Forumreacties: 5.200
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-Sparta Rotterdam: -
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 maart 2026 om 11:56:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 15 maart 2026 om 11:15:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 maart 2026 om 08:26:
Maar ik denk eigenlijk dat die zak geld deze zomer al komt.
En hoe groot zal die zak moeten zijn, denk je? Die lul van een Kroes was waarschijnlijk voor 25-30 miljoen overstag gegaan, maar ik heb hogere verwachtingen van onze Jordi.
Een 26-jarige Noa Lang met 21 contributies en geen noemenswaardige status als international bracht vorig jaar 28 miljoen op. Mika Godts is vijf jaar jonger en produceert significant meer. Alles onder de 35 miljoen zou ik dus niet serieus nemen. Vanaf 35 zou ik in gesprek gaan, waarbij ik zou inzetten op 50. Boven de 40 zou ik aansturen op een deal.
Elke assist of goal die hij nog prikt, wordt de kans op dit scenario nu groter.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.073
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-Sparta Rotterdam: -
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 15 maart 2026 om 12:15:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 maart 2026 om 11:56:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 15 maart 2026 om 11:15:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 maart 2026 om 08:26:
Maar ik denk eigenlijk dat die zak geld deze zomer al komt.
En hoe groot zal die zak moeten zijn, denk je? Die lul van een Kroes was waarschijnlijk voor 25-30 miljoen overstag gegaan, maar ik heb hogere verwachtingen van onze Jordi.
Een 26-jarige Noa Lang met 21 contributies en geen noemenswaardige status als international bracht vorig jaar 28 miljoen op. Mika Godts is vijf jaar jonger en produceert significant meer. Alles onder de 35 miljoen zou ik dus niet serieus nemen. Vanaf 35 zou ik in gesprek gaan, waarbij ik zou inzetten op 50. Boven de 40 zou ik aansturen op een deal.
Elke assist of goal die hij nog prikt, wordt de kans op dit scenario nu groter.
We moeten naar mijn mening daar erg op inzetten. Stel dat we nu bijvoorbeeld een penalty krijgen bij een 3-0 voorsprong, nou dan neemt Godts hem.
Sportief gezien zou ik hem het liefst behouden, maar gezien we met Gloukh, Bounida en Nash al eventuele opvolgers hebben, zou het ook absoluut voordelen bieden als we hem zouden verkopen voor 45M ofzo.
Ajax Forum » Spelers » Mika Godts