Advocaat als 'adviseur' naast Van Persie gezet :D

Nog 2 keer puntverlies en Robin vliegt eruit zodat Dickie het seizoen kan afmaken. Mooi dat dit allemaal niet op tijd komt voor de Klassieker.

Deden wij dat ook niet nog niet zo lang geleden?

Dat zeg ik: Van Persie vliegt 1 dag na Ajax eruit. Hij verliest dik: einde oefening. Excelsior was ook weer lucky dat het alsnog goed kwam. Met alle respect: een waardeloze trainer. Bij Heerenveen flopte hij ook al om vervolgens 'beloond' te worden met een transfer naar Feyenoord. Ze vierden letterlijk feest bij Heerenveen!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 maart 2026, 10:46:25.

+3/-0

Sevic schreef op 18 maart 2026 om 09:45:

Van Persie zou hier "heel enthousiast" over geweest zijn. Nou, zo schat ik van Persie niet in hoor. Die heeft nachten niet geslapen en speelt in zijn dromen moordscenario's af.

Ajax maakt veel los daar, als ze van ons verliezen denk ik dat het direct voorbij is. Zo niet dan denk ik dat ze m aanhouden zolang ie 2e blijft.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Feyenoord - Ajax