Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Eriksen mag weg bij Inter?

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Er worden goede dingen gedaan en minder goede dingen gedaan. Dat hebben we nu allemaal wel kunnen concluderen.
De opmerking van Potter is gewoon een dooddoener enerzijds, want wij zijn hier regelmatig omdat we blijkbaar willen meedenken en willen meehelpen als fans etc en anders kun je het forum wel opheffen. Laat het maar aan de scouts, trainers, directeuren over! etc.

Kritisch zijn op de scouting is goed en aangeven wat er ook goed gaat, ook!
Bv Kudus en Athony lijken goed gescout bv! Mogen ze vast waardes worden in Ajax1.

Neemt niet weg dat we hier proberen mee te blijven denken met de club en wat interessant is of niet.

Eriksen, Suarez zijn/blijven interessante targets net als Daley Blind was bv om de club te versterken.

 

+2/-0

Het is niet helemaal een dooddoener hoor, maar ik snap ook dat je het zo uitlegt.

Vooropgesteld, iedereen is hier vrij om topics aan te maken.

Ik geloof er geen sikkepit van dat dit forum een 'bron' is voor de beleidsmakers van Ajax. Dit is gewoon een forum voor ons en dat is prima. Heb je enig idee hoeveel fan bases er van Ajax zijn wereldwijd met een website en een discussieplatform? Denk je nou echt dat al (als ze er al iets in zagen) die fora als advies dienen aan de directie? En dat ze daar ook echt daadwerkelijk wat mee doen?

Ik niet in ieder geval.

We kunnen hier discussiëren over wedstrijden, tactische keuzes, aan- en verkopen en allerlei maatschappelijke discussies.
Maar met een vraag "Waarom Overmars Suarez en Eriksen nog niet heeft gebeld" kan ik zelf helemaal niets. Misschien WhatsAppt hij dagelijks met ze en weet hij op voorhand al dat ze niet terug willen. Moet hij dat nou echt op de een of andere manier allemaal kenbaar maken aan de fans?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 september 2020, 15:26:55.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 01 september 2020 om 14:46:



Ik geloof er geen sikkepit van dat dit forum een 'bron' is voor de beleidsmakers van Ajax. Dit is gewoon een forum voor ons en dat is prima. Heb je enig idee




Ik beweer dat ook helemaal niet. Waar beweer ik dat? Nergens. > Door de werkwoorden te gebruiken , meedenken en helpen? <


Je legt de focus weer heel ergens anders terwijl je mij de mond wilde snoeren dat we het maar aan de scouts over moeten laten. (Jou woorden)

Op het forum denkt men mee en we helpen tegelijkertijd als fans om mee te denken met de club. En wie er allemaal op het forum komen en meekijken. Niemand weet dat. Maar dat is ook helemaal de discussie. Voor het zelfde geldt is er iemand van Ajax hier op het forum.

Of scouts, trainers, directeuren, zonen van of ouders op dit soort forums meekijken weet niemand Potter. Uit het leven is wel gebleken dat niemand hetzelfde is en zich hetzelfde gedraagt als elk ander. Ik moet denken aan Villa Lobos hoe hij trainer werd en bv Suk die bij de training van Ajax vraagt voor een kans.

Anyway, fijne avond.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 september 2020, 00:25:08.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 01 september 2020 om 13:38:

Iedereen Wil Eriksen terugzien in de Arena maar gaat normaal gezien niet gebeuren natuurlijk.


Helemaal mee eens, dit is vreselijk nieuws.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MisaBure83 schreef op 02 september 2020 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 01 september 2020 om 13:38:

Iedereen Wil Eriksen terugzien in de Arena maar gaat normaal gezien niet gebeuren natuurlijk.


Helemaal mee eens, dit is vreselijk nieuws.



Vreselijk nieuws?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 september 2020 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

MisaBure83 schreef op 02 september 2020 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 01 september 2020 om 13:38:

Iedereen Wil Eriksen terugzien in de Arena maar gaat normaal gezien niet gebeuren natuurlijk.


Helemaal mee eens, dit is vreselijk nieuws.



Vreselijk nieuws?



Kijk even in het profiel van de poster. Doorsnee interesses, Tsjechische website en drie zeer korte nietszeggende posts binnen twee minuten. Klassieke spambot.

Zou ook iemand met Google Translate kunnen zijn, maar dan nog zou ik iets meer inhoud verwachten.

 

+2/-0

Een speler als Donny van de Beek is in zijn spel afhankelijk van een aantal spelers om hem heen. Eriksen is een heel ander type speler dan van de Beek maar zou op zich echt wel (weer) een toegevoegde waarde zijn voor Ajax (gezien zijn spel inzicht).

Uiteindelijk gaat het (mijn persoonlijke mening) bij een voetbal elftal om de chemie en HOE een trainer zijn spelers laat spelen. Volgens mij is het namelijk erg handig om niet alleen maar de positieve kwaliteiten van spelers te bekijken maar zeker ook de negatieve. Op die manier kan je de negatieve kwaliteiten compenseren met de positieve kwaliteiten van een andere speler etc. Voorts dien je een echte leider (geen lijder) in je elftal te hebben en spelers die zich op "offeren" voor het team.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JohanWeetHetBeter schreef op 03 september 2020 om 21:27:

Uiteindelijk gaat het (mijn persoonlijke mening) bij een voetbal elftal om de chemie en HOE een trainer zijn spelers laat spelen. Volgens mij is het namelijk erg handig om niet alleen maar de positieve kwaliteiten van spelers te bekijken maar zeker ook de negatieve. Op die manier kan je de negatieve kwaliteiten compenseren met de positieve kwaliteiten van een andere speler etc.



Volkomen mee eens.
Om deze reden (en zn leeftijd) ben ik dan zelf ook geen voorstander van struikel-en-blijf-staan-koning Suarez.

Ik twijfel ook over Eriksen, omdat hij in een zo'n ver vooruit spelend team het beste tot zn recht komt op de plekken van Kudus en Gravenberg. En ik persoonlijk zou het zonde vinden om het ten koste te laten gaan van speelminuten van deze twee. Hoe meer minuten ze nu maken, hoe meer ervaring ze straks hebben. En hij kan wel beter zijn dan één van deze twee, maar deze twee worden beter door gewoon heel veel te spelen.

Ik zou het gewoon gaan doen met de selectie die we nu hebben, even afhankelijk van Blind en Onana.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 03 september 2020 om 15:28:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 september 2020 om 11:30:

open/sluit de onderstaande quote:

MisaBure83 schreef op 02 september 2020 om 20:06:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 01 september 2020 om 13:38:

Iedereen Wil Eriksen terugzien in de Arena maar gaat normaal gezien niet gebeuren natuurlijk.


Helemaal mee eens, dit is vreselijk nieuws.



Vreselijk nieuws?



Kijk even in het profiel van de poster. Doorsnee interesses, Tsjechische website en drie zeer korte nietszeggende posts binnen twee minuten. Klassieke spambot.

Zou ook iemand met Google Translate kunnen zijn, maar dan nog zou ik iets meer inhoud verwachten.



Ah ok Mike, thnx voor de tip. Had dat niet door.

 

+1/-0

Gelijk halen! Prima speler, prima mentaliteit!

 

+3/-0

Met hem op het middenveld krijg je opeens extra voetbal in het elftal en assists en goals. Zeker nu lasse, frenkie, Hakim en Donny weg zijn.

Zeker proberen te halen als het kan.
Bij Ajax speelt hij basis en CL.
Hij heeft gezien wat Ajax kan bereiken Europees spurs - Ajax. En Ajax was beter.

Al die jaren spurs. 0 prijzen.
De prijzen won hij bij AJAX.

Spurs speelt uefa cup nu.
Ajax CL.

Haal hem Overmars. At least try.

Update:

ik besef me dat de kans zeer nihil is. Inter wil hem verkopen maar rond de 50 miljoen euro voor hem....
Vraag me af wie dat nu voor hem gaat geven. Ziet eruit als nog een jaar Inter..... Eriksen op de bank.. Zonde.

Leuke club Inter.. Not.

Dit bericht is gewijzigd op 8 september 2020, 17:37:11.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 08 september 2020 om 17:28:

Met hem op het middenveld krijg je opeens extra voetbal in het elftal en assists en goals. Zeker nu lasse, frenkie, Hakim en Donny weg zijn.

Zeker proberen te halen als het kan.
Bij Ajax speelt hij basis en CL.
Hij heeft gezien wat Ajax kan bereiken Europees spurs - Ajax. En Ajax was beter.

Al die jaren spurs. 0 prijzen.
De prijzen won hij bij AJAX.

Spurs speelt uefa cup nu.
Ajax CL.

Haal hem Overmars. At least try.

Update:

ik besef me dat de kans zeer nihil is. Inter wil hem verkopen maar rond de 50 miljoen euro voor hem....
Vraag me af wie dat nu voor hem gaat geven. Ziet eruit als nog een jaar Inter..... Eriksen op de bank.. Zonde.

Leuke club Inter.. Not.



Dat niet alleen, maar Erikssen heeft zelf in een interview gezegd dat hij gewoon voor een kans bij Inter gaat. Dat maakt een pricetag ineens overbodig.

Overigens heeft hij ook gezegd dat hij best terug wil naar Ajax, maar pas als hij "wat ouder" is. Hij is nu "pas 28". Dus als hij al weggaat bij Inter is het naar een andere club als Ajax.

 

+1/-0

Bij AJAX heeft hij (vrijwel) de zekerheid van een jaar lang spelen. Kan zich laten zien in de CL en zich weer in de picture spelen voor clubs uit de grote competities.
Ook goed met het oog op het EK volgend jaar (ga er vanuit dat Denemarken zich geplaatst heeft maar weet dat niet zeker).
Maar gaat natuurlijk erg moeilijk worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 08 september 2020 om 19:13:

Bij AJAX heeft hij (vrijwel) de zekerheid van een jaar lang spelen. Kan zich laten zien in de CL en zich weer in de picture spelen voor clubs uit de grote competities.
Ook goed met het oog op het EK volgend jaar (ga er vanuit dat Denemarken zich geplaatst heeft maar weet dat niet zeker).
Maar gaat natuurlijk erg moeilijk worden.



Huren zou heel misschien nog mogelijk zijn ook gezien de belangen richting het EK als Inter echt niet verder met hem wil en niemand die 50 miljoen op wil hoesten. Kost wel een bom duiten aan salaris, maar dat is hij zeker waard.

 

+1/-0

Ik juich toe als Ajax hem terug haalt om samen met Daley en Davy weer samen te spelen!

https://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/135311/eriksen-denkt-aan-odense-bk-als-afsluiterlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 oktober 2020 om 18:20:

Ik juich toe als Ajax hem terug haalt om samen met Daley en Davy weer samen te spelen!

https://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/135311/eriksen-denkt-aan-odense-bk-als-afsluiterlink



Je kunt toejuichen wat je wil, maar hij is 28, verdient een mega salaris en heeft andere ambities dan Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 oktober 2020 om 22:14:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 oktober 2020 om 18:20:

Ik juich toe als Ajax hem terug haalt om samen met Daley en Davy weer samen te spelen!

https://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/135311/eriksen-denkt-aan-odense-bk-als-afsluiterlink



Je kunt toejuichen wat je wil, maar hij is 28, verdient een mega salaris en heeft andere ambities dan Ajax.



Hij heeft bakken vol geld verdiend al 8 jaar. Hij heeft nog niks gewonnen buiten Ajax. Nu 28. Hij zit op de bank bij inter.

Hoe weet jij wat zijn ambities zijn?
En hoe weet jij dat hij niet misschien wil terugkeren bij Ajax, net als Blind en Klaassen in dit mooie team?

Hoe weet je dat?

Allemaal aannames. Plus Klaassen komt ook terug op zijn 27e, net als Daley op zijn 28e ondanks huge salary bij United.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 oktober 2020 om 22:14:

Je kunt toejuichen wat je wil, maar hij is 28, verdient een mega salaris en heeft andere ambities dan Ajax.



Juist!

Ik heb een prima tijd gehad op de lagere school.
Maar daar wil ik ook niet meer naar terug.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 oktober 2020 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 oktober 2020 om 22:14:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 oktober 2020 om 18:20:

Ik juich toe als Ajax hem terug haalt om samen met Daley en Davy weer samen te spelen!

https://www.ajaxshowtime.com/article/voetbalnieuws/135311/eriksen-denkt-aan-odense-bk-als-afsluiterlink



Je kunt toejuichen wat je wil, maar hij is 28, verdient een mega salaris en heeft andere ambities dan Ajax.



Hij heeft bakken vol geld verdiend al 8 jaar. Hij heeft nog niks gewonnen buiten Ajax. Nu 28. Hij zit op de bank bij inter.

Hoe weet jij wat zijn ambities zijn?
En hoe weet jij dat hij niet misschien wil terugkeren bij Ajax, net als Blind en Klaassen in dit mooie team?

Hoe weet je dat?

Allemaal aannames. Plus Klaassen komt ook terug op zijn 27e, net als Daley op zijn 28e ondanks huge salary bij United.



Dat zijn geen aannames, maar dat zijn z'n eigen uitspraken. Toen er geruchten waren over een mogelijke terugkeer gaf hij aan andere ambities te hebben.

Nog niets gewonnen? En jij denkt echt dat dit de belangrijkste drijfveer is van de meeste voetballers om naar een andere club te gaan. Dream on! Geld is de belangrijkste drijfveer bij de meeste. En voor o.a. Nederlandse voetballers ook sterkere competities

Klaassen verdient nu echt niet minder dan bij Werder en die gaat er sportief wel op vooruit. Werder is een grijze muis. Buiten dat Klaassen aan zijn plafond zit.

Blind is gedeeltelijk gissen, maar ik denk dat dit ook met familiebanden te maken heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 oktober 2020 om 23:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 oktober 2020 om 22:14:

Je kunt toejuichen wat je wil, maar hij is 28, verdient een mega salaris en heeft andere ambities dan Ajax.



Juist!

Ik heb een prima tijd gehad op de lagere school.
Maar daar wil ik ook niet meer naar terug.




Wat een uitspraak. Totaal niet constructief.
Alsof naar Ajax terug keren, zie Blind, Klaassen, Davids, Litmanen, Cruijff, Rijkaard, terug gaan is naar de lagere school.

Ajax is een Europese topclub die 4 x meer de CL heeft gewonnen dan een Tottenham hotspur om maar iets te noemen. Staat in de top 6 of all time Europese prijzen.


Dat je zo over Ajax spreekt. Zegt wat over hoe je over de club denkt, het spelen bij Ajax. Ajax is 1 van de mooiste en legendarische teams van de wereld of all time en terug mogen keren bij deze club is een grote eer.

Daarnaast moet allemaal nog blijken wat de mogelijkheden gaan worden voor Eriksen. Hij is niet meer 'hot stuff' zoals eerst zit op de bank bij Inter en heeft nog steeds geen landstitel gewonnen buiten Ajax of een Int. prijs. Daarnaast heeft hij al bakken vol geld. Daarnaast spelen zijn makkers er weer Davy Klaassen en Daley Blind.
Ajax is nu ook een veel 'grotere' club geworden van een hoger niveau dan toen Eriksen vertrok bij Ajax in 2013/2014. Hebben een Europese finale gehaald in 2016-2017 en de halve finale CL in 2018-2019.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Eriksen mag weg bij Inter?