Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Teun Koopmeiners

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Nu weer 2 goals tegen PSV.

Deze speler is goed! En past bij Ajax.

Ja/ nee?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 januari 2021 om 19:46:

Nu weer 2 goals tegen PSV.

Deze speler is goed! En past bij Ajax.

Ja/ nee?



Ja

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 januari 2021 om 19:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 januari 2021 om 19:46:

Nu weer 2 goals tegen PSV.

Deze speler is goed! En past bij Ajax.

Ja/ nee?



Ja



Dat dacht ik dus ook.

 

+1/-0

Denk een betere voetballer als Klaassen, meer potentie, maar ook duurdere transfer fee als dat Klaassen kostte. Geen realistische optie op het moment. Half jaar geleden wel interessant geweest voor max. 15 miljoen.

 

+1/-0

Het is voor Ajax beter als de clubs die strijden voor plekken 2-5 ook wat fatsoenlijke voetballers hebben.
Laat die Koopmeiners maar bij AZ blijven, daar heeft ie ook nut voor Ajax ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 januari 2021 om 19:46:

Nu weer 2 goals tegen PSV.

Deze speler is goed! En past bij Ajax.

Ja/ nee?



Nee, ik ben er niet van overtuigd dat hij een stap hoger een constant niveau kan halen.
Dat gevoel heb ik bij Gravenberch en Kudus wel en deze spelers zijn nog jonger ook.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 14 januari 2021 om 06:12:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 13 januari 2021 om 19:46:

Nu weer 2 goals tegen PSV.

Deze speler is goed! En past bij Ajax.

Ja/ nee?



Nee, ik ben er niet van overtuigd dat hij een stap hoger een constant niveau kan halen.
Dat gevoel heb ik bij Gravenberch en Kudus wel en deze spelers zijn nog jonger ook.



Ben het wel met je eens. Heb nog steeds twijfel over Koopmeiners, maar voor een redelijke transfersom zeker het proberen waard. Daar gaat het dan waarschijnlijk ook meteen mis: AZ zal wel denken dat ze 20 miljoen voor 'm kunnen beuren.. Voor zo'n 7-8 miljoen zou ik 't aandurfen.

 

+1/-0

Laat ie zich maar bewijzen bij een andere club dan Ajax.

 

+1/-0

Koopmeiners is zo'n typische breedteaankoop. Niet het niveau van Ajax, dus ik zou 'm niet halen.

 

+3/-0

'Goeie mentaliteit', 'zit goeie kop op','voorop in de strijd', en nog wat van dat soort zaken. K weet het niet, maar kijkend naar leeftijd mag het van mij wel.

 

+1/-0

We hebben (in potentie) betere spelers rondlopen. En beter dan Klaasen? No way. Klaassen heeft ten eerste een betere balaanname en ten tweede beheerst hij het een keer raken als geen ander. Ook een betere overzicht. Volgens mij heeft hij dat ook in de CL bewezen dit seizoen ;)

 

+1/-0

Als ik Koopmeiners nu weer zie spelen tegen United.....

Denk ik toch... Ai...

Mooie speler geweest voor AJAX.

 

+1/-0

Als ik Ronaldo nu weer zie spelen tegen Atalanta.....
Denk ik toch... Ai...
Mooie speler geweest voor AJAX.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 november 2021 om 23:32:

Als ik Ronaldo nu weer zie spelen tegen Atalanta.....
Denk ik toch... Ai...
Mooie speler geweest voor AJAX.



Jij etaleert wel vorm...in je humor Fier-:)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 03 november 2021 om 12:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 02 november 2021 om 23:32:

Als ik Ronaldo nu weer zie spelen tegen Atalanta.....
Denk ik toch... Ai...
Mooie speler geweest voor AJAX.



Jij etaleert wel vorm...in je humor Fier-:)



haha.

Het is wel zo dat we van Koopmeiners al langer wisten dat het behoorlijke speler was. Eerlijk gezegd vind ik hem wel een beetje een mindere uitvoering van Daley Blind.

Zijn techniek is wat grover, draaicirkel ook. Ik snap wel dat Ajax geen 20 miljoen ging bieden bij AZ in ieder geval. Hoewel ik, zoals gezegd, hem best een aardige speler vind.

Vergeet niet dat Atalanta heel anders is dan Ajax. Denk dat hij daar beter past.

Niet dat hij bij Ajax niet past maar we hebben betere.

 

+1/-0

Met Teun Koopmeiners haal je een middenvelder binnen die 15 goals maakt. Logisch dat Ajax hem op het verlanglijstje heeft staan. Maar kostte hij vorig jaar nog 15 miljoen is het prijskaartje na één jaar Atalanta Bergamo nu het dubbele. Alleen wanneer Ajax met Timber, Haller en/of Antony klappers maakt op de uitgaande transfermarkt zie ik Koopmeiners eventueel komen.

 

+1/-0

Waar is de logica om achter een dure Teun Koopmeiners aan te zitten?

Gaan we nu officieel een koopclub worden? Koop Teun en Kenneth Taylor pakt zijn koffers.

 

+2/-0

Hoewel verschillende posities, maar stel dat je Timber verkoopt voor 40 miljoen (min belastingen) en Koopmeiners koopt voor 30 miljoen dan sla je een enorm flaterfiguur.

Dat zijn de bedragen die nu in de media genoemd worden. Beiden niet doen dunkt mij.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 05 juni 2022 om 17:30:

Waar is de logica om achter een dure Teun Koopmeiners aan te zitten?

Gaan we nu officieel een koopclub worden? Koop Teun en Kenneth Taylor pakt zijn koffers.



Ajax moet deze spelers halen voordat ze doorbreken bij hun club (in dit geval AZ). Nu halen slaat nergens op.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Teun Koopmeiners