Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 24 25 26 27 28

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 maart 2022 om 23:43:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 30 maart 2022 om 23:33:

Dennis Bergkamp had het juist over die lichting. (...)



Dat was mij duidelijk. ;)

Maar hoe is het mogelijk dat spelers met die karaktereigenschappen niet veel eerder via ijk- en toetspunten uit de opleiding worden gezet?!

Waarom duurt bij Ajax de proeftijd 12 jaar en geen 2 maanden ... ?


Ik denk dat het o.a. een de gemiddelde kwaliteit van de (jeugd) staf ligt. Als je alleen al bv. de keeperstrainers van Ajax bekijkt, er heeft er geen eentje op redelijk hoog niveau gekeept. En zo is het met 3/4 van de jeugdstaf gesteld. Alleen Bosman, Tahamata en Vanenburg zijn klinkende namen.

Ajax kan beter geen Labyadtjes en Klaibertjes meer kopen en investeren in voormalige Ajacieden voor trainersfuncties. Die kunnen veel beter beoordelen en inspireren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 31 maart 2022 om 14:33:

(...) Alleen Bosman, Tahamata en Vanenburg zijn klinkende namen. (...)



Ik zou Richard Witschge daar nog aan toe voegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 31 maart 2022 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 maart 2022 om 23:43:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 30 maart 2022 om 23:33:

Dennis Bergkamp had het juist over die lichting. (...)



Dat was mij duidelijk. ;)

Maar hoe is het mogelijk dat spelers met die karaktereigenschappen niet veel eerder via ijk- en toetspunten uit de opleiding worden gezet?!

Waarom duurt bij Ajax de proeftijd 12 jaar en geen 2 maanden ... ?


Ik denk dat het o.a. een de gemiddelde kwaliteit van de (jeugd) staf ligt. Als je alleen al bv. de keeperstrainers van Ajax bekijkt, er heeft er geen eentje op redelijk hoog niveau gekeept. En zo is het met 3/4 van de jeugdstaf gesteld. Alleen Bosman, Tahamata en Vanenburg zijn klinkende namen.

Ajax kan beter geen Labyadtjes en Klaibertjes meer kopen en investeren in voormalige Ajacieden voor trainersfuncties. Die kunnen veel beter beoordelen en inspireren.



Voormalig Ajacieden zoals de Boer, van Basten en Blind?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 31 maart 2022 om 14:47:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 31 maart 2022 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 30 maart 2022 om 23:43:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 30 maart 2022 om 23:33:

Dennis Bergkamp had het juist over die lichting. (...)



Dat was mij duidelijk. ;)

Maar hoe is het mogelijk dat spelers met die karaktereigenschappen niet veel eerder via ijk- en toetspunten uit de opleiding worden gezet?!

Waarom duurt bij Ajax de proeftijd 12 jaar en geen 2 maanden ... ?


Ik denk dat het o.a. een de gemiddelde kwaliteit van de (jeugd) staf ligt. Als je alleen al bv. de keeperstrainers van Ajax bekijkt, er heeft er geen eentje op redelijk hoog niveau gekeept. En zo is het met 3/4 van de jeugdstaf gesteld. Alleen Bosman, Tahamata en Vanenburg zijn klinkende namen.

Ajax kan beter geen Labyadtjes en Klaibertjes meer kopen en investeren in voormalige Ajacieden voor trainersfuncties. Die kunnen veel beter beoordelen en inspireren.



Voormalig Ajacieden zoals de Boer, van Basten en Blind?



Ik bedoel meer o.a. Litmanen, vd Vaart, Vink en in de toekomst Tadic en Stekelenburg. Sneijder zou ook ideaal zijn maar ja daar zitten een paar schroefjes los.

 

+1/-0

Ajax schijnt 15 miljoen te moeten betalen om hem terug te kopen.
Lekker naar een ander alternatief kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 01 juni 2022 om 08:08:

Ajax schijnt 15 miljoen te moeten betalen om hem terug te kopen.
Lekker naar een ander alternatief kijken.



Als hij nou gewoon 90 minuten kon knallen en dan 2x per week dan zou je het kunnen overwegen. Maar dat hebben we niet van hem gezien. Hij heeft toch net te vaak pijntjes, blessures of hij is leeg. Hij heeft dit seizoen alleen tegen PSV in de bekerfinale 90 minuten gespeeld.

Voor een tweede spits is 15 miljoen echt te veel.

Als Brobbey tegen de alternatieven nee zegt en hij komt niet aan bod bij Leipzig dan zullen die Duitsers ook wanhopig worden. Dan kan het nog steeds zo zijn dat je hem huurt met of zonder optie tot koop. Alleen praat je dan over het einde van de transferperiode en dat is niet ideaal voor de voorbereiding.

 

+2/-0

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 01 juni 2022 om 08:08:

Ajax schijnt 15 miljoen te moeten betalen om hem terug te kopen.
Lekker naar een ander alternatief kijken.



Ja.

En wat JeroenE schrijft over zijn 'prestaties' is helemaal juist.

 

+1/-0

Is die Marko Milovanovic nog een optie voor ons? Ik weet het niet wat betreft Zirkzee en in principe is het gewoon een kwestie van Haller verkopen: "cashen".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik snap sowieso de hype rondom Quinten niet zo.

Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.
Toen raakte hij ongelukkig geblesseerd.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 juni 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik snap sowieso de hype rondom Quinten niet zo.

Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.
Toen raakte hij ongelukkig geblesseerd.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.


Er is geen hype rond Quinten. Als ze hem bij Ajax op waarde hadden ingeschat zou hij een rol spelen in de selectie. Zeker als regelmatige invaller. Hij zou zeker bruikbaar zijn. Voor de rest zegt niemand dat hij het niveau van Jurrien gaat halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 juni 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.



In de jeugd had hij er ook al moeite mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 03 juni 2022 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 juni 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.



In de jeugd had hij er ook al moeite mee.



Ja dat klopt maar hij verbeterde op een gegeven moment wel bij Jong Ajax.

Sinds Leipzig is hij weer terug bij af. Ik kan me echter niet voorstellen dat Brian niet straks in staat zal zijn 90 minuten volle bak te gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 03 juni 2022 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 juni 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik snap sowieso de hype rondom Quinten niet zo.

Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.
Toen raakte hij ongelukkig geblesseerd.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.


Er is geen hype rond Quinten. Als ze hem bij Ajax op waarde hadden ingeschat zou hij een rol spelen in de selectie. Zeker als regelmatige invaller. Hij zou zeker bruikbaar zijn. Voor de rest zegt niemand dat hij het niveau van Jurrien gaat halen.



Dat is achteraf praten.
Het is helemaal niet gezegd dat hij met een paar invalbeurten bij Ajax zich net zo had ontwikkeld als nu met een basisplaats bij Utrecht

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 03 juni 2022 om 21:15:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 03 juni 2022 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 juni 2022 om 11:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 juni 2022 om 10:39:

Quinten Timber en Brian Brobbey kozen ons te verlaten. Misschien gewoon in anderen investeren, ja.

Met Álvarez, Regeer, Fitz-Jim, Kudus, Taylor, Berghuis en Klaassen heb je Quinten niet nodig.

En dat is veel geld voor een blessuregevoelige Brian wie ons recentelijk een oor heeft aangenaaid.



Ik snap sowieso de hype rondom Quinten niet zo.

Ik ga er vanuit dat Brian aansterkt qua inhoud. Hij speelde nooit bij Leipzig dus was het niet raar dat hij geen hele wedstrijd kon spelen.
Toen raakte hij ongelukkig geblesseerd.

Hij moet een volledige voorbereiding meedraaien en veel wedstrijdminuten maken, dan komt dat vanzelf.


Er is geen hype rond Quinten. Als ze hem bij Ajax op waarde hadden ingeschat zou hij een rol spelen in de selectie. Zeker als regelmatige invaller. Hij zou zeker bruikbaar zijn. Voor de rest zegt niemand dat hij het niveau van Jurrien gaat halen.



Dat is achteraf praten.
Het is helemaal niet gezegd dat hij met een paar invalbeurten bij Ajax zich net zo had ontwikkeld als nu met een basisplaats bij Utrecht



En daarom is hij ook vertrokken. Hij wou zelf meer speeltijd en de kans daarop bij Ajax was nihil.

 

+1/-0

Dat is helemaal niet achteraf praten. Quinten was al een goede speler bij Jong Ajax. Geen toptalent in de categorie Gravenberch, maar wel bruikbaar. Als Labyad, Ekkelenkamp etc. op de bank kunnen zitten dan zou dat bij Quinten helemaal het geval moeten zijn.

Een jaar lang Utrecht met veel wedstrijden is natuurlijk prima voor zo'n jongen. Een contractverlenging met aansluitende verhuurperiode bestaat kennelijk niet.

Gaan ze Unuvar transfervrij de deur uit laten lopen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 juni 2022 om 09:27:

Gaan ze Unuvar transfervrij de deur uit laten lopen?



Van op de bank zitten gaan die jongens niet beter worden. Ekkelenkamp niet, en Q.Timber al helemaal niet.

Tsja Unuvar. Heeft op zn 17e een 3 jarig contract getekend (de maximale termijn die je een speler mag aanbieden op die leeftijd). Dat was voor Unuvar zn 2e contractverlenging in iets meer dan een jaar tijd, dat lijkt mij toch een teken van waardering.

Unuvar Heeft nu nog een contract tot en met 30 juni 2023.

Ajax heeft dus nog 1 seizoen om te beslissen. Maar veel spelen in het eerste doet hij niet, en met de komst van een nieuwe trainer kan het kwartje zomaar eens de andere kant opvallen. Daarnaast is het geen kwestie van "laten ze Unuvar transfervrij de deur uit lopen". Unuvar heeft zélf ook een stem.

Je kunt niet elke (jeugd)speler tussentijds gaan verlengen. Daar zit namelijk ook een behoorlijke salarisverhoging aan vast met het risico dat die speler het uiteindelijk niet eens red. Unuvar is al 18. Als ie goed was had ie wel gespeeld. Dat doen anderen wel uit Jong Ajax, dus misschien zegt het wel iets.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 04 juni 2022 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 juni 2022 om 09:27:

Gaan ze Unuvar transfervrij de deur uit laten lopen?



Van op de bank zitten gaan die jongens niet beter worden. Ekkelenkamp niet, en Q.Timber al helemaal niet.

Tsja Unuvar. Heeft op zn 17e een 3 jarig contract getekend (de maximale termijn die je een speler mag aanbieden op die leeftijd). Dat was voor Unuvar zn 2e contractverlenging in iets meer dan een jaar tijd, dat lijkt mij toch een teken van waardering.

Unuvar Heeft nu nog een contract tot en met 30 juni 2023.

Ajax heeft dus nog 1 seizoen om te beslissen. Maar veel spelen in het eerste doet hij niet, en met de komst van een nieuwe trainer kan het kwartje zomaar eens de andere kant opvallen. Daarnaast is het geen kwestie van "laten ze Unuvar transfervrij de deur uit lopen". Unuvar heeft zélf ook een stem.

Je kunt niet elke (jeugd)speler tussentijds gaan verlengen. Daar zit namelijk ook een behoorlijke salarisverhoging aan vast met het risico dat die speler het uiteindelijk niet eens red. Unuvar is al 18. Als ie goed was had ie wel gespeeld. Dat doen anderen wel uit Jong Ajax, dus misschien zegt het wel iets.


Waar zeg ik dat ze alleen op de bank zitten? Probeer jij Ajax nou op werkelijk elk vlak te verdedigen?

Begrijp je niet dat Ten Hag Unuvar compleet links heeft laten liggen? Zelfs als je geblesseerde aanvallers hebt. Hij heeft zijn eigen dure aankoop amper gebruikt. En geloof me ik ben totaal niet te spreken over Daramy. Toch waren er genoeg momenten om zulke spelers te brengen.

Unuvar heeft Ajax wat te bieden. Zeker als je zoals Ajax veel op balbezit speelt. Ja hij heeft zijn mankementen. Zeker op fysiek, uithoudingsvermogen, snelheid. Hij kan echter de bal in de ploeg houden als geen ander, heeft creatieve openingen en kan daarmee anderen beter laten spelen. De tweede seizoenshelft was zo zwak van Ajax. Juist aan creativiteit was een gebrek. Hij durfde het niet aan om de eigen jeugd daar te brengen. Wie zat er op de bank? Onder andere een veel te zware, niet fitte speler Ihatteren.

Dan diskwalificeer je elke eigen jeugdspeler.

Verder is Unuvar niet AL 18. Hij is pas 18. Niet elke speler staat met 18 jaar in het eerste te ballen. Weet je hoe oud Frenkie was toen hij een vaste basisplaats kreeg? Zoek het eens op voor de grap.

Ajax heeft helemaal niet nog een jaar om te beslissen wat ze gaan doen met Unuvar. Hoe naïef ben jij? Dan ben je hem kwijt hoor.

Ik vind de talenten van Jong Ajax nog niet dusdanig imponeren dat ze aanspraak maken op een basisplaats bij Ajax 1. Toch lopen er een aantal bij die wat vaker bij het eerste een kans moeten krijgen. Zeker als de alternatieven er niet zijn of te weinig laten zien. Als Daramy een bal niet fatsoenlijk kan aannemen en Unuvar kan dat wel dan moet je niet Daramy bij het eerste houden vanwege het hoge prijskaartje. En als Daramy alleen snelheid te bieden heeft is hij sowieso ongeschikt.

Je ziet aan Taylor dat het snel kan gaan als je de kans krijgt. Ik vind dat geen speler met een heel hoog plafond. Bruikbaar is hij zeker. Had je hem ook al afgeschreven omdat hij 20 jaar is?

Regeer, Fitz-Jim, Hlynsson, Unuvar, Van Axel Dongen, Hansen, Rasmussen. Ze gaan het niet allemaal redden. Hopelijk hebben ze er bij Ajax een duidelijk plan mee. Want elke euro gespendeerd aan Daramy is er 1 te veel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 juni 2022 om 13:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 04 juni 2022 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 juni 2022 om 09:27:

Gaan ze Unuvar transfervrij de deur uit laten lopen?



Van op de bank zitten gaan die jongens niet beter worden. Ekkelenkamp niet, en Q.Timber al helemaal niet.

Tsja Unuvar. Heeft op zn 17e een 3 jarig contract getekend (de maximale termijn die je een speler mag aanbieden op die leeftijd). Dat was voor Unuvar zn 2e contractverlenging in iets meer dan een jaar tijd, dat lijkt mij toch een teken van waardering.

Unuvar Heeft nu nog een contract tot en met 30 juni 2023.

Ajax heeft dus nog 1 seizoen om te beslissen. Maar veel spelen in het eerste doet hij niet, en met de komst van een nieuwe trainer kan het kwartje zomaar eens de andere kant opvallen. Daarnaast is het geen kwestie van "laten ze Unuvar transfervrij de deur uit lopen". Unuvar heeft zélf ook een stem.

Je kunt niet elke (jeugd)speler tussentijds gaan verlengen. Daar zit namelijk ook een behoorlijke salarisverhoging aan vast met het risico dat die speler het uiteindelijk niet eens red. Unuvar is al 18. Als ie goed was had ie wel gespeeld. Dat doen anderen wel uit Jong Ajax, dus misschien zegt het wel iets.


Waar zeg ik dat ze alleen op de bank zitten? Probeer jij Ajax nou op werkelijk elk vlak te verdedigen?

Begrijp je niet dat Ten Hag Unuvar compleet links heeft laten liggen? Zelfs als je geblesseerde aanvallers hebt. Hij heeft zijn eigen dure aankoop amper gebruikt. En geloof me ik ben totaal niet te spreken over Daramy. Toch waren er genoeg momenten om zulke spelers te brengen.

Unuvar heeft Ajax wat te bieden. Zeker als je zoals Ajax veel op balbezit speelt. Ja hij heeft zijn mankementen. Zeker op fysiek, uithoudingsvermogen, snelheid. Hij kan echter de bal in de ploeg houden als geen ander, heeft creatieve openingen en kan daarmee anderen beter laten spelen. De tweede seizoenshelft was zo zwak van Ajax. Juist aan creativiteit was een gebrek. Hij durfde het niet aan om de eigen jeugd daar te brengen. Wie zat er op de bank? Onder andere een veel te zware, niet fitte speler Ihatteren.

Dan diskwalificeer je elke eigen jeugdspeler.

Verder is Unuvar niet AL 18. Hij is pas 18. Niet elke speler staat met 18 jaar in het eerste te ballen. Weet je hoe oud Frenkie was toen hij een vaste basisplaats kreeg? Zoek het eens op voor de grap.

Ajax heeft helemaal niet nog een jaar om te beslissen wat ze gaan doen met Unuvar. Hoe naïef ben jij? Dan ben je hem kwijt hoor.

Ik vind de talenten van Jong Ajax nog niet dusdanig imponeren dat ze aanspraak maken op een basisplaats bij Ajax 1. Toch lopen er een aantal bij die wat vaker bij het eerste een kans moeten krijgen. Zeker als de alternatieven er niet zijn of te weinig laten zien. Als Daramy een bal niet fatsoenlijk kan aannemen en Unuvar kan dat wel dan moet je niet Daramy bij het eerste houden vanwege het hoge prijskaartje. En als Daramy alleen snelheid te bieden heeft is hij sowieso ongeschikt.

Je ziet aan Taylor dat het snel kan gaan als je de kans krijgt. Ik vind dat geen speler met een heel hoog plafond. Bruikbaar is hij zeker. Had je hem ook al afgeschreven omdat hij 20 jaar is?

Regeer, Fitz-Jim, Hlynsson, Unuvar, Van Axel Dongen, Hansen, Rasmussen. Ze gaan het niet allemaal redden. Hopelijk hebben ze er bij Ajax een duidelijk plan mee. Want elke euro gespendeerd aan Daramy is er 1 te veel.



Het gaat van Unuvar naar Daramy in je verhaal. Is je punt nu dat we Daramy niet hadden moeten halen omdat we Unuvar hebben lopen?

Ik heb dit jaar een 8 tal wedstrijden van Jong Ajax gezien, en daarin speelde Daramy uitstekend. Daramy is wel een totaal andere voetballer dan Unuvar, dus waarom je deze twee vergelijkt snap ik niet zo. Omdat ze soms op dezelfde positie spelen? Daramy is veel dynamischer en explosiever dan Unuvar, én ook veel beter in een tegen een. Daarbij opgeteld dat Daramy inmiddels al een WK kwalificatiewedstrijd in de benen heeft en inmiddels op 4 A-interlands voor Denemarken staat. Als je Unuvar dan ergens mee moet vergelijken is qua stijl hij meer een soort mix tussen Taylor (de Taylor-plus versie) en iemand als een nou ja Sontje Hansen misschien.

Maar ik kan nu al een voorspelling doen dat Unuvar tekort komt voor de voorhoede van het eerste, en op de andere posities waarop hij kan spelen het af gaat leggen tegen Taylor, Regeer en Ihataren. En dan komt Gabriel Misehouy er ook nog aan en die wordt aankomend seizoen pas 17. En dan slaan we Sylvano Vos nog maar even over.

Dus het heeft niets te maken met het hogere prijskaartje. Daramy kan meer toevoegen op zijn positie dan dat Unuvar dat kan op de positie van Daramy, en het voordeel van Unuvar dat hij multifunctioneel is vervalt door de aanwezigheid van Taylor, Ihataren en Regeer.

Zelf sta ik dus achter het aantrekken van Daramy. Dat type hebben we gewoon niet rondlopen in de jeugd, ook niet in de lichting onder Jong Ajax.

 

+1/-0

Brobbey huren met optie tot koop lijkt me wel wat. Dan heb je toch gewoon Brobbey volgend seizoen weer en dan heb je een bepaalde zekerheid dat hij straks de investering waard is. 15 miljoen euro is hij gewoon makkelijk waard, tenzij zijn carrière een smet krijgt door blessureleed wat niet ver gezocht is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 24 25 26 27 28

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey