T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Vak: -
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 30 juli 2021 om 20:19:
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 30 juli 2021 om 19:30:
[
(...) Gelukkig heeft de club de stijgende lijn weer te pakken met finale Uefacup en Halve finale CL. (...)
Stijgende lijn?!
Hoe moet ik het echec tegen Roma daarin zien?
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 30 juli 2021 om 22:51:
(...) Over het algemeen is die stijgende lijn er ,daar doet het echec tegen Roma niets aan af (...)
Forumreacties: 2.866
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 00:31:
'Downplayen'?!
Finale Europaleague, halve finale Champions League, een nederlaag tegen een Italiaanse middenmotor in de kwartinale ...
Hoe moet ik daar een stijgende lijn in zien?
Waarom moeten we een nederlaag tegen een Italiaanse subtopper positief zien?
(...) Over het algemeen is die stijgende lijn er ,daar doet het echec tegen Roma niets aan af (...)
Ik zal de komende maanden eens extra goed opletten.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 juli 2021 om 01:00:
De termijn waar onze befaamde gangster op doelde is anders dan de jouwe. Hij heeft het over de periode tot en met 2016 en die vergelijkt ie met de periode erna. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 01:22:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 juli 2021 om 01:00:
De termijn waar onze befaamde gangster op doelde is anders dan de jouwe. Hij heeft het over de periode tot en met 2016 en die vergelijkt ie met de periode erna. (...)
Dan zit er een stijgende lijn in ja.
Maar ik kijk niet meer zo naar dat soort statistieken, cijfertjes en resultaten (alhoewel ik wel alle jaarboeken heb: met name voor de cijfertjes ).
Ik vorm mijn meningen nu vooral op basis van het voetbal dat ik zie. En dan ligt het accent meer op het recente verleden. Waarin ik dus geen stijgende lijn zie in relatie tot de eerder gememoreerde hoogtepunten.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 juli 2021 om 01:35:
Als je vanaf 2019 kijkt, kan het alleen maar minder gaan inderdaad (...)
(...) Al ben ik benieuwd hoe ze dat met die keepers op gaan lossen en ook vind ik een reservespits nodig. (...)
(...) Maar dat lijkt me ook buitengewoon lastig voor de technische leiding om zo iemand binnen te halen of op te leiden. (...)
Vak: -
Forumreacties: 3.654
Reg.: 10 juli 2003
Een stijgende lijn was en is het niet echt. Vorig jaar was stabiel en constant, maar wel (traag) één-tempo voetbal en zodra de tegenstander iets sneller of dynamischer speelde dan VVV of Heracles konden we niet of nauwelijks (een) tempootje(s) hoger schakelen. Daar ga je het dit jaar niet mee redden tegen PSV en wat (sub)toppers op een goede dag, laat staan in de CL.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 02:10:
Maar ik heb wel mijn twijfels over bepaalde opleidingsmethodieken.
open/sluit de onderstaande quote:Joe2020 schreef op 31 juli 2021 om 09:49:
Je kunt je natuurlijk ook gewoon afvragen of 'opleidingsmethodieken' de enige factor is. (...)
(...) Je roept dat wel vaak een schaar kun je leren, maar als je dat aangeleerd wordt blijft het er nog steeds houterig uitzien.
Als je de natuurlijke souplesse niet hebt, gaat het nooit wat worden.
(...) En verder sluit ik me aan bij andere posters. Wat je schrijft is niet "realistisch" en komt echt zeer negatief over.
open/sluit de onderstaande quote:Quido schreef op 31 juli 2021 om 09:40:
Een stijgende lijn was en is het niet echt. Vorig jaar was stabiel en constant, maar wel (traag) één-tempo voetbal en zodra de tegenstander iets sneller of dynamischer speelde dan VVV of Heracles konden we niet of nauwelijks (een) tempootje(s) hoger schakelen. Daar ga je het dit jaar niet mee redden tegen PSV en wat (sub)toppers op een goede dag, laat staan in de CL.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 30 juli 2021 om 20:19:
[
(...) Gelukkig heeft de club de stijgende lijn weer te pakken met finale Uefacup en Halve finale CL. (...)
Stijgende lijn?!
Hoe moet ik het echec tegen Roma daarin zien?
Waarom ongeveer alles downplayen ? Wanneer is er iets wel positief ? Over het algemeen is die stijgende lijn er ,daar doet het echec tegen Roma niets aan af, een continue stijgende lijn in het voetbal bestaat niet en zal ook nooit gebeuren.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 juli 2021, 19:49:59.
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 31 juli 2021 om 14:09:
(...) Fier Koen, je bent gewoon heel kritisch en ik ben niet de enige die het opvalt. (...)
(...) Als je puur kijkt naar 2016-2021 is er wel een dalende lijn, sinds 2019 en het verlies van veel sleutelsspelers heeft Ajax wat minder overtuigd vooral Europees. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 14:32:
(...) Fier Koen, je bent gewoon heel kritisch en ik ben niet de enige die het opvalt. (...)
Ik hoop dat ze het bij de club ook oppikken. En dat ze er iets mee doen dat tot nieuwe successen leidt.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 juli 2021, 16:32:18.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 14:55:
En dat heeft niets met "kritisch zijn" te maken. Het is een constatering van onjuistheden.
open/sluit de onderstaande quote:Joe2020 schreef op 31 juli 2021 om 16:26:
(...) Stap dan in de ledenraad van de SVA, als je zo graag gehoord wil worden.(...)
(...) Ik kan me trouwens herinneren dat je ooit hebt geschreven dat successen je niet zoveel boeien, maar dat je alleen naar het stadion gaat voor attractief voetbal.
open/sluit de onderstaande quote:Joe2020 schreef op 31 juli 2021 om 16:31:
Nee, het is gewoon jouw mening. Niets meer en niets minder. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Joe2020 schreef op 30 juli 2021 om 00:01:
De lezers hier!?
De lezers hier kunnen nog geen volwaardig journalist van het weekblad Elsevier opnoemen. (...)
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 31 juli 2021 om 16:55:
(...) Stap dan in de ledenraad van de SVA, als je zo graag gehoord wil worden.(...)
Het is dat ik niet zo graag gehoord wil worden. Anders zou ik eerder voor een functie gaan waar je doelgericht en effectief op een pragmatische wijze problemen kunt oplossen. Niet via allerlei vertragende instanties.
(...) Ik kan me trouwens herinneren dat je ooit hebt geschreven dat successen je niet zoveel boeien, maar dat je alleen naar het stadion gaat voor attractief voetbal.
Ja en?
Dat hoeft toch geen reden te zijn om geen kenis te nemen van statistieken en andere nieuwsfeiten rondom de club? Of informatie via een forum.
Mannen zoals FK zijn nodig om verzadiging tegen te gaan en de rest eraan te herinneren dat het altijd nog een stukje beter kan en moet. Het moment dat mensen binnen en buiten de club tevreden zijn over wat er gepresteerd is, is het moment dat de honger verdwijnt en alles dat opgebouwd is weer af zal brokkelen. Vaak vind ik het ook wel leuk om te lezen, bijv mbt Haller.
Al snap ik andere posters ook wel. Als je zijn repertoire leest dan zou je denken dat Ajax een soort Feyenoord is geworden en dat is ook weer overdreven. Van de traditionele topclubs in Nederland heeft Ajax naar mijn mening verreweg het beste beleid. Denk zelfs dat er internationaal maar weinigen zijn die met de middelen die Ajax heeft presteert wat wij presteren. Ajax staat momenteel 17e op de coefficientenlijst. Bijna alle clubs erboven komen uit een grote competitie met alle voordelen, televisiegelden etc. van dien. De enige uitzondering is FC Porto, maar die hebben allemaal wazige deals met investeringsmaatschappijen. Geen reden om niet te proberen nog hoger te komen uiteraard, maar slecht gaat het gewoon niet.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 31 juli 2021 om 17:26:
Mannen zoals FK zijn nodig om verzadiging tegen te gaan en de rest eraan te herinneren dat het altijd nog een stukje beter kan en moet. Het moment dat mensen binnen en buiten de club tevreden zijn over wat er gepresteerd is, is het moment dat de honger verdwijnt en alles dat opgebouwd is weer af zal brokkelen. Vaak vind ik het ook wel leuk om te lezen, bijv mbt Haller.
Al snap ik andere posters ook wel. Als je zijn repertoire leest dan zou je denken dat Ajax een soort Feyenoord is geworden en dat is ook weer overdreven. Van de traditionele topclubs in Nederland heeft Ajax naar mijn mening verreweg het beste beleid. Denk zelfs dat er internationaal maar weinigen zijn die met de middelen die Ajax heeft presteert wat wij presteren. Ajax staat momenteel 17e op de coefficientenlijst. Bijna alle clubs erboven komen uit een grote competitie met alle voordelen, televisiegelden etc. van dien. De enige uitzondering is FC Porto, maar die hebben allemaal wazige deals met investeringsmaatschappijen. Geen reden om niet te proberen nog hoger te komen uiteraard, maar slecht gaat het gewoon niet.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.