Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Van Gorter kan je nog eventueel fouten accepteren, maar van de 2 geroutineerde keepers minder.

 

+3/-0

Dit koopje begint steeds duurder te worden. Als ik een zak aardappelen uit m'n slaapkamerraam hang en er een trap tegenaan geef is ie sneller bij de grond dan die twee fossielen die wij op doel hebben staan.

Gorter zal ook fouten maken maar wordt nog beter. Deze twee worden alleen nog maar minder.

 

+1/-0

Zijn reactievermogen is belabberd. Weer slecht gereageerd op een afstandsschot. Als keeper van Ajax heb je vaak weinig te doen, maar moet je er staan zodra er een bal op doel komt. Ik zou Gorter in de Eredivisie maar voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, kun je nog altijd terugschakelen naar Pasveer. Ben overigens benieuwd of Ten Hag Onana zal inzetten zodra hij in november weer mag spelen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 03 oktober 2021 om 16:24:

Dit koopje begint steeds duurder te worden. Als ik een zak aardappelen uit m'n slaapkamerraam hang en er een trap tegenaan geef is ie sneller bij de grond dan die twee fossielen die wij op doel hebben staan.

Gorter zal ook fouten maken maar wordt nog beter. Deze twee worden alleen nog maar minder.




Ondanks dat Ajax nog maar weinig tegengoals heeft geïncasseerd (komt vooral omdat de verdediging goed staat), is het natuurlijk pure armoede dat deze opa wekelijks onder de lat staat.

En de goals die we dan tegen hebben gekregen, zien Pasveer of Stekelenburg er steeds niet geweldig uit. Stekelenburg tegen Twente en Pasveer tegen Sporting, Utrecht en PSV. Ik heb blunders gezien. Ik heb goals gezien waarbij deze twee heren als een zak aardappelen naar de grond gingen. Kan echt niet meer.

 

+2/-0

Wat een kut keepers hebben wij.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 03 oktober 2021 om 19:37:

Wat een kut keepers hebben wij. (...)



Er is wel meer k*t!

Er zijn meer schuldigen dan alleen de keepers.
Die keepers worden bekeken, beoordeeld, aangetrokken en opgesteld.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 03 oktober 2021 om 16:54:

Zijn reactievermogen is belabberd. Weer slecht gereageerd op een afstandsschot. Als keeper van Ajax heb je vaak weinig te doen, maar moet je er staan zodra er een bal op doel komt. Ik zou Gorter in de Eredivisie maar voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, kun je nog altijd terugschakelen naar Pasveer. Ben overigens benieuwd of Ten Hag Onana zal inzetten zodra hij in november weer mag spelen.




Klopt. Pasveer is gewoon te oud. Zijn reacties zijn te traag. Steek ook.
Zij kunnen beide gewoon niet meer als eerste keeper. Op zich logisch ze zijn gewoon oudere mannen. Alleen Buffon of Sar konden het misschien nog op die leeftijd op CL level. Zijn uitzonderingen.

Moge er snel verandering komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 03 oktober 2021 om 21:28:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 03 oktober 2021 om 16:54:

Zijn reactievermogen is belabberd. Weer slecht gereageerd op een afstandsschot. Als keeper van Ajax heb je vaak weinig te doen, maar moet je er staan zodra er een bal op doel komt. Ik zou Gorter in de Eredivisie maar voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, kun je nog altijd terugschakelen naar Pasveer. Ben overigens benieuwd of Ten Hag Onana zal inzetten zodra hij in november weer mag spelen.




Klopt. Pasveer is gewoon te oud. Zijn reacties zijn te traag. Steek ook.
Zij kunnen beide gewoon niet meer als eerste keeper. Op zich logisch ze zijn gewoon oudere mannen. Alleen Buffon of Sar konden het misschien nog op die leeftijd op CL level. Zijn uitzonderingen.

Moge er snel verandering komen.



Het lijkt me niet meer dan logisch om vanaf nu gewoon Gorter erin te zetten met Steek als eerste backup en Pasveer als tweede.

Doet Gorter het echt uitstekend dan zou ik hem laten staan, maar als hij er nog niet is (wat geen schande zou zijn) ontkom je niet aan Onana. Ik weiger het seizoen weg te gooien vanwege emoties omtrent Andre's handelen.

Denk trouwens dat ze in de winterstop die Okoye gaan halen.

 

+5/-0

Geen puntenpakker voor Ajax, opvulling voor het wedstrijdformulier.

 

+1/-0

Van mij mag Gorter het ook proberen. Pasveer gaat m niet worden. Alhoewel ik de tegengoal van Utrecht zeker geen keepersfout vond, was gewoon goed ingeschoten.

 

+1/-0

Pasveer had deze bal toch gewoon moeten hebben? Het schot kon maar van een kant, op een manier richting goal komen. Toch liet hij zich verrassen.

 

+1/-0

Jay Gorter is onze enige hoop als het gaat op uitzicht naar een nieuwe topkeeper.

Pasveer en Stekelenburg waren in hun topjaren al niet goed genoeg, laat staan nu. Steek liet ook altijd dit soort balletjes door. Zo herinner ik me een Ajax - PSV, Dszudscack...om gek van te worden.

Zijn beiden ok om als tweede keeper te fungeren maar niet als dé man onder de Ajax-lat. Het is daarom onbegrijpelijk dat Gorter niet gewoon de kans krijgt. Je weet pas als hij gaat spelen of hij het aankan. Dat zie je echt niet bij Jong Ajax.

Dus gooi hem er snel in aub.

 

+1/-0

Gorter is ook geen geweldenaar, laten we eerlijk zijn. Van hem valt wel te zeggen dat hij nog beter kan worden. Maar ook dit is weer een typische Nederlandse keeper die heel matig is bij hoge ballen. En ik begrijp wel dat Ten Hag liever een ervaren keeper heeft voor het eerste. Als ze echter de hoek niet eens weten te halen dan moet je wellicht iets anders proberen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 03 oktober 2021 om 23:35:

Denk trouwens dat ze in de winterstop die Okoye gaan halen.

Dacht dat ze ook interesse hadden in João Paulo (van Santos?) en/of die Bayindir van Fenerbahce. Kan in ieder geval nooit slechter zijn dan Pasveer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 oktober 2021 om 12:01:

Gorter is ook geen geweldenaar, laten we eerlijk zijn. Van hem valt wel te zeggen dat hij nog beter kan worden. Maar ook dit is weer een typische Nederlandse keeper die heel matig is bij hoge ballen. En ik begrijp wel dat Ten Hag liever een ervaren keeper heeft voor het eerste. Als ze echter de hoek niet eens weten te halen dan moet je wellicht iets anders proberen.



Wat is ervaring waard als je die hoeken niet haalt?
Laat dan Gorter maar ervaring op doen en tegelijk hopen dat hij zich ontwikkelt.
Onana was ook verre van een zekerheidje toen door Bosz voor de leeuwen werd gegooid.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 03 oktober 2021 om 23:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 03 oktober 2021 om 21:28:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 03 oktober 2021 om 16:54:

Zijn reactievermogen is belabberd. Weer slecht gereageerd op een afstandsschot. Als keeper van Ajax heb je vaak weinig te doen, maar moet je er staan zodra er een bal op doel komt. Ik zou Gorter in de Eredivisie maar voor de leeuwen gooien. Gaat het mis, kun je nog altijd terugschakelen naar Pasveer. Ben overigens benieuwd of Ten Hag Onana zal inzetten zodra hij in november weer mag spelen.




Klopt. Pasveer is gewoon te oud. Zijn reacties zijn te traag. Steek ook.
Zij kunnen beide gewoon niet meer als eerste keeper. Op zich logisch ze zijn gewoon oudere mannen. Alleen Buffon of Sar konden het misschien nog op die leeftijd op CL level. Zijn uitzonderingen.

Moge er snel verandering komen.



Het lijkt me niet meer dan logisch om vanaf nu gewoon Gorter erin te zetten met Steek als eerste backup en Pasveer als tweede.

Doet Gorter het echt uitstekend dan zou ik hem laten staan, maar als hij er nog niet is (wat geen schande zou zijn) ontkom je niet aan Onana. Ik weiger het seizoen weg te gooien vanwege emoties omtrent Andre's handelen.

Denk trouwens dat ze in de winterstop die Okoye gaan halen.




Eens wat je zegt over Onana.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 oktober 2021 om 12:01:

(...) Als ze echter de hoek niet eens weten te halen dan moet je wellicht iets anders proberen.



Hoe is het mogelijk dat een keeper wordt aangetrokken die de hoeken niet haalt?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 oktober 2021 om 16:05:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 04 oktober 2021 om 12:01:

(...) Als ze echter de hoek niet eens weten te halen dan moet je wellicht iets anders proberen.



Hoe is het mogelijk dat een keeper wordt aangetrokken die de hoeken niet haalt?



Dat heet wanbeleid en gebrek aan inzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 oktober 2021 om 17:45:

Dat heet wanbeleid en gebrek aan inzicht.



Aha. Bedankt.

Dan moet door die afdeling(en) de bezem!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 oktober 2021 om 18:00:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 oktober 2021 om 17:45:

Dat heet wanbeleid en gebrek aan inzicht.



Aha. Bedankt.

Dan moet door die afdeling(en) de bezem!



Ach, je kunt hem erbij hebben als derde keeper. Het ligt natuurlijk ook aan degene die hem eerste keeper maakt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer