Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 07 december 2020 om 11:16:
Is dat zo? Welke middenvelders hebben we dan die goed genoeg zijn? Klaassen (had ik niet direct verwacht overigens), Gravenberch (wisselvallig, want jong) en Kudus (geblesseerd). (...)
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 246
Reg.: 5 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 07 december 2020 om 11:25:
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 07 december 2020 om 11:16:
Is dat zo? Welke middenvelders hebben we dan die goed genoeg zijn? Klaassen (had ik niet direct verwacht overigens), Gravenberch (wisselvallig, want jong) en Kudus (geblesseerd). (...)
Klaassen is ook wisselvallig. Dat was in zijn eerste periode en blijkt nu weer.
Forumreacties: 1.346
Reg.: 22 februari 2001
Inter bevestigd, hij moet weg.
En Ajax heeft hem broodnodig op dit moment.
https://www.vi.nl/nieuws/inter-bevestigt-eriksen-moet-weg-in-januarilink
Forumreacties: 528
Reg.: 29 juni 2009
Vak: -
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 07 december 2020 om 12:29:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 07 december 2020 om 11:25:
Klaassen is ook wisselvallig. Dat was in zijn eerste periode en blijkt nu weer.
In zijn eerste periode deed ie met grote regelmaat gewoon niet mee aan het spel. Nu is ie in ieder geval vaker aanspeelbaar en doet hij meestal iets logisch met de bal.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 24 december 2020 om 16:59:
Ik heb ergens gelezen dat hij € 7 miljoen per jaar verdient.
Als dat juist is heeft het dan nog zin om hier over een terugkeer te speculeren?
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
Ligt er denk ik ook aan of er clubs zijn die het geld kunnen vinden om hem over te nemen wat ondanks de Corona ook weer geen fooi zal zijn. Lukt dat Inter niet en gaan ze hem verhuren dan is er m.i. een kleine kans dat hij wil komen omdat hij hier meer garantie op speeltijd heeft dan verhuur aan een club die vergelijkbaar is met Inter om in vorm te komen met het oog op het EK.
Ja het kost dan 3,5 miljoen, maar als PSV kampioen wordt kost het 40 miljoen. Zelfde verhaal voor een echte vent voor in de verdediging ipv het slappe vaatdoekje dat er nu staat.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 24 december 2020 om 23:50:
Ja het kost dan 3,5 miljoen, maar als PSV kampioen wordt kost het 40 miljoen. Zelfde verhaal voor een echte vent voor in de verdediging ipv het slappe vaatdoekje dat er nu staat.
Sanchez halen wordt moeilijker dan Eriksen. Waarom?
Hem kopen, kost waarschijnlijk 25-40 miljoen. Hij heeft nog een contract bij Spurs tot 2024. Dus als je hem wil halen moet Ajax ALL INN gaan voor een record bedrag. Hem terug halen zou een droom zijn voor Ajax en het team en dat zou inderdaad veel fijner zijn dan Eriksen. Maar misschien echt een brug te ver, ondanks dat Sanchez daar 2e viool speelt onder Mourinho en League cup mag spelen. Pochetino gebruikte hem overigens ook niet in de CL finale.
Sanchez huren zou kunnen, maar waarom zou Mourinho dat willen met zijn drukke schema? Hij heeft liever een brede selectie.
Vorig jaar had hij continue 5-8 spelers in de lappenmand en dat frusteerde hem enorm. De kans dus dat Mourinho laat gaan is dus heel klein, alleen als Spurs het geld nodig heeft om opnieuw te investeren?
Eriksen huren voor 6 maanden is gewoon heel erg te doen voor Ajax en is een win-win voor iedereen, tevens kan Eriksen ook genoegen nemen met minder salaris die 6 maanden of kan Inter een percentage doorblijven betalen van zijn salaris.
Indien Pochetino de nieuwe coach gaat worden kan Eriksen weleens naar PSG gaan, want Pochetino houdt van hem en dan is waarschijnlijk einde verhaal.
Kans dat Eriksen naar Ajax gaat deze winter (huur 6 maanden) schat ik 40 % kans.
Kans dat Eriksen terugkeert naar Ajax deze winter, verkoop, schat ik 5 % kans.
Kans dat Sanchez naar Ajax terugkeert deze winter huur, schat ik 3 % kans.
Kans dat Sanchez naar Ajax terugkeert deze winter verkoop, schat ik 1 % kans.
Maar indien Eriksen niet doorgaat etc/ wil. Vind ik nog steeds dat Ajax een speler voor de aanvallende plekken moeten halen.
Dat mag een Nr 10 zijn, maar mag ook een Ziyech zijn die 10 kan spelen en op de buitens.
En tevens een RCV die Schuurs gaat opvolgen. Ajax heeft duidelijk direct 2 versterkingen nodig.
Dit bericht is gewijzigd op 25 december 2020, 15:12:38.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:DonVito schreef op 25 december 2020 om 14:11:
Sanchez halen wordt moeilijker dan Eriksen. Waarom?
Hem kopen, kost waarschijnlijk 25-40 miljoen. Hij heeft nog een contract bij Spurs tot 2024. Dus als je hem wil halen moet Ajax ALL INN gaan voor een record bedrag. Hem terug halen zou een droom zijn voor Ajax en het team en dat zou inderdaad veel fijner zijn dan Eriksen. Maar misschien echt een brug te ver, ondanks dat Sanchez daar 2e viool speelt onder Mourinho en League cup mag spelen. Pochetino gebruikte hem overigens ook niet in de CL finale.
Sanchez huren zou kunnen, maar waarom zou Mourinho dat willen met zijn drukke schema? Hij heeft liever een brede selectie.
Vorig jaar had hij continue 5-8 spelers in de lappenmand en dat frusteerde hem enorm. De kans dus dat Mourinho laat gaan is dus heel klein, alleen als Spurs het geld nodig heeft om opnieuw te investeren?
Eriksen huren voor 6 maanden is gewoon heel erg te doen voor Ajax en is een win-win voor iedereen, tevens kan Eriksen ook genoegen nemen met minder salaris die 6 maanden of kan Inter een percentage doorblijven betalen van zijn salaris.
Indien Pochetino de nieuwe coach gaat worden kan Eriksen weleens naar PSG gaan, want Pochetino houdt van hem en dan is waarschijnlijk einde verhaal.
Kans dat Eriksen naar Ajax gaat deze winter (huur 6 maanden) schat ik 40 % kans.
Kans dat Eriksen terugkeert naar Ajax deze winter, verkoop, schat ik 5 % kans.
Kans dat Sanchez naar Ajax terugkeert deze winter huur, schat ik 3 % kans.
Kans dat Sanchez naar Ajax terugkeert deze winter verkoop, schat ik 1 % kans.
Maar indien Eriksen niet doorgaat etc/ wil. Vind ik nog steeds dat Ajax een speler voor de aanvallende plekken moeten halen.
Dat mag een Nr 10 zijn, maar mag ook een Ziyech zijn die 10 kan spelen en op de buitens.
En tevens een RCV die Schuurs gaat opvolgen. Ajax heeft duidelijk direct 2 versterkingen nodig.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 25 december 2020 om 17:28:
Ik schat de kans dat Eriksen in de winterstop naar Ajax komt in welke vorm dan ook op 1%. En die ene procent is voor de vorm.
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 139
Reg.: 13 juni 2001
Inderdaad. Als hem perspectief geboden wordt.
(Basisplaats met oog op EK, toppers in januari februari, actief ik 3 fronten, half jaartje knallen voor 4 miljoen.
Altijd proberen. Denk even aan een middenveld met Kudus, Eriksen, Gravenberch, Klaassen.
Gewoon top en hiermee zet je een grote stap naar de titel en ook weer naar een grote pot geld.
open/sluit de onderstaande quote:batistuta schreef op 28 december 2020 om 12:50:
(Basisplaats met oog op EK, toppers in januari februari, actief ik 3 fronten, half jaartje knallen voor 4 miljoen.
Altijd proberen. Denk even aan een middenveld met Kudus, Eriksen, Gravenberch, Klaassen.
Gewoon top en hiermee zet je een grote stap naar de titel en ook weer naar een grote pot geld.
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 28 december 2020 om 13:25:
open/sluit de onderstaande quote:batistuta schreef op 28 december 2020 om 12:50:
Als Overmars hem bovenstaande schetst waarom zou Christian dan niet willen komen? Hij moet spelen richting het EK en er valt genoeg voor te voetballen in Amsterdam. En het niveau is hier, zeker met hem zelf erbij en de terugkerende Kudus/Neres, niet verkeerd hoor.
Forumreacties: 528
Reg.: 29 juni 2009
De strategie moet altijd zijn het aantrekken van zoveel mogelijk kwaliteitsspelers, zoals Eriksen dat is. Jonge talentvolle spelers kunnen hier veel van leren, en vooral, een Gravenberch zou de kar niet nu al moeten trekken, maar het in de loop van jaren langzaam moeten gaan overnemen.
Ajax heeft nu te weinig kwaliteitsspelers....Sanchez, Milik en Eriksen erbij en je staat er al heel anders voor.
Drie Kruizen 2.0
Fan van Ajax
Forumreacties: 246
Reg.: 5 augustus 2019
Als Overmars hem bovenstaande schetst waarom zou Christian dan niet willen komen? Hij moet spelen richting het EK en er valt genoeg voor te voetballen in Amsterdam. En het niveau is hier, zeker met hem zelf erbij en de terugkerende Kudus/Neres, niet verkeerd hoor.
open/sluit de onderstaande quote:Drie Kruizen 2.0 schreef op 29 december 2020 om 07:54:
Dit plaatje klinkt inderdaad mooi als je het vergelijkt met zijn situatie bij Inter. Het punt is alleen dat als een PSG (met Pochettino) of een andere CL-ploeg zich meldt het plaatje daar natuurlijk vanuit zijn perspectief wel wat mooier is. En die kans lijkt me wel aanwezig bij Eriksen. Pas als hij eind januari nog nergens ondergebracht is, zou Ajax een optie kunnen worden. Ik denk dat we zijn clubliefde voor Ajax niet moeten overschatten (als die er überhaupt al is).
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Eriksen mag weg bij Inter?