Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2022 om 12:12:

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.




Wat een hype was dat he?

Lamptey....was ook 15 (?) toen hij bij Anderlecht al veel goals maakte....

Ben benieuwd waar Overmars nu mee komt overigens.....Neres is nu dus weg, Daramy voldoet niet....Brobbey is zéér twijfelachtig qua kwaliteit en/of structurele inzetbaarheid...Haller is nu tijdelijk weg maar is ook niet onomstreden.

Vanuit de jeugd lijkt er weinig tot niets door te komen momenteel....Axel van Dongen misschien voor de leeuwen gooien? Of Rasmussen laten spelen?

De bedragen die nu rondgaan betreffende Bergwijn vind ik persoonlijk van de zotte.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 12:57:

Ben benieuwd waar Overmars nu mee komt overigens..... (...)



En wanneer dat hij er mee komt.
Over een kleine 48 uur is de aftrap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2022 om 12:12:

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.




Ja dat was toch wel de grootste hype ooit denk ik, garanties heb je natuurlijk nooit. Maar als ik zie dat je zo'n giovanni haalt die bij jong weinig toegevoegd. Kun je beter dit ventje pakken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mokum093 schreef op 14 januari 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2022 om 12:12:

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.




Ja dat was toch wel de grootste hype ooit denk ik, garanties heb je natuurlijk nooit. Maar als ik zie dat je zo'n giovanni haalt die bij jong weinig toegevoegd. Kun je beter dit ventje pakken



Ik schrok van Giovanni van de week toen hij alleen op de doelman van Jong FC Utrecht af ging. Hij kon de bal zo linksonderin het hoekje plaatsen maar ging nog rechts buitenom.

Dat lijkt toch ernstig te duiden op een gebrek aan kwaliteit. Maar misschien was het een incident......

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 14:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Mokum093 schreef op 14 januari 2022 om 13:30:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2022 om 12:12:

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.




Ja dat was toch wel de grootste hype ooit denk ik, garanties heb je natuurlijk nooit. Maar als ik zie dat je zo'n giovanni haalt die bij jong weinig toegevoegd. Kun je beter dit ventje pakken



Ik schrok van Giovanni van de week toen hij alleen op de doelman van Jong FC Utrecht af ging. Hij kon de bal zo linksonderin het hoekje plaatsen maar ging nog rechts buitenom.

Dat lijkt toch ernstig te duiden op een gebrek aan kwaliteit. Maar misschien was het een incident......





Die mening deel ik met je, komt helaas tekort, los van dat ene moment heeft hij me nooit echt kunnen bekoren. In de begin gaf ik hem het voordeel van de twijfel maar denk dat we nu wel kunnen concluderen dat het niks is en niks wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 14 januari 2022 om 12:57:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 14 januari 2022 om 12:12:

Freddy Adu was ook zo een mega talent, heeft het ook niet waar kunnen maken.




Wat een hype was dat he?

Lamptey....was ook 15 (?) toen hij bij Anderlecht al veel goals maakte....

Ben benieuwd waar Overmars nu mee komt overigens.....Neres is nu dus weg, Daramy voldoet niet....Brobbey is zéér twijfelachtig qua kwaliteit en/of structurele inzetbaarheid...Haller is nu tijdelijk weg maar is ook niet onomstreden.

Vanuit de jeugd lijkt er weinig tot niets door te komen momenteel....Axel van Dongen misschien voor de leeuwen gooien? Of Rasmussen laten spelen?

De bedragen die nu rondgaan betreffende Bergwijn vind ik persoonlijk van de zotte.



Mee eens maar ze kunnen dergelijke bedragen vragen. Verder eens dat er voor Neres snel een vervanger moet komen want zo dik is de spoeling in de aanval niet. Liefst binnen 48 uur zoals Fier Koen stelt. Mocht Tadic of Antony geblesseerd raken sta je er best beroerd bij met de CL. Benfica daar gelaten maar wat er na staat te wachten komt op volle oorlogssterkte omdat ze de posities dubbel, tot soms driedubbel bezet kunnen houden zonder weinig te verslappen.

 

+1/-0

Voor dit weekend maakt het toch niet meer uit, aangezien nieuwe spelers op vrijdag 12:00 uur ingeschreven moeten zijn bij de KNVB om speelgerechtigd te zijn

 

+2/-0

Benieuwd hoe Overmars komend half jaar gaat managen.

Er had allang een alternatief op links achterin binnen moeten zijn nu Nico wellicht deze transferwindow alsnog vertrekt.
Tenzij Overmars denk dat bij Jong Ajax iemand rondloopt die geschikt is?
Stel dat Martinez en/of Blind niet kunnen spelen zit je met de gebakken peren.

Nous gaat transfervrij weg, net als Onana. Blijft Schuurs?
Gaat Gravenberch andere oorden opzoeken?

Wat zijn de alternatieven? Is er voor meerdere posities een schaduwlijst?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 23 januari 2022 om 18:47:

Benieuwd hoe Overmars komend half jaar gaat managen.

Er had allang een alternatief op links achterin binnen moeten zijn nu Nico wellicht deze transferwindow alsnog vertrekt.
Tenzij Overmars denk dat bij Jong Ajax iemand rondloopt die geschikt is?
Stel dat Martinez en/of Blind niet kunnen spelen zit je met de gebakken peren.

Nous gaat transfervrij weg, net als Onana. Blijft Schuurs?
Gaat Gravenberch andere oorden opzoeken?

Wat zijn de alternatieven? Is er voor meerdere posities een schaduwlijst?



... en Tadic en Blind raken op leeftijd.

Ik ben vooral benieuwd wie Overmars gaat managen.
Zodat hij niet uitkomt bij types als Bergwijn, Haller, Klaiber, Labyad, Daramy, etc.

 

+2/-0

Er schijnt in Zweden nog een aardige buitenspeler rond te lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 januari 2022 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 23 januari 2022 om 18:47:

Benieuwd hoe Overmars komend half jaar gaat managen.

Er had allang een alternatief op links achterin binnen moeten zijn nu Nico wellicht deze transferwindow alsnog vertrekt.
Tenzij Overmars denk dat bij Jong Ajax iemand rondloopt die geschikt is?
Stel dat Martinez en/of Blind niet kunnen spelen zit je met de gebakken peren.

Nous gaat transfervrij weg, net als Onana. Blijft Schuurs?
Gaat Gravenberch andere oorden opzoeken?

Wat zijn de alternatieven? Is er voor meerdere posities een schaduwlijst?



... en Tadic en Blind raken op leeftijd.

Ik ben vooral benieuwd wie Overmars gaat managen.
Zodat hij niet uitkomt bij types als Bergwijn, Haller, Klaiber, Labyad, Daramy, etc.



De kern van het succes van nu ligt in het aantrekken van Tadic en Blind.

Nog een keer zo'n duo vinden is amper te doen dus.....dat gaat lastig worden.

 

+1/-0

Blind is kijkend naar zijn fysieke ontwikkeling sneller klaar dan men had verwacht. De laatste maanden valt op dat snelheid nog minder is dan voorheen, maar dat ook in duels (koppen en lichaam gebruiken) het een stuk minder is /wordt. Het zij hem vergeven, want heeft veel gebracht/betekend. Het probleem is en dat zie je door heel de topsport heen (NBA/NHL maar ook een Juve, Real, United etc), men te lang blijft teren op de inner core die je ook jarenlang succes heeft gebracht. Een (general) manager die op tijd ververst is een groot goed, nog meer dan een (succes)trainer ivm de lange termijn

 

+3/-0

Ik meen dat Henk Veldmate en Hans van der Zee nu in Zuid Amerika zijn om te scouten naar nieuwe spelers, misschien dat er weer een Zuid Amerikaanse voltreffer aangetrokken wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 23 januari 2022 om 19:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 23 januari 2022 om 18:47:

Benieuwd hoe Overmars komend half jaar gaat managen.

Er had allang een alternatief op links achterin binnen moeten zijn nu Nico wellicht deze transferwindow alsnog vertrekt.
Tenzij Overmars denk dat bij Jong Ajax iemand rondloopt die geschikt is?
Stel dat Martinez en/of Blind niet kunnen spelen zit je met de gebakken peren.

Nous gaat transfervrij weg, net als Onana. Blijft Schuurs?
Gaat Gravenberch andere oorden opzoeken?

Wat zijn de alternatieven? Is er voor meerdere posities een schaduwlijst?



... en Tadic en Blind raken op leeftijd.

Ik ben vooral benieuwd wie Overmars gaat managen.
Zodat hij niet uitkomt bij types als Bergwijn, Haller, Klaiber, Labyad, Daramy, etc.



Eens. Er zit veel 'afval' tussen.
Zou fijn zijn als Overmaers een gevestigde naam uit de hoge hoed tovert. Een die er direct staat ipv kernvulling

Brobbey 6 weken aan de kant met een blessure. Er was sprake van dat Danilo wellicht weg zou gaan? Blijkft alleen Haller over ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 24 januari 2022 om 12:25:

(...) Nog een keer zo'n duo vinden is amper te doen dus.....dat gaat lastig worden.



Dan zou ik als Overmars & co. meteen de aandacht verplaatsen naar een trio of kwartet.

 

+1/-0

Hola! Ik ben Alexander, nieuw op het forum en lees met interesse. Ik kan nog geen topic starten kennelijk, dan maar hier..

Ik zou als Ajax-zijnde kijken of ze Jerdy Schouten kunnen halen komende zomer. Zeker als Gravenberch niet verlengt en wellicht Alvarez, gewilde speler. Schouten is momenteel geblesseerd maar was daarvoor een belangrijke speler van Bologna, stond in de belangstelling van Napoli. Verdedigend sterker dan aanvallend, maar altijd met de oplossing naar voren. Echt een prima reservespeler om erbij te hebben. Ik denk een neo-international, zeker als hij bij een grotere club komt te spelen. Zelf vind ik het voor de herkenbaarheid van het elftal altijd leuk om Nederlanders te hebben. Wat vinden jullie van hem? Ik zie hem dus niet als een basisspeler of vervanger van Gravenberch (dan zou ik Kudus of Taylor doorschuiven) maar wel als back-up een prima aanvulling die niet de hoofdprijs kost.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lexy88 schreef op 25 januari 2022 om 16:41:

Hola! Ik ben Alexander, nieuw op het forum en lees met interesse. Ik kan nog geen topic starten kennelijk, dan maar hier..

Ik zou als Ajax-zijnde kijken of ze Jerdy Schouten kunnen halen komende zomer. Zeker als Gravenberch niet verlengt en wellicht Alvarez, gewilde speler. Schouten is momenteel geblesseerd maar was daarvoor een belangrijke speler van Bologna, stond in de belangstelling van Napoli. Verdedigend sterker dan aanvallend, maar altijd met de oplossing naar voren. Echt een prima reservespeler om erbij te hebben. Ik denk een neo-international, zeker als hij bij een grotere club komt te spelen. Zelf vind ik het voor de herkenbaarheid van het elftal altijd leuk om Nederlanders te hebben. Wat vinden jullie van hem? Ik zie hem dus niet als een basisspeler of vervanger van Gravenberch (dan zou ik Kudus of Taylor doorschuiven) maar wel als back-up een prima aanvulling die niet de hoofdprijs kost.


Hi Lexy! Welkom

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

lexy88 schreef op 25 januari 2022 om 16:41:

Hola! Ik ben Alexander, nieuw op het forum en lees met interesse. Ik kan nog geen topic starten kennelijk, dan maar hier..

Ik zou als Ajax-zijnde kijken of ze Jerdy Schouten kunnen halen komende zomer. Zeker als Gravenberch niet verlengt en wellicht Alvarez, gewilde speler. Schouten is momenteel geblesseerd maar was daarvoor een belangrijke speler van Bologna, stond in de belangstelling van Napoli. Verdedigend sterker dan aanvallend, maar altijd met de oplossing naar voren. Echt een prima reservespeler om erbij te hebben. Ik denk een neo-international, zeker als hij bij een grotere club komt te spelen. Zelf vind ik het voor de herkenbaarheid van het elftal altijd leuk om Nederlanders te hebben. Wat vinden jullie van hem? Ik zie hem dus niet als een basisspeler of vervanger van Gravenberch (dan zou ik Kudus of Taylor doorschuiven) maar wel als back-up een prima aanvulling die niet de hoofdprijs kost.



Ja welkom!

Ik ken Jerdy Schouten onvoldoende om echt een oordeel over hem te vellen. Had Feyenoord in het verleden geen interesse in hem?

 

+1/-0

Beetje onduidelijk, maar volgens mij nooit concreet. Hij zou op lijstjes hebben gestaan, maar Feyenoord heeft zich nooit gemeld bij de club of zijn zaakwaarnemer. Inmiddels is hij een veel betere speler geworden. Ik vind het vooral interessant omdat hij veel vooruit voetbalt, in Italië tactisch ook sterker is geworden, goede leeftijd (25) en Nederlander. Hier een kort filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=fl_H-_8F7Golink

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.