Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » De schaduwlijst van Marc

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Hij speculeert alvast dat 90mio€ voor Antony in de verre toekomst wordt betaald, waarvan dus 18mio€ naar Sao Paulo overgeboekt wordt bovenop alle geactiveerde variabelen die het al een subtotaal van 22mio€ gaf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BGR88 schreef op 19 februari 2020 om 16:08:

Is de komende zomer transvervrije Adam Lallana interessant denken jullie?



tuurlijk. vind ik wel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 19 februari 2020 om 19:12:

Als we dan tóch 40 miljoen voor 1 speler gaan uitgeven, heb ik liever dat ze voor Depay gaan. Maar die komt sowieso niet, en Lacazette al helemaal niet.



" die komt sowieso niet"? O..hoe weet je dat?

En hoe weet je dat Lacazette niet komt?

Aannames.

Ik probeer al een tijdje aan te geven dat je altijd je best moet blijven doen als AFC Ajax amsterdam, 1 van de succesvolste clubs of all time qua landstitels en Europese prijzen om de spelers proberen te halen die je als club wil. Als ze uiteindelijk nee zeggen of kiezen voor een andere club. Prima.

Maar doe alles wat je kan als club. Ajax is geen Groningen, maar Ajax amsterdam. 1 van de meest legendarische clubs ter wereld met 4 keer de Ec1 gewonnen.
Vorig jaar bij de beste 4 van de wereld geëindigd. En als Frenkie en de Ligt nog een jaar waar gebleven had je de CL kunnen winnen.

Ps: depay past zelfs bij Ajax. Hij en Ajax passen bij elkaar. Dus why not?
Ziyech, Promes, Babel, Donny, Neres, Tadic, Blind allemaal spelers waar hij mee klikt.

 

+1/-0

Volgens Telegraaf: "Marc Overmars hoopt in de luwte van Getafe-Ajax zijn tweede Braziliaanse slag te slaan. De technisch directeur van Ajax wil deze week Santos-middenvelder Giovanni voor vijf jaar vastleggen."

 

+1/-0

Nog even over ambities hebben. Ajax haalde Marcio Santos. iemand die daarvoor het WK had gewonnen met Brasil. En stond in het elftal van het toernooi. Zo zie je maar. Durf te dromen. Hoe het uitpakte is even irrelevant. Laudrup, M of Frenk Rijkaard terug halen pakte wel mooi uit.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Het blijft voetbal ;)




MasterCard All Star Team World Cup Goalkeepers Defenders Midfielders Forwards
1994 United States[48]

Belgium Michel Preud'homme


Brazil Jorginho
Brazil Márcio Santos
Italy Paolo Maldini


Brazil Dunga
Bulgaria Krasimir Balakov
Romania Gheorghe Hagi
Sweden Tomas Brolin


Brazil Romário
Bulgaria Hristo Stoichkov
Italy Roberto Baggio

 

+1/-0

Marcio Santos was pré Bosman tijdperk...……… Geen appels met peren vergelijken.

 

+1/-1

Filmpje van Giovanni:

https://youtu.be/yXZGm1j59solink

Filmpje is twee jaar oud, maar je ziet wel wat talent, ook al is het geen Neymar.

Ik snap het ook wel. Er is op zijn plek in zijn leeftijdsklasse alleen Unuvar. Verder is er weinig talent op zijn plek. Je kan hem gratis ophalen en je hebt ook meteen een buddy voor Anthony.

 

+1/-0

Hij is een middenvelder, geen buitenspeler, onbegrijpelijk dat bijvoorbeeld een Van Gelder zegt dat hij een soort van Antony is of dat Burzlew zegt dat je hem op de maatstaf van Neymar moet aflezen. Grote onzin.

Buitengewoon ergeren borrelt ook op zodra we hoorden dat Eiting en Alvarez ook weer gewoon worden overwogen voor de kraker met Getafe op de twee middenveldersposities voor de verdediging en dat Cucurrella zogenaamd een klassevolle opponent is. Dan bekijkt de chef voetbal verkeerd. Als je in zeeën van ruimte stommelingen die moeilijk bewegen opstelt tegen soepele bewegers ben je alsmaar te laat. Een speler geheten Alvarez moet je juist een dunne smalle zone geven, bijv Molina bewaken, dan is het te behappen. Maar je speelt wel tegen een ploeg uit Spanje, het succesvolste voetbalclubland van dit continent.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 februari 2020, 18:40:58.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 19 februari 2020 om 23:08:

Hij is een middenvelder, geen buitenspeler, onbegrijpelijk dat bijvoorbeeld een Van Gelder zegt dat hij een soort van Antony is of dat Burzlew zegt dat je hem op de maatstaf van Neymar moet aflezen. Grote onzin.

Buitengewoon ergeren borrelt ook op zodra we hoorden dat Eiting en Alvarez ook weer gewoon worden overwogen voor de kraker met Getafe op de twee middenveldersposities voor de verdediging en dat Cucurrella zogenaamd een klassevolle opponent is. Dan bekijkt de chef voetbal verkeerd. Als je in zeeën van ruimte stommelingen die moeilijk bewegen opstelt tegen soepele bewegers ben je alsmaar te laat. Een speler geheten Alvarez moet je juist een dunne smalle zone geven, bijv Molina bewaken, dan is het te behappen. Maar je speelt wel tegen een ploeg uit Spanje, het succesvolste voetbalclubland van dit continent.



Wat ik raar vind is dat als je Alvarez de kans geeft dat je hem dan ook moet laten groeien. Zo superslecht was hij helemaal niet tegen Getafe. Schuurs en Alvarez erin en eruit werkt averechts op beiden.
Daarnaast kun je een Mexicaan niet harder raken als dat je hem wisselt tegen een spaanstalige tegenstander. Zijn hele familie zat waarschijnlijk te kijken. En als het voetbal niet loopt, zoals nu, kun je maar beter wat Latijnse grinta in je ploeg hebben om de echte damage te beperken. Daarom ga ik er vanuit dat Martinez gisteren ook niet fit was, anders wissel je hem niet. Niet voor niets bleef Nico, samen met Donny, gisteren wél overeind.

Maar het schaduwlijstje van Marc, ik zou het niet weten. Als je tijdens de winterstop weet dat er zoveel blessures zijn en je komt dan met Babel terwijl de cash je jeans bijna uit elkaar trekt: best raar. Ik bedoel, ik had hem een tijdje niet meer gezien in clubverband maar na twee minuten tegen Sparta wist je zat. Die gozer is technisch echt onvoldoende voor wat Ajax moet nastreven. Ik neem aan dus aan dat Overmars niet eens de moeite heeft genomen om hem even te bekijken. En dat is een enorm kwalijke zaak als je ziet hoeveel miljoenen erop het spel staan.

Aankopen kunnen altijd mislukken maar het gaat om de achterliggende gedachte. Alvarez is gehaald als CV en als hij dan mislukt is daar mee te leven. Ze halen echter ook Marin en dat is een aanvallende middenvelder, dan moet je niet raar opkijken dat hij op CVM niet uit de verf komt.

Je had ook Davy Pröpper kunnen halen, hij stond op dat moment open voor Ajax. En Dani Olmo was ook een optie op dat moment. Twee aantoonbare versterkingen die waarschijnlijk haalbaar waren.

 

+1/-0

In mijn boekje wordt deze man een steeds serieuzere optie.. Maar ik ben niet de enige die dit denkt blijkbaar..

https://www.vi.nl/audio/berghuis-staat-honderd-procent-zeker-op-lijstjes-bij-ajaxlink

 

+1/-0

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 16:26:

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.



Ja maar Luigi vindt je hem niet in de selectie van Ajax passen? Ik wel. Zeker als er nog spelers vertrekken naast Hakim.
Daarnaast heeft de club sowieso extra buitenspelers nodig. Want Hakim en Babel vertrekken. Dat zijn 2 spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 16:26:

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.



Ja maar Luigi vindt je hem niet in de selectie van Ajax passen? Ik wel. Zeker als er nog spelers vertrekken naast Hakim.
Daarnaast heeft de club sowieso extra buitenspelers nodig. Want Hakim en Babel vertrekken. Dat zijn 2 spelers.



En Neres, die vertrekt ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 09 maart 2020 om 18:27:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 18:24:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 16:26:

Zou ik geen indrukwekkende transfer vinden. Hij past daar prima, lang geen wereldklasse.



Ja maar Luigi vindt je hem niet in de selectie van Ajax passen? Ik wel. Zeker als er nog spelers vertrekken naast Hakim.
Daarnaast heeft de club sowieso extra buitenspelers nodig. Want Hakim en Babel vertrekken. Dat zijn 2 spelers.



En Neres, die vertrekt ook.


Klopt helemaal, die heeft nooit het vertrouwen van Ten Hag gehad. Ten Hag houdt van systeem voetballers en geen dribbelaars

 

+1/-1

Als Neres, Babel, Ziyech, Siem de Jong, Huntelaar o.a. weg zijn heeft Ajax wel degelijk nieuwe aanvallers nodig naast Anthony.

Berghuis wordt steeds beter en presteert, dus ik zou hem serieus overwegen als Ajax....

Ik heb nog de stille hoop dat Neres nog 1 seizoen blijft.

 

+1/-0

Neres blijft, Antony komt en jeugd klopt aan. Berghuis is totaal niet welkom.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 09 maart 2020 om 19:36:

Neres blijft, Antony komt en jeugd klopt aan. Berghuis is totaal niet welkom.




Neres blijft. Het zou mooi zijn. Weet jij meer dan ik?

En dan nog, Hakim, Donny, Huntelaar, Babel, S.de Jong o.a. zijn waarschijnlijk weg straks en Neres?

dat zijn 6 aanvallers/aanvallende spelers...

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 19:44:

(...)

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?



Hoe kom jij er bij dat Berghuis er meteen staat?!

a. hij komt van Feijenoord.
b. daar spelen ze het Ajax-systeem niet.
c. hij moet eerst het Ajax-systeem leren.
d. kan hij dat?
e. kan hij tegen fluitconcerten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 maart 2020 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 19:44:

(...)

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?



Hoe kom jij er bij dat Berghuis er meteen staat?!

a. hij komt van Feijenoord.
b. daar spelen ze het Ajax-systeem niet.
c. hij moet eerst het Ajax-systeem leren.
d. kan hij dat?
e. kan hij tegen fluitconcerten?



100 % weet je het maar nooit.
Wel denk ik dat iemand die bij Az en Feyenoord uitblonk en al in Oranje mocht spelen een zeer goede kans maakt om er meteen te staan. verder is hij topscoorder en maakt veel assist en kan de druk aan van penalties in de kuip nemen.

Garanties zijn er niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 maart 2020 om 20:15:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 09 maart 2020 om 19:44:

(...)

Hoezo moet Ajax zich dan niet versterken met spelers die er meteen staan zoals Berghuis?



.
b. daar spelen ze het Ajax-systeem niet.



So what, dat spelen wij ook sowieso dit seizoen niet .... Statisch saai kut voetbal spelen we de laatste maanden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » De schaduwlijst van Marc