Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 15 juli 2020 om 15:47:

(...)

Pluspuntje is Stekelenburg terughalen en Huntelaar behouden al is het puur voor de balans in de selectie nu Hakim en Schone weg zijn.

(...)



Ik zou het het een pluspuntje vinden als ze spelers die ze terughalen beoordelen op voetbal- c.q. keeperskwaliteiten.

 

+2/-0

Volgens de NOS is de transfer van Kudus, op de keuring na, rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Morfe0 schreef op 14 juli 2020 om 19:01:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 29 juni 2020 om 00:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 27 juni 2020 om 08:44:

(..) plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.



In Vakantiepark De Bosrand klonk dat Ajax eruit gaat kunnen komen met een RCV voor een transferbedrag net iets meer dan vierenhalf miljoen euro. Er waren wel ook andere rechtsbenige centrumverdedigers in beeld, maar dezen waren minder afgeprijsd. Overigens vond ik de afweging niet helemaal kloppen, want bij afprijzen moet je wel een goed zicht hebben op de kwaliteit, en sommige vermelde scoutingstochten zijn afgeraggeld mijns inziens.




Komt hij nog of is dit afgeketst?
En zo ja wie is dit ? Porozo?



Het betreft een oudgediende, en gesprekken hervatten deze weken , was een tijd afwachten welke jeugdspelers en basiskrachten door willen bij Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 15 juli 2020 om 23:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Morfe0 schreef op 14 juli 2020 om 19:01:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 29 juni 2020 om 00:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 27 juni 2020 om 08:44:

(..) plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.



In Vakantiepark De Bosrand klonk dat Ajax eruit gaat kunnen komen met een RCV voor een transferbedrag net iets meer dan vierenhalf miljoen euro. Er waren wel ook andere rechtsbenige centrumverdedigers in beeld, maar dezen waren minder afgeprijsd. Overigens vond ik de afweging niet helemaal kloppen, want bij afprijzen moet je wel een goed zicht hebben op de kwaliteit, en sommige vermelde scoutingstochten zijn afgeraggeld mijns inziens.




Komt hij nog of is dit afgeketst?
En zo ja wie is dit ? Porozo?



Het betreft een oudgediende, en gesprekken hervatten deze weken , was een tijd afwachten welke jeugdspelers en basiskrachten door willen bij Ajax.



Mike vd Hoorn en/of Stefano Denswil.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 15 juli 2020 om 23:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Morfe0 schreef op 14 juli 2020 om 19:01:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 29 juni 2020 om 00:29:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 27 juni 2020 om 08:44:

(..) plek ligt ons probleem niet. We hebben creativiteit op het middenveld en een goede RCV nodig.



In Vakantiepark De Bosrand klonk dat Ajax eruit gaat kunnen komen met een RCV voor een transferbedrag net iets meer dan vierenhalf miljoen euro. Er waren wel ook andere rechtsbenige centrumverdedigers in beeld, maar dezen waren minder afgeprijsd. Overigens vond ik de afweging niet helemaal kloppen, want bij afprijzen moet je wel een goed zicht hebben op de kwaliteit, en sommige vermelde scoutingstochten zijn afgeraggeld mijns inziens.




Komt hij nog of is dit afgeketst?
En zo ja wie is dit ? Porozo?



Het betreft een oudgediende, en gesprekken hervatten deze weken , was een tijd afwachten welke jeugdspelers en basiskrachten door willen bij Ajax.



Ok een rechter centraal verdediger die bij Ajax heeft gespeeld.
Dat zijn er niet zoveel.
De Ligt en Sanchez zijn onhaalbaar.
Vd Hoorn is veel te slecht dan ga je 10 stappen achteruit.
Alderweireld?
Hmm, lees net weer jou reactie gaat om 4,5 miljoen euro.
Dat zal Vd Hoorn moeten zijn dus.
Dan kan je met alle respect beter met Alvarez en Schuurs beginnen.

 

+1/-0

Geen van allen. Maar je begrijpt dat op namen niet ingegaan wordt, dat volgt als witte rook in zicht is gebracht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juli 2020 om 08:19:

Geen van allen. Maar je begrijpt dat op namen niet ingegaan wordt, dat volgt als witte rook in zicht is gebracht.



Begrijpelijk, is het wel een speler die jij een aanwinst vind voor RCV?
Of meer opvulling?
Aha, ik heb een ideetje , TFM komt niet in de plannen voor bij United.
Dat zou wel een goede zijn in mijn ogen.
Daarnaast werd TFM vorige jaar ook in verband gebracht(Telesport ) met Ajax.!
Denk dat we een winnaar hebben.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 juli 2020, 09:13:16.

 

+1/-0

Stekelenburg, Kudus, Anthony en Huntelaar die bijtekent..

ok so far so good...

hopelijk blijft Overmars bezig en haalt hij nog 2/3 spelers.

> Centrum Verdediger rechtsbenig is nog steeds bittere noodzaak.

en Luis Suarez : )

ps: Botman verkocht, Pieri op huur...

Wat blijft erover? Schuurs en Alvarez?

Veltman vertrekt misschien wel.

Er moet duidelijk een nieuwe verdediger bij. RCV

Dit bericht is gewijzigd op 16 juli 2020, 23:00:19.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juli 2020 om 08:19:

Geen van allen. Maar je begrijpt dat op namen niet ingegaan wordt, dat volgt als witte rook in zicht is gebracht.




TFM ;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Matheus Henrique Fan schreef op 16 juli 2020 om 23:45:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 16 juli 2020 om 08:19:

Geen van allen. Maar je begrijpt dat op namen niet ingegaan wordt, dat volgt als witte rook in zicht is gebracht.




TFM ;-)


Speelde gisteren zijn eerste wedstrijd van het seizoen, volgens mij. En bij Fulham was het ook geen held.

In een goed geval zou hij het niveau Rekik/Bruma halen denk ik. Nu is dat beter dan wat Alvarez en Schuurs laten zien, maar TFM zal niet de nieuwe topper van de defensie worden, gok ik.

 

+1/-0

TFM?

Help me even aub?

 

+1/-0

TFM = Timothy Fosu Mensah.

Ik zeg niet dat ik hem graag zie komen maar dat is de speler (CV) waar een paar posten hierboven over wordt gesproken en die een verleden heeft bij Ajax.

Als je een rechter CV haalt ondanks de aanwezigheid van Veltman (neem aan dat die vertrekt), Schuurs en Alvarez (waar ik zeker geen middenvelder in zie) dan zou ik daar hoger inzetten (indien financieel haalbaar).

 

+2/-0

Geen ja en geen nee.

Ook worden er twee neefjes overwogen boven de 25, en ik verklap jullie alvast.. zijn niet de broertjes Sneijder!

 

+1/-0

De noodzaak van een sterke RcV voor AJAX is gewoon super hoog.

1. Vanwege het aanvallende Ajax spel
2. Botman, pieri weg,
3. Mangalan miskoop
4. Schuurs Alvarez maken het nog niet waar.
5.Veltman heeft soms goede momenten en is soms echt een drama

Conclusie is simpel.

Investeer het geld van de ligt, botman bv 30 miljoen maximaal in een topverdediger of supertalent. Die RcV kan spelen.


Een goede RcV halen moet voor Ajax een makkie zijn.

Denk aan een Wober, pasanen, Sanchez aankoop. Jongens die het gewoon super goed gedaan hebben.

Overmars en Scouts dit moet nu goed gaan!!

Blind in het centrum is sterk, maar kwetsbaar. Hij heeft een killer nodig naast zich a la Sanchez, de ligt.

Vereiste: groot en sterk en snel, meedogenloos.
Voetbal is minder belangrijk.

Hoe moeilijk kan het zijn?

 

+1/-0

@ Luigi Tentorio: heb jij enig idee of men er absoluut een directe versterking op 6 bij wil? Højbjerg zal naar alle waarschijnlijkheid niet haalbaar zijn maar het lijkt er op dat Ajax inziet dat er echt een sterke 6 bij moet komen. Daarnaast hoop
Ik op een sterke RCV maar dat zou dan naar mijn mening exit Alvarez of Schuurs betekenen. Ik ga er vanuit dat Veltman sowieso vertrekt.

 

+1/-0

Ik ben veel meer voor een schoonmaak dan de huidige directie. Zou zomaar kunnen dat jongens als Marin, Alvarez, Veltman en Labyad hun zoveelste kans krijgen. Ik ben veel meer van doorselecteren, slim construeren hoe alle loopbanen bespoedigd worden. Ik ken ook veels te veel spelers die het beter zouden gaan doen dan de huidige lichting. Maar na augustus denk ik wel uit te pakken met hoe het zou horen, als er veel mis zit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 18 juli 2020 om 21:22:

Ik ben veel meer voor een schoonmaak dan de huidige directie. Zou zomaar kunnen dat jongens als Marin, Alvarez, Veltman en Labyad hun zoveelste kans krijgen. Ik ben veel meer van doorselecteren, slim construeren hoe alle loopbanen bespoedigd worden. Ik ken ook veels te veel spelers die het beter zouden gaan doen dan de huidige lichting. Maar na augustus denk ik wel uit te pakken met hoe het zou horen, als er veel mis zit.



:denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Matheus Henrique Fan schreef op 18 juli 2020 om 15:27:

@ Luigi Tentorio: heb jij enig idee of men er absoluut een directe versterking op 6 bij wil? Højbjerg zal naar alle waarschijnlijkheid niet haalbaar zijn maar het lijkt er op dat Ajax inziet dat er echt een sterke 6 bij moet komen. Daarnaast hoop
Ik op een sterke RCV maar dat zou dan naar mijn mening exit Alvarez of Schuurs betekenen. Ik ga er vanuit dat Veltman sowieso vertrekt.


Zou Vertonghen alsnog proberen en Blind naar 6 doorschuiven. Dan blijft je Ajax gezicht behouden - en hoe - heb je in iedere linie CL ervaring en ook mensen die weten hoe het Ajax spel gespeeld moet worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.