Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 259
Reg.: 1 februari 2008
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/910359/-ajax-hoopt-vertonghen-in-winterstop-terug-te-halen-naar-amsterdam-.htmllink
Er zijn bepaalde spelers die ik altijd graag terug naar Ajax zie komen en Jan is er daar een van. Heeft veel voetballende kwaliteiten en zal zich verdedigend ook staande houden en is volledig bekend met Ajax. Lijkt mij een ideale stand in voor blind.
Vak: -
Forumreacties: 3.289
Reg.: 14 december 2005
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Als Jan voor het salaris van Hakim, Daley en Dusan niet naar Amsterdam wil komen dan zou dat betekenen dat onze Jan uit Tielrode alleen voor nog meer centen gaat. Terwijl hij al multimiljonair is en bij Ajax ook nog miljoenen kan bijschrijven. in dat geval zou het niet erg zijn dat hij niet komt.
Sowieso is het nog maar de vraag of je zoveel centen moet steken in een bijna 33-jarige voetballer. Nu heb ik wel altijd een zwak gehad voor Jan, en als hij graag wil komen dan is dat moeilijk te weerstaan, maar je kunt ook de jeugd een kans geven.
Forumreacties: 2.864
Reg.: 3 juli 2017
Geen overdreven fan van Jan, maar je moet wat nu Blind het komende half jaar (en misschien langer) eruit ligt. Martinez achterin is niet ideaal vind ik, ook omdat je dan voor hem weer geen linksbenige vervanger meer hebt. Pierie en anderen zijn gewoon niet goed genoeg.
In dat licht is Jan wel een goede optie
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 02 januari 2020 om 10:16:
Als Jan voor het salaris van Hakim, Daley en Dusan niet naar Amsterdam wil komen dan zou dat betekenen dat onze Jan uit Tielrode alleen voor nog meer centen gaat. Terwijl hij al multimiljonair is en bij Ajax ook nog miljoenen kan bijschrijven. in dat geval zou het niet erg zijn dat hij niet komt.
Sowieso is het nog maar de vraag of je zoveel centen moet steken in een bijna 33-jarige voetballer. Nu heb ik wel altijd een zwak gehad voor Jan, en als hij graag wil komen dan is dat moeilijk te weerstaan, maar je kunt ook de jeugd een kans geven.
Vak: -
Forumreacties: 3.741
Reg.: 8 augustus 2001
Volgens Google verdient hij momenteel 3.5 miljoen per seizoen. Daar zal wellicht iets af moeten, maar neem aan dat ze elkaar wel kunnen vinden. Plus, hij kent de stad, kent de club en zijn partner is ook van Amsterdam. Laat ons hopen dat alles samenvalt en dat we Vertonghen mogen begroeten over een paar weken. Zou fantastisch zijn om hem terug in het Ajax shirt te zien.
edit>
Helaas, was blijkbaar oude info. Hij zit nu op 5.2 miljoen. Nu goed, als hij nog een klapper wil slaan, ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij is er 32, dus als hij nu nog een mooi contract kan tekenen voor 3 jaar kan hij rustig op pensioen daarna.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 02 januari 2020 om 10:50:
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 02 januari 2020 om 10:16:
Welke jeugd dan?
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC 5-0 (2-0)
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.198
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC 5-0 (2-0)
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 02 januari 2020 om 14:02:
Vind hem toch nogal beperkt. Had laatst op hem zitten letten maar dat viel me niet mee.
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 02 januari 2020 om 14:26:
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 02 januari 2020 om 14:02:
Vind hem toch nogal beperkt. Had laatst op hem zitten letten maar dat viel me niet mee.
Hoorde goede kritieken over hem, heb hem zelf niet zien spelen, alleen tegen Ajax.
Pierie is er ook nog.
Mits Jantje wilt dan zou het leuk zijn als hij gehaald wordt, maar ik laat me graag verrassen door onze scouting op een nieuwe parel in de verdediging
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Even alle sentimenten loslaten: wat moet Ajax met een afdankertje van een Engelse suptopper?
Het niveau van Ajax is niet minder dan dat van Tottenham. Als ze hem goed genoeg vinden bieden ze contractverlenging aan. Zo niet dan stel ik dat hij niet goed genoeg is voor Ajax.
Wanneer de sentimenten weer mee spelen ( ): ik ben nooit fan van Vertonghen geweest (zie oude topic). Ik vind hem te traag, zowel in bewegelijkheid als loopsnelheid. Hij bleef ook niet voor niets veel te veel op de eigen helft hangen en durfde niet met ruimte in zijn rug te spelen (Alderweireld idem in die tijd). Pas in zijn laatste seizoen maakte hij gebruik van de mogelijkheden op de helft van de tegenstander. En dan heb ik het niet over het 'meekomen bij hoekschoppen'.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 02 januari 2020 om 19:03:
Wober is gewoon ook een hele goede optie. Hij heeft de toekomst.
Wober wil echt wel terug. Hij gaat zich in de basis spelen uiteindelijk. Als LB of LCV.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 02 januari 2020 om 17:49:
Even alle sentimenten loslaten: wat moet Ajax met een afdankertje van een Engelse suptopper?
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 02 januari 2020 om 18:19:
Ach ik opperde op de nieuwspagina dat Ajax beter de talentvolle Wober had kunnen behouden. Niet goed genoeg werd gezegd. Alleen hij speelt momenteel wel bij RB Salzburg en heeft o.a. 6 CL wedstrijden meegedaan. Dus oké....
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 02 januari 2020 om 21:14:
Volgens diezelfde argumenten kun je eigenlijk ook niks met Blind en Tadic.
(...)
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 02 januari 2020 om 21:15:
Ach ik opperde op de nieuwspagina dat Ajax beter de talentvolle Wober had kunnen behouden. Niet goed genoeg werd gezegd. Alleen hij speelt momenteel wel bij RB Salzburg en heeft o.a. 6 CL wedstrijden meegedaan. Dus oké....
Dat laatste zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel duidelijk dat het een misser was om hem te vervangen voor Magallan.
open/sluit de onderstaande quote:dwtk schreef op 02 januari 2020 om 21:35:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 02 januari 2020 om 21:15:
Dat laatste zegt natuurlijk niet alles, maar het is wel duidelijk dat het een misser was om hem te vervangen voor Magallan.
Je weet welke discussie we onderlaatst hadden, Alvarez is ook stukken minder.....
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Jan Vertonghen