Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2021 om 09:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 februari 2021 om 18:57:

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.



Ik zie meer de rol van Schöne voor me. Zoals Lasse speelde naast Frenkie, zo kan Veerman ook naast Gravenberch acteren. Hij is een rasvoetballer, zo eentje die je zelden ziet.



Juist. Je moet veel meer voetbal op het middenveld krijgen. Klaassen moet er ook uit.
Een middenveld met Gravenberch, Veerman en Kudus zou geweldig zijn. Speel je in ieder geval nationaal iedereen kapot.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2021 om 09:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 februari 2021 om 18:57:

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.



Ik zie meer de rol van Schöne voor me. Zoals Lasse speelde naast Frenkie, zo kan Veerman ook naast Gravenberch acteren. Hij is een rasvoetballer, zo eentje die je zelden ziet.



Ik vind het een rare vergelijking dat je juist Gravenberch eerder met Frenkie vergelijkt dan Joey met Frenkie. Dat terzijde denk ik dat Gravenberch en Joey elkaar goed zullen aanvullen, met enkel de vraag wie zich dan moet gaan aanpassen (en op rechts gaat spelen in plaats van links). Ik zou eerder Gravenberch vergelijken met Schöne, dan Joey met Schöne, hoewel ik geen van allen op Schöne (of op Gravenberch) vind lijken. Hierom houd ik niet van voetballers met elkaar vergelijken. Allicht zou juist Gravenberch, Joey en Álvarez (van links naar rechts) juist goed kunnen werken. Eigenlijk zonder een duidelijke punt naar voren of achteren. Net als Pirlo: in het midden met een Seedorf type links van hem (Ryan) en type Gattuso rechts (Edson).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 februari 2021 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2021 om 09:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 februari 2021 om 18:57:

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.



Ik zie meer de rol van Schöne voor me. Zoals Lasse speelde naast Frenkie, zo kan Veerman ook naast Gravenberch acteren. Hij is een rasvoetballer, zo eentje die je zelden ziet.



Ik vind het een rare vergelijking dat je juist Gravenberch eerder met Frenkie vergelijkt dan Joey met Frenkie. Dat terzijde denk ik dat Gravenberch en Joey elkaar goed zullen aanvullen, met enkel de vraag wie zich dan moet gaan aanpassen (en op rechts gaat spelen in plaats van links). Ik zou eerder Gravenberch vergelijken met Schöne, dan Joey met Schöne, hoewel ik geen van allen op Schöne (of op Gravenberch) vind lijken. Hierom houd ik niet van voetballers met elkaar vergelijken. Allicht zou juist Gravenberch, Joey en Álvarez (van links naar rechts) juist goed kunnen werken. Eigenlijk zonder een duidelijke punt naar voren of achteren. Net als Pirlo: in het midden met een Seedorf type links van hem (Ryan) en type Gattuso rechts (Edson).



Alle spelers zijn anders, dat klopt.
Gravenberch speelt meestal vanaf links, zoals Frenkie. Daarom Veerman in de 'Lasse-rol'.

Uiteraard hierbij aangetekend dat iedere speler dus anders is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2021 om 15:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 februari 2021 om 14:51:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2021 om 09:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 februari 2021 om 18:57:

Ik kan me vinden in de woorden van Rafael van der Vaart. De vergelijking met Pirlo maak ik ook al een tijdje, hoewel ik niet graag spelers met elkaar vergelijk. Ik hoop dat hij echt naar Ajax komt en ik zou hem meenemen naar het EK als backup voor Frenkie de Jong.

Binnen nu en een jaar ziet iedereen het.



Ik zie meer de rol van Schöne voor me. Zoals Lasse speelde naast Frenkie, zo kan Veerman ook naast Gravenberch acteren. Hij is een rasvoetballer, zo eentje die je zelden ziet.



Ik vind het een rare vergelijking dat je juist Gravenberch eerder met Frenkie vergelijkt dan Joey met Frenkie. Dat terzijde denk ik dat Gravenberch en Joey elkaar goed zullen aanvullen, met enkel de vraag wie zich dan moet gaan aanpassen (en op rechts gaat spelen in plaats van links). Ik zou eerder Gravenberch vergelijken met Schöne, dan Joey met Schöne, hoewel ik geen van allen op Schöne (of op Gravenberch) vind lijken. Hierom houd ik niet van voetballers met elkaar vergelijken. Allicht zou juist Gravenberch, Joey en Álvarez (van links naar rechts) juist goed kunnen werken. Eigenlijk zonder een duidelijke punt naar voren of achteren. Net als Pirlo: in het midden met een Seedorf type links van hem (Ryan) en type Gattuso rechts (Edson).



Alle spelers zijn anders, dat klopt.
Gravenberch speelt meestal vanaf links, zoals Frenkie. Daarom Veerman in de 'Lasse-rol'.

Uiteraard hierbij aangetekend dat iedere speler dus anders is.



En Veerman speelt ook op links. XD

En Koopmeiners ook.

Frenkie, Joey, Koopmeiners, De Roon, Gravenberch... zijn de 5 beste opties voor twee middenveld posities (dus achter de #10, Wijnaldum, backup V/d Beek) en 4 van de 5 spelen op links: De Roon moet ds sowieso mee. ;) De Roon heeft zich sowieso bewezen. Iemand kan zich vast wel aanpassen op rechts, maar wie?

Ik blijf het lastig vinden om Joey als 'Lasse-rol' te zien.

 

+1/-0

Veerman is een voetballer die het spelletje ziet. Een middenvelder die je graag in je 'midden' hebt. Zulk soort spelers hebben een schoffelaar naast zich nodig (een beetje zoals Klaassen), als je Veerman dan volledig in zijn kracht (techniek en inzicht) kan gebruiken dan zal hij zeer bruikbaar zijn voor Ajax. Je ziet dat er een wezenlijk gebrek aan creativiteit is op het middenveld bij Ajax. De spelers die echt creativiteit inbrengen zijn Blind en Tadic. In mijn opinie zal Joey Veerman een welkome versterking zijn voor Ajax en zeker veel creativiteit brengen die we sinds het vertrek van Hakim node missen!

 

+1/-0

Hij heeft zo weinig gif in zijn spel. Nou was Jonk ook wel een beetje zo, maar die was nog wel een stukje beter hoor.

En nu heb je Gravenberch, Blind en Kudus voor de creativiteit. Taylor heeft dat minder, maar is positioneel en technisch ook een fijne speler en moet je niet in de weg staan.

 

+1/-0

Wat was deze palingboer goed bezig zeg vanavond. Slaapt zeker ook in een Ajax pyjama. Next

 

+1/-0

Tikkie te licht

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 04 maart 2021 om 00:02:

Tikkie te licht



Ik wilde iets dergelijks eerder dit seizoen al zeggen na de competitiewedstrijd tegen Heerenveen, maar ik dacht laat ik het nog maar even aankijken, misschien wordt het beter tegen de concurrenten, maar ook dat niet tot nauwelijks. Doet het meestal goed tegen de middenmoot en het rechterrijtje, maar het niveau van Ajax haalt hij bij lange na niet op dit moment. Met onze huidige middenvelders en talenten erbij zie ik de noodzaak niet om hem te halen. Zelfs niet voor de middellange termijn.

 

+1/-0

Wie?

 

+1/-0

Dat hij op voetbal zit was voor deze wedstrijd wel duidelijk, gisteren was een hele slechte wedstrijd van zijn kant, een voetballer als hij kan onmogelijk goed voetballen op zo een baggerveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 04 maart 2021 om 08:00:

Dat hij op voetbal zit was voor deze wedstrijd wel duidelijk, gisteren was een hele slechte wedstrijd van zijn kant, een voetballer als hij kan onmogelijk goed voetballen op zo een baggerveld.



Dat veld is echt lachwekkend, net als in Eindhoven overigens. Wel knap van Ajax dat ze toch goede resultaten behaald hebben!

Veerman is ook gebaat bij een strakke pitch, dat is zeker. Toch lijkt het ook alsof hij wat wendbaarheid tekort komt voor een club als Ajax.

Mocht hij bij Ajax mee willen doen dan moeten ze hem faciliteren, in zijn kracht laten komen. Ik vraag me echter af of hij daarvoor wel goed genoeg is. Dan moet je écht voetballend er bovenuit steken, om zoiets af te dwingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 04 maart 2021 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 04 maart 2021 om 00:02:

Tikkie te licht



Ik wilde iets dergelijks eerder dit seizoen al zeggen na de competitiewedstrijd tegen Heerenveen, maar ik dacht laat ik het nog maar even aankijken, misschien wordt het beter tegen de concurrenten, maar ook dat niet tot nauwelijks. Doet het meestal goed tegen de middenmoot en het rechterrijtje, maar het niveau van Ajax haalt hij bij lange na niet op dit moment. Met onze huidige middenvelders en talenten erbij zie ik de noodzaak niet om hem te halen. Zelfs niet voor de middellange termijn.



De enige juiste conclusie !
Met alle tijd en ruimte om hem heen ,tegen een tegenstander die zich in laat zakken , kan deze jongen wel de bal in de buurt van de goede kleur krijgen .. en dat is heel knap als je naar het nivo van de meeste voetballers in de Mickey-Mouse Competitie kijkt .
Maar AJAX ? Dat is voor hem 2 x te hoog gegrepen ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 04 maart 2021 om 17:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 04 maart 2021 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 04 maart 2021 om 00:02:

Tikkie te licht



Ik wilde iets dergelijks eerder dit seizoen al zeggen na de competitiewedstrijd tegen Heerenveen, maar ik dacht laat ik het nog maar even aankijken, misschien wordt het beter tegen de concurrenten, maar ook dat niet tot nauwelijks. Doet het meestal goed tegen de middenmoot en het rechterrijtje, maar het niveau van Ajax haalt hij bij lange na niet op dit moment. Met onze huidige middenvelders en talenten erbij zie ik de noodzaak niet om hem te halen. Zelfs niet voor de middellange termijn.



De enige juiste conclusie !
Met alle tijd en ruimte om hem heen ,tegen een tegenstander die zich in laat zakken , kan deze jongen wel de bal in de buurt van de goede kleur krijgen .. en dat is heel knap als je naar het nivo van de meeste voetballers in de Mickey-Mouse Competitie kijkt .
Maar AJAX ? Dat is voor hem 2 x te hoog gegrepen ..



De aandacht voor Veerman komt van dezelfde persoon die eerder al Narsingh en Soriano naar voren schoof (renemar).

Vooral naar voren schoof om de onkunde van Overmars en de scouting te duiden.
Nou kan ik veel feiten benoemen over de eerdere en latere carrières van Narsingh en Soriano, maar uiteindelijk gaat het niet om deze spelers.

Het is goed om te beseffen dat vd Sar, Overmars en Ten Hag het in veel ogen nooit goed zullen doen, simpelweg omdat veel supporters zich niet over het einde van de tijdperken Michels/van Gaal heen kunnen zetten.

 

+3/-0

Euhm... bepaalde spelers die ze kopen hebben gewoon niet de basisvaardigheden die bij het spel van Ajax passen. Zelfs niet met de financiële mogelijkheden die ze inmiddels hebben. Rapporten uit het verleden over transfers kunnen we ook naar voren halen. Er is nu veel meer kennis en als je dan nog steeds met gigantische misperen komt dan mogen wij daar best kritisch over zijn.

Dat daar een aantal geslaagde aankopen tegenover staat is prima maar dat mag ook wel voor tientallen miljoenen of niet dan?

Het gaat stukken beter met Ajax en dat is fantastisch. Toch horen spelers als Magallan, Bande, Alvarez, Pierie enzovoorts totaal niet bij Ajax en je hoeft niet eens een scout te zijn om dat te zien.

Aankopen voor de jeugd die niet goed genoeg zijn voor vele miljoenen terwijl talentvolle eigen jeugdspelers vertrekken naar het buitenland. Een spits halen voor 22 miljoen + tekengeld en een salaris van 5 miljoen terwijl je Brobbey in huis hebt. Tja.. moeten we dan alles accepteren omdat ze ook Antony, Neres, Martinez, Ziyech, Sanchez etc. halen?

Het is heel mooi dat ze nu hoger kunnen in salarissen en meer ervaring kunnen aankopen. Aankopen zoals Blind, Tadic en Klaassen zijn gewoon zeer goed geweest. Toch blijft het belangrijkste de eigen jeugd. Zo laten Rensch en Timber zien hoe snel het kan gaan. Klaiber was een totaal overbodige aankoop. Niet goed genoeg en stukken duurder dan de eigen jeugd.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 maart 2021 om 19:47:

Een spits halen voor 22 miljoen + tekengeld en een salaris van 5 miljoen terwijl je Brobbey in huis hebt.



Brobbey weigerde al minstens zes maanden om zijn contract te verlengen op het moment dat Haller werd gehaald. Je kunt wel geen spits halen maar dan zit je aan het einde van dit seizoen helemaal zonder spits want ook geen Brobbey meer. Tot die tijd speel je met iemand van 19 die alleen zijn eigen tekengeld kan zien stijgen.

Je kunt wel tot de laatste dag van zijn contract blijven smeken of hij aub zijn contract wil verlengen, zelfs door je eigen sportieve successen in de waagschaal te leggen door hem als enige optie tot onbetwiste basisspeler te bombarderen om hem te pleasen, maar dan houdt je met Raiola als zijn zaakwaarnemer alleen jezelf voor de gek.

Je moet een keer een streep trekken en het lange termijn belang van de club stellen boven dat van een speler van 19 die nog niks bewezen heeft op het hoogste niveau en zijn geldbeluste zaakwaarnemer die aan het cashen op de korte termijn denken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 maart 2021 om 19:47:

Er is nu veel meer kennis en als je dan nog steeds met gigantische misperen komt dan mogen wij daar best kritisch over zijn.




Meer kennis? Er zijn mondiaal ook veel meer professionele voetballers, meer geld, meer zaakwaarnemers, én veel meer spelers hebben een zaakwaarnemer dan vroeger.

Je kunt twisten over Alvarez. Op dit moment draait Ajax vrij goed en Alvarez is een belangrijk onderdeel van dat team. Wat mij betreft zit hij in de categorie "nuttige en bruikbare" spelers. Over deze categorie is er door de jaren heen altijd gezeur geweest. Alsof spelers als Molby, Wouters, Maduro, Anita of Lindgren bij Ajax boven de rest uitstaken. Dit soort spelers heb je nou eenmaal nodig in een elftal.

Hebben we in de jeugd Taylor? Yes. Maar als Taylor op dit moment beter/nuttiger/bruikbaarder zou zijn geweest voor het elftal had ie wel gespeeld. Zo simpel is het.

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 maart 2021 om 19:47:

Aankopen voor de jeugd die niet goed genoeg zijn voor vele miljoenen terwijl talentvolle eigen jeugdspelers vertrekken naar het buitenland.



Huh? Hoe is bij jou het beeld ontstaan dat er in de jeugd spelers vertrekken omdat er buitenlandse jeugdspelers worden aangetrokken?

Die spelertjes gaan gewoon weg voor het geld hoor, omdat het cool op Instagram staat of door invloed van hun ouders.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 maart 2021, 09:51:50.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman