Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Ahmetcan Kaplan

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 27 juli 2026 om 12:46:

NEC schijnt Kaplan te willen overnemen. Transfer naar Trabzonspor is kennelijk niet doorgegaan omdat Ahmetcan niet terug wil naar Turkije (en geef 'm eens ongelijk). NEC zit op flink wat centen dus laat ze maar eens minimaal vijf miljoen aftikken.

Eerder 15 vragen. Anders gewoon behouden en hem een eerlijke kans geven, zelfs als hij daarna transfervrij vertrekt. Ben klaar met clubs als NEC die zich keihard opstellen als wij interesse tonen in een speler. Doe dat andersom dan ook. Of 5 miljoen met een doorverkooppercentage van 50%.

+2/-0

s0lido schreef op 27 juli 2026 om 12:59:

NEC schijnt Kaplan te willen overnemen. Transfer naar Trabzonspor is kennelijk niet doorgegaan omdat Ahmetcan niet terug wil naar Turkije (en geef 'm eens ongelijk). NEC zit op flink wat centen dus laat ze maar eens minimaal vijf miljoen aftikken.

Eerder 15 vragen. Anders gewoon behouden en hem een eerlijke kans geven, zelfs als hij daarna transfervrij vertrekt. Ben klaar met clubs als NEC die zich keihard opstellen als wij interesse tonen in een speler. Doe dat andersom dan ook. Of 5 miljoen met een doorverkooppercentage van 50%.

Een eerlijke kans geven zit er niet meer in. De concurrentie is moordend en hij staat al 10-0 achter. Wel eens om NEC niet te makkelijk deze speler te gunnen.

+2/-0

Kiki schreef op 27 juli 2026 om 14:53:

s0lido schreef op 27 juli 2026 om 12:59:

Een eerlijke kans geven zit er niet meer in. De concurrentie is moordend en hij staat al 10-0 achter. Wel eens om NEC niet te makkelijk deze speler te gunnen.

Ruilen voor Sano met gesloten beurzen, praten we nergens meer over.

+2/-0

Voor 2,5 mln plus doorverkooppercentage naar nec.
Hopelijk zit hier een slim idee achter, maar ik had niks aan nec verkocht. Engneccen.

+2/-0

Tsja, beetje naar gespeeld van NEC. Maar je moet gewoon spelers van je loonlijst krijgen. Dus ik snap het wel.

In de toekomst mag je best wel wat harder zijn richting NEC inderdaad. Dit soort grappen mag je best onthouden.

+2/-0

NW86 schreef op 15 augustus 2026 om 14:39:

Tsja, beetje naar gespeeld van NEC. Maar je moet gewoon spelers van je loonlijst krijgen. Dus ik snap het wel.

In de toekomst mag je best wel wat harder zijn richting NEC inderdaad. Dit soort grappen mag je best onthouden.

Gewoon Vitesse gaan steunen met een samenwerkingsverband.
#necnaardekkd

+1/-0

Was het beste wat Ajax nog kon doen met Kaplan.
Hij is geblesseerd dus niemand zit op hem te wachten en hij heeft nog maar een jaar contract. Zie ook geen basisspeler in hem.

+2/-0

Ahmetcan Kaplan voor 2,5 miljoen is een koopje. Hij is een uitstekende kopsterke verdediger. In de huidige Ajax-selectie zie ik geen andere spelers die zo kopsterk zijn. In tegenstelling tot spelers zoals Blind, Henrique, Wijndal en Gaaei verstaat Ahmetcan Kaplan wel de kunst van het verdedigen. N.E.C gaat heel veel plezier aan hem beleven.

+2/-0

Zijaanzij schreef op 15 augustus 2026 om 14:49:

#necnaardekkd

Vitesse steunen? Ik hoop dat je gisteravond een leuke avond hebt gehad en zoveel hebt gedronken dat je er nu nog steeds een beetje last van hebt. Dan begrijp ik nog iets van deze tekst.

Ajax kan toch gewoon nee zeggen als ze vinden dat NEC te weinig geld biedt? Het klinkt mee ook als weinig geld in de oren, maar ik ga er van uit dat er geen betere opties waren om te verkopen.

+4/-0

Dalsim schreef op 15 augustus 2026 om 15:05:

#necnaardekkd

Vitesse steunen? Ik hoop dat je gisteravond een leuke avond hebt gehad en zoveel hebt gedronken dat je er nu nog steeds een beetje last van hebt. Dan begrijp ik nog iets van deze tekst.

Wat is hier raar aan? Vitesse steunen is helemaal geen gekke gedachte hoor. Vitesse is een club met een grote historie. De één na oudste profclub in Nederland, nog ouder dan Ajax. Daarnaast heeft Vitesse een rijke historie qua jeugdvoetbal. Hadden altijd een zeer sterke jeugdopleiding. Dat past wel in het straatje bij Ajax. Een samenwerkingsverband met een roemruchte club als Vitesse zou helemaal geen raar idee zijn.

+2/-0

Mooi dat we van deze speler af zijn. Scheelt je weer een jaar aan salaris. Zijn positie is bovendien overbezet.

Wel tragisch hoe het gegaan is, want ik vind het helemaal geen slechte speler. Vraag met soms weleens af of hij ondertussen niet veel beter dan Baas was geweest als hij al diens speeltijd op LCV had gekregen onder Farioli.

+2/-0

NW86 schreef op 15 augustus 2026 om 15:17:

Dalsim schreef op 15 augustus 2026 om 15:05:

#necnaardekkd

Wat is hier raar aan? Vitesse steunen is helemaal geen gekke gedachte hoor. Vitesse is een club met een grote historie. De één na oudste profclub in Nederland, nog ouder dan Ajax. Daarnaast heeft Vitesse een rijke historie qua jeugdvoetbal. Hadden altijd een zeer sterke jeugdopleiding. Dat past wel in het straatje bij Ajax. Een samenwerkingsverband met een roemruchte club als Vitesse zou helemaal geen raar idee zijn.

Eens en het is een kwestie van 'terugbijten' als clubs naar doen. Zo kun je ook in het Noorden met Cambuur of Heerenveen intensief samenwerken om Groningen een toontje lager te laten zingen. Je dient dit dan niet uit te spreken maar gewoon doen. Laat Groningen maar het lachen vergaan.

+1/-0

Ajax speelt weer eens voor Sinterklaas en de volgende keer dat er ook maar een gerucht is dat Ajax geïnteresseerd zou zijn in een speler krijg je gewoon weer een rochel in je gezicht terug en stoere praat voor de camera en op sociale media.

+3/-0

Mike1976 schreef op 15 augustus 2026 om 16:08:

Ajax speelt weer eens voor Sinterklaas en de volgende keer dat er ook maar een gerucht is dat Ajax geïnteresseerd zou zijn in een speler krijg je gewoon weer een rochel in je gezicht terug en stoere praat voor de camera en op sociale media.

Nou.

In dat kader schijnen we ons zojuist gemeld te hebben voor Nejasmic.

:D

Ik zou er weer lekker 10 miljoen voor betalen!

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Spelers » Ahmetcan Kaplan