Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 april 2022 om 21:09:

Heeft iemand een overzicht van alle aankopen onder Ten Hag?



Hier kun je per seizoen kijken wie er aangekocht of verkocht is:

https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/transfers/verein/610link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 april 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 20:59:

Oh de ex-Utrecht spelers.

Lekker belangrijk.



Die zijn juist helemaal niet belangrijk.
Dat is een grote misvatting van Ten Hag en Overmars geweest.



Dat ze een verleden hebben bij Utrecht?!

Nee, dat is inderdaad totaal onbelangrijk.



In het verleden heb je ook al gedaan alsof dat in Amsterdam heeft gevoelig ligt en dat is totaal niet zo. Bij Labyad en Klaiber gaat het puur om hun beperkte kwaliteiten waardoor mensen tegen hun aankoop zijn. Om dezelfde reden dat sommigen "tegen" Haller zijn.

Utrecht is geen issue in Amsterdam.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 22:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 april 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 20:59:

Oh de ex-Utrecht spelers.

Lekker belangrijk.



Die zijn juist helemaal niet belangrijk.
Dat is een grote misvatting van Ten Hag en Overmars geweest.



Dat ze een verleden hebben bij Utrecht?!

Nee, dat is inderdaad totaal onbelangrijk.



In het verleden heb je ook al gedaan alsof dat in Amsterdam heeft gevoelig ligt en dat is totaal niet zo.



Ik?!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 22:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 april 2022 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 20:59:

Oh de ex-Utrecht spelers.

Lekker belangrijk.



Die zijn juist helemaal niet belangrijk.
Dat is een grote misvatting van Ten Hag en Overmars geweest.



Dat ze een verleden hebben bij Utrecht?!

Nee, dat is inderdaad totaal onbelangrijk.



In het verleden heb je ook al gedaan alsof dat in Amsterdam heeft gevoelig ligt en dat is totaal niet zo.



Ik?!



Als jij Joe2020 niet bent raad ik je aan contact met hem op te nemen, jullie zouden echt twee handen op 1 buik zijn ;)

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:08:

Dat ze een verleden hebben bij Utrecht?!

Nee, dat is inderdaad totaal onbelangrijk.



Hierin heb je gelijk. Zie Leo van Veen, Rob de Wit, Jan Wouters, John van Loen, Rob Alflen.

Met onderstaande ben ik het nog meer eens:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 22:32:

(...) Bij Labyad en Klaiber gaat het puur om hun beperkte kwaliteiten waardoor mensen tegen hun aankoop zijn. Om dezelfde reden dat sommigen "tegen" Haller zijn. (...)



Over de hele wereld lopen goede voetballers rond. Dan kom je niet bij Klaiber, Labyad, Haller, etc. uit.

Dit bericht is gewijzigd op 11 april 2022, 00:57:09.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 april 2022 om 00:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 22:08:

Dat ze een verleden hebben bij Utrecht?!

Nee, dat is inderdaad totaal onbelangrijk.



Hierin heb je gelijk. Zie Leo van Veen, Rob de Wit, Jan Wouters, John van Loen, Rob Alflen.

Met onderstaande ben ik het nog meer eens:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 22:32:

(...) Bij Labyad en Klaiber gaat het puur om hun beperkte kwaliteiten waardoor mensen tegen hun aankoop zijn. Om dezelfde reden dat sommigen "tegen" Haller zijn. (...)



Over de hele wereld lopen goede voetballers rond. Dan kom je niet bij Klaiber, Labyad, Haller, etc. uit.



Als er 1 club een probleem zou zijn bij Ajax, is dat natuurlijk Feyenoord. Echter boeit het feit dat Berghuis daar gespeeld heeft bijna niemand. Heeft jeugdexponent Klaassen een tijdje terecht uit de basis gespeeld en voor zover ik weet had ook daar niemand moeite mee. En als Feyenoord geen probleem is, is Utrecht dat al helemaal niet.

Met zijn spel de laatste tijd, daar is wel wat mis mee.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 21:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 10 april 2022 om 21:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 april 2022 om 20:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 20:23:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 april 2022 om 18:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 april 2022 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 10 april 2022 om 09:20:

Marcie is ook op het juiste moment (moeten) vertrekken. Het is schrikbarend wat er na dit seizoen achterblijft van de huidige kern en ik ben benieuwd of de financiën het toelaten goed te versterken. Velen met mij roepen al zo'n anderhalf jaar om gerichte versterkingen op key-posities. Die zijn uitgebleven, waardoor je komende zomer met veel uitdagingen wordt geconfronteerd. Ervan uitgaande dat Mazraoui, Gravenberch, Tagliafico, Antony en Haller vertrekken:

aankoop

Rensch/aankoop - Timber - Martinez - Blind/aankoop
aankoop - aankoop/Berghuis - aankoop
aankoop/Berghuis - aankoop - aankoop/Tadic

Bank:

Gorter, Pasveer
Schuurs
Klaassen, Alvarez, Taylor, Kudus
Tadic, Daramy


Als inderdaad de spelers waarvan we verwachten dat ze vertrekken de club verlaten, hebben we veel nieuwe spelers nodig, met name in de aanval en verdediging, tevens een goede doelman; anders mag je tien Jong Ajax spelers op de bank gaan zetten, wat ongeveer dit zal zijn:

Daramy, Tadic, Berghuis
Taylor, Klaassen, Álvarez
Blind, Martinez, Timber, Rensch
Pasveer

Gorter, Setford, Regeer, Schuurs, Llansana, Baas, Fitz-Jim, Kudus, Ünüvar, Hansen, Rasmussen, Van Axel Dongen



Dat is in het geval Timber en Martinez blijven, en ze niet in de kielzog van Ten Hag mee verhuizen naar Manchester.

En de grote vraag is welke topspeler je nog kunt aantrekken als Ten Hag niet meer voor de groep staat.


Van het basis elftal wat in 2019 de halve finales van de CL heeft gehaald zijn er maar twee onder het bewind van ETH gekomen. Algemeen zegt een zak geld meer dan een trainer.



Nou dat waren er eigenlijk 4:

Tagliafico contractdatum 05-01-2018
Mazraoui (jeugd) contractdatum 12-03-2108
Tadic contractdatum 03-07-2018
Blind contractdatum 07-07-2018


Ach ben er eentje vergeten, Mazraoui voetbalt sinds 2006 in de jeugd, niet slap ouwehoeren. Hoe zit het eigenlijk met Klaiber en die andere? Dat zijn echte Ten Hagjes.



Oh de ex-Utrecht spelers.

Lekker belangrijk.



Relatief veel geld gekost en meerdere seizoenen plekken bezet gehouden voor echte aanwinsten of jeugdspelers zonder dat daar uitzonderlijke kwaliteiten tegenover stonden. Één van de redenen van de huidige stagnatie. Nogal belangrijk dus ja.



Labyad kostte 6,00 miljoen en Klaiber 4,25 miljoen.

Plus zo n 5-6 miljoen salaris per jaar. Samenvattend veel te veel geld voor spelers die niks toevoegen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 20:50:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 april 2022 om 20:37:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 10 april 2022 om 20:28:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 april 2022 om 18:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 10 april 2022 om 13:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 april 2022 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 10 april 2022 om 09:20:

Marcie is ook op het juiste moment (moeten) vertrekken. Het is schrikbarend wat er na dit seizoen achterblijft van de huidige kern en ik ben benieuwd of de financiën het toelaten goed te versterken. Velen met mij roepen al zo'n anderhalf jaar om gerichte versterkingen op key-posities. Die zijn uitgebleven, waardoor je komende zomer met veel uitdagingen wordt geconfronteerd. Ervan uitgaande dat Mazraoui, Gravenberch, Tagliafico, Antony en Haller vertrekken:

aankoop

Rensch/aankoop - Timber - Martinez - Blind/aankoop
aankoop - aankoop/Berghuis - aankoop
aankoop/Berghuis - aankoop - aankoop/Tadic

Bank:

Gorter, Pasveer
Schuurs
Klaassen, Alvarez, Taylor, Kudus
Tadic, Daramy


Als inderdaad de spelers waarvan we verwachten dat ze vertrekken de club verlaten, hebben we veel nieuwe spelers nodig, met name in de aanval en verdediging, tevens een goede doelman; anders mag je tien Jong Ajax spelers op de bank gaan zetten, wat ongeveer dit zal zijn:

Daramy, Tadic, Berghuis
Taylor, Klaassen, Álvarez
Blind, Martinez, Timber, Rensch
Pasveer

Gorter, Setford, Regeer, Schuurs, Llansana, Baas, Fitz-Jim, Kudus, Ünüvar, Hansen, Rasmussen, Van Axel Dongen



Dat is in het geval Timber en Martinez blijven, en ze niet in de kielzog van Ten Hag mee verhuizen naar Manchester.

En de grote vraag is welke topspeler je nog kunt aantrekken als Ten Hag niet meer voor de groep staat.


Van het basis elftal wat in 2019 de halve finales van de CL heeft gehaald zijn er maar twee onder het bewind van ETH gekomen. Algemeen zegt een zak geld meer dan een trainer.



Ik denk echt dat je je daar lelijk in vergist. Van de Braziliaanse favela's tot de Argentijnse pampa's: overal droomt ieder jongetje ervan om onder de leiding van het kale orakel uit Haaksbergen te komen.

Nu hij lijkt te vertrekken lijkt het me dat het met de club wel voorbij is.


Zit in een ander topic nog op je antwoord te wachten. Jij maakt altijd een of ander punt en switcht dan snel. Dus doei.



Ik post gewoon niet zo heel vaak. Maar goed, wat is de vraag die je beantwoord wil zien?


Verkeerd gelezen. mijn excuses.

 

+2/-0

Nou zit ik net Andy in de Auto met Remco Pasveer te kijken. Rijd Andy weg bij de toekomst, komt Frank de Boer aanrijden. Filmpje is de afgelopen dagen opgenomen

Nou heb ik even gekeken, er is de afgelopen dagen helemaal niets gedaan door Ajax en Frank de Boer, zoals dingen voor een goed doel of een sponsor, het opnemen van een filmpje of dat soort dingen waarvoor oud spelers weleens op de club opduiken.

Je hart slaat gelijk over, het zal toch niet? Zo gek zullen ze toch niet zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 01 mei 2022 om 21:17:

Nou zit ik net Andy in de Auto met Remco Pasveer te kijken. Rijd Andy weg bij de toekomst, komt Frank de Boer aanrijden. Filmpje is de afgelopen dagen opgenomen

Nou heb ik even gekeken, er is de afgelopen dagen helemaal niets gedaan door Ajax en Frank de Boer, zoals dingen voor een goed doel of een sponsor, het opnemen van een filmpje of dat soort dingen waarvoor oud spelers weleens op de club opduiken.

Je hart slaat gelijk over, het zal toch niet? Zo gek zullen ze toch niet zijn?



Je weet maar nooit. Ze krijgen het klaar. Terug naar af!

 

+1/-0

Ja, De Boer ... Die is er ook nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 mei 2022 om 00:36:

Ja, De Boer ... Die is er ook nog.



Ja, en zoals ik al zei, die was dus afgelopen week op De Toekomst. En niet voor een media, reclame of sponsor dingetje of voor een wedstrijd. Waarvoor dan wel?

Ik houd m'n hart vast....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 02 mei 2022 om 03:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 mei 2022 om 00:36:

Ja, De Boer ... Die is er ook nog.



Ja, en zoals ik al zei, die was dus afgelopen week op De Toekomst. En niet voor een media, reclame of sponsor dingetje of voor een wedstrijd. Waarvoor dan wel?

Ik houd m'n hart vast....



Misschien als veldtrainer bij een team. Daar is hij dacht ik wel goed in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 02 mei 2022 om 03:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 mei 2022 om 00:36:

Ja, De Boer ... Die is er ook nog.



Ja, en zoals ik al zei, die was dus afgelopen week op De Toekomst. En niet voor een media, reclame of sponsor dingetje of voor een wedstrijd. Waarvoor dan wel?

Ik houd m'n hart vast....



Dan zouden we letterlijk terug bij af zijn. De cirkel is dan rond.

Maar ik zie dat niet gebeuren.

 

+1/-0

Er komen altijd wel veel oud voetballers langs bij Ajax, denk niet dat Frank voorlopig een trainersjob aanpakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 mei 2022 om 10:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 02 mei 2022 om 03:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 mei 2022 om 00:36:

Ja, De Boer ... Die is er ook nog.



Ja, en zoals ik al zei, die was dus afgelopen week op De Toekomst. En niet voor een media, reclame of sponsor dingetje of voor een wedstrijd. Waarvoor dan wel?

Ik houd m'n hart vast....



Misschien als veldtrainer bij een team. Daar is hij dacht ik wel goed in.



Zo'n degradatie gaat hij nooit doen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.