Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » De schaduwlijst van Marc

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BGR88 schreef op 19 februari 2020 om 16:08:

Is de komende zomer transvervrije Adam Lallana interessant denken jullie?

tuurlijk. vind ik wel

+1/-0

+1/-0

Volgens Telegraaf: "Marc Overmars hoopt in de luwte van Getafe-Ajax zijn tweede Braziliaanse slag te slaan. De technisch directeur van Ajax wil deze week Santos-middenvelder Giovanni voor vijf jaar vastleggen."

+1/-0

+1/-0

+1/-1

Filmpje van Giovanni:

https://youtu.be/yXZGm1j59solink

Filmpje is twee jaar oud, maar je ziet wel wat talent, ook al is het geen Neymar.

Ik snap het ook wel. Er is op zijn plek in zijn leeftijdsklasse alleen Unuvar. Verder is er weinig talent op zijn plek. Je kan hem gratis ophalen en je hebt ook meteen een buddy voor Anthony.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 februari 2020, 18:40:58.

+1/-0

+1/-0

In mijn boekje wordt deze man een steeds serieuzere optie.. Maar ik ben niet de enige die dit denkt blijkbaar..

https://www.vi.nl/audio/berghuis-staat-honderd-procent-zeker-op-lijstjes-bij-ajaxlink

+1/-0

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.

+1/-0

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 16:26:

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.

Ja maar Luigi vindt je hem niet in de selectie van Ajax passen? Ik wel. Zeker als er nog spelers vertrekken naast Hakim.
Daarnaast heeft de club sowieso extra buitenspelers nodig. Want Hakim en Babel vertrekken. Dat zijn 2 spelers.

+1/-0

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 18:24:

Ja maar Luigi vindt je hem niet in de selectie van Ajax passen? Ik wel. Zeker als er nog spelers vertrekken naast Hakim.
Daarnaast heeft de club sowieso extra buitenspelers nodig. Want Hakim en Babel vertrekken. Dat zijn 2 spelers.

En Neres, die vertrekt ook.

+1/-0

Potter schreef op 09 maart 2020 om 18:27:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 18:24:

En Neres, die vertrekt ook.

Klopt helemaal, die heeft nooit het vertrouwen van Ten Hag gehad. Ten Hag houdt van systeem voetballers en geen dribbelaars

+1/-1

Als Neres, Babel, Ziyech, Siem de Jong, Huntelaar o.a. weg zijn heeft Ajax wel degelijk nieuwe aanvallers nodig naast Anthony.

Berghuis wordt steeds beter en presteert, dus ik zou hem serieus overwegen als Ajax....

Ik heb nog de stille hoop dat Neres nog 1 seizoen blijft.

+1/-0

Neres blijft, Antony komt en jeugd klopt aan. Berghuis is totaal niet welkom.

+1/-0

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 19:36:

Neres blijft, Antony komt en jeugd klopt aan. Berghuis is totaal niet welkom.

Neres blijft. Het zou mooi zijn. Weet jij meer dan ik?

En dan nog, Hakim, Donny, Huntelaar, Babel, S.de Jong o.a. zijn waarschijnlijk weg straks en Neres?

dat zijn 6 aanvallers/aanvallende spelers...

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?

+1/-0

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 19:44:

(...)

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?

Hoe kom jij er bij dat Berghuis er meteen staat?!

a. hij komt van Feijenoord.
b. daar spelen ze het Ajax-systeem niet.
c. hij moet eerst het Ajax-systeem leren.
d. kan hij dat?
e. kan hij tegen fluitconcerten?

+1/-0

Fier Koen schreef op 09 maart 2020 om 20:15:

(...)

Hoe kom jij er bij dat Berghuis er meteen staat?!

a. hij komt van Feijenoord.
c. hij moet eerst het Ajax-systeem leren.
d. kan hij dat?
e. kan hij tegen fluitconcerten?

100 % weet je het maar nooit.
Wel denk ik dat iemand die bij Az en Feyenoord uitblonk en al in Oranje mocht spelen een zeer goede kans maakt om er meteen te staan. verder is hij topscoorder en maakt veel assist en kan de druk aan van penalties in de kuip nemen.

Garanties zijn er niet.

+1/-0

Fier Koen schreef op 09 maart 2020 om 20:15:

(...)

.

So what, dat spelen wij ook sowieso dit seizoen niet .... Statisch saai kut voetbal spelen we de laatste maanden.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » De schaduwlijst van Marc