Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - NEC

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Baas loopt zo weg uit een Koefnoen-repetitie of waar luister ik naar?

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 21 februari 2026 om 22:58:

Wat een wanvertoning was dit, zeg. Ongehoord hoe weinig lijn en idee erin zat.

Ik heb alleen de tweede helft gezien en daarvan kreeg ik het idee dat er wel degelijk een duidelijk idee inzat: alle ballen lang spelen om het balverlies op eigen helft te beperken :D

+1/-0

Hoewel Mika Godts een uitstekende eerste helft op de mat legde was Ahmetcan Kaplan vanavond misschien wel de beste Ajacied.

+3/-0

NEC twee klassen beter dan Ajax. Twee keer zo snel, twee keer meer intensiteit, twee keer zoveel schoten, twee punten te weinig. En een twee keer zo snuggere trainer dan die halve gare knitwit van ons.

+5/-0

Sjakie Meulemans schreef op 21 februari 2026 om 23:19:

Hoewel Mika Godts een uitstekende eerste helft op de mat legde was Ahmetcan Kaplan vanavond misschien wel de beste Ajacied.

Paes

+1/-0

Kiki schreef op 21 februari 2026 om 23:24:

Sjakie Meulemans schreef op 21 februari 2026 om 23:19:

Paes

Had een paar goede ballen, maar speelde ook wel een paar keer naar de verkeerde kleur, of zomaar over de zijlijn. Volgens mij is er maar 1 lange bal aangekomen.

+3/-0

Fred Grim zegt zojuist dat de Ajax-spelers mannelijker moeten zijn en meer duelkracht en power moeten tonen.

+1/-0

Misschien dat Garcia Ajax1-spelers ook wat spierpijn kan bezorgen?

+2/-0

Quido schreef op 21 februari 2026 om 23:13:

Baas loopt zo weg uit een Koefnoen-repetitie of waar luister ik naar?

Het viel me op het veld al op dat wij NEC meer aandrong om de winnende te maken en dat wij het wel best leken te vinden. Vervolgens dit bizarre interview met een jongen die het ook allemaal heel goed en prima vond. Leuk en aardig allemaal maar Feyenoord gaat ons zeer waarschijnlijk weer op 5 punten zetten en wij staan nog altijd slechts 4e. Echt een compleet onbegrijpelijke houding om dan zo happy en tevreden met jezelf te zijn.

Goede invalbeurt van Weghorst die weer het elan van vorig seizoen bracht. Zoals iemand in de studio al zei is dit man zo belangrijk voor Ajax, al is het alleen maar qua beleving want de rest zit er duidelijk heel anders in. Zie die lul van een Baas nou.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - NEC