Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.899
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Telstar-Ajax: -
Gaat op verhuur naar Werder Bremen inclusief koopoptie.
Ik hoop maar dat dat een (voorwaardelijk) verplichte koopoptie is, want na een jaar banken in Bremen kom je hier al helemaal nooit meer vanaf. Wel puik werk als dit in de praktijk neerkomt op een definitieve transfer.
Vergeer -> Amrabat, daar word je zeker niet slechter van. In tegendeel.
Forumreacties: 4.692
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
Litmanen92
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 270
Reg.: 1 februari 2008
Ik vind het ergens toch wel apart dat Regeer meteen verhuurd wordt. Michel gaf aan dat hij eigenlijk maar 1 optie heeft voor de zes positie. Als je dat doortrekt heeft hij er nu nog steeds maar 1!
Het lijkt me dat ze toch ook Mokio wel zien als back-up op deze positie. In theorie heeft hij daar ook zeker potentie voor. Maar het is gezien zijn huidige vrij ongedisciplineerde spel wel een risico.
Van mij had Regeer wel mogen blijven als reserve speler. Zeurt niet, kan op meerdere posities uit de voeten en probeert zijn taken uit te voeren. De spoeling lijkt wat dun nu voor wat betreft taakbewuste spelers.
Forumreacties: 1.920
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Litmanen92 schreef op 31 augustus 2026 om 16:06:
Ik vind het ergens toch wel apart dat Regeer meteen verhuurd wordt. Michel gaf aan dat hij eigenlijk maar 1 optie heeft voor de zes positie. Als je dat doortrekt heeft hij er nu nog steeds maar 1!
Het lijkt me dat ze toch ook Mokio wel zien als back-up op deze positie. In theorie heeft hij daar ook zeker potentie voor. Maar het is gezien zijn huidige vrij ongedisciplineerde spel wel een risico.
Van mij had Regeer wel mogen blijven als reserve speler. Zeurt niet, kan op meerdere posities uit de voeten en probeert zijn taken uit te voeren. De spoeling lijkt wat dun nu voor wat betreft taakbewuste spelers.
open/sluit de onderstaande quote:Litmanen92 schreef op 31 augustus 2026 om 16:06:
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Forumreacties: 458
Reg.: 9 februari 2026
open/sluit de onderstaande quote:
Ajax heeft met Youri Regeer en Werder Bremen overeenstemming bereikt over de verhuur van de speler aan de Duitse club. De 23-jarige middenvelder wordt dit lopende seizoen, tot de zomer van 2027, verhuurd aan de club die uitkomt in de Bundesliga. In de huurovereenkomst is voor de Duitsers een optie tot koop opgenomen. Het contract van Regeer loopt in Amsterdam nog tot en met 30 juni 2029.
Bron: Youri Regeer naar Werder Bremen op huurbasis
Forumreacties: 4.692
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
Forumreacties: 228
Reg.: 2 augustus 2026
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 31 augustus 2026 om 19:56:
Op zich vrij voorspelbaar dat er een optie tot koop bijzit. Iedere keer weer zo geheimzinnig over het bedrag. Waarom?
Ajax Forum » Spelers » Youri Regeer