spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.950
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
Vak: -
Forumreacties: 3.915
Reg.: 10 juli 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.114
Reg.: 16 augustus 2007
Youri's rode kaart tegen Fortuna gaat bij mij de boeken in als de domste rode kaart die ik een Ajacied heb zien pakken sinds Marcio Santos tegen PSV. Holy shit zeg. 1-3 voor met een man meer, niks aan de hand, en dan een week voor de Klassieker na een struikelpartij zo opzichtig je tweede gele pakken. Die bal ging nota bene richting cornervlag, laat die spits het lekker daar uitzoeken dan.
Lang geleden dat ik zo hard naar de tv heb zitten vloeken met twee goals verschil voor.
Forumreacties: 3.915
Reg.: 10 juli 2003
Forumreacties: 733
Reg.: 22 september 2023
Derk Johanssen
Fan van Ajax
Uit: Enschede
Forumreacties: 7.385
Reg.: 3 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 22 februari 2026 om 08:38:
Zwakke reactie van Baas na de wedstrijd tegen NEC. Hij vond dat Ajax het prima deed.
Zou dat echt de beleving in de spelersgroep zijn? Dat zou wel zorgelijk zijn natuurlijk.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.625
Reg.: 23 juni 2014
Leuk dat hij wel eens een mooie pass geeft, maar als dit het niveau is dat Ajax nastreeft wordt het helemaal niets meer. Komt niet in de buurt van bv. Jan Verthongen of Chivu. Zelfs Daley Blind is en was veel beter. Hato, Martinez, Timber en Sanchez werden voor ruim 40 miljoen per stuk aan de Premier League verkocht. De Ligt voor nog veel meer. Baas zal nooit in de buurt komen van de kwaliteiten van deze spelers. En Sutalo is nog minder. Kaplan en Janse hebben naar mijn mening ook meer potentie.
Klaassen als eerste aanvoerder en Baas als tweede aanvoerder. Dit zegt veel over het huidige niveau van Ajax. Ik schaam mij kapot.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 maart 2026, 19:28:22.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.114
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 07 maart 2026 om 19:02:
Leuk dat hij wel eens een mooie pass geeft, maar als dit het niveau is dat Ajax nastreeft wordt het helemaal niets meer. Komt niet in de buurt van bv. Jan Verthongen of Chivu. Zelfs Daley Blind is en was veel beter. Hato, Martinez, Timber en Sanchez werden voor ruim 40 miljoen per stuk aan de Premier League verkocht. De Ligt voor nog veel meer. Baas zal nooit in de buurt komen van de kwaliteiten van deze spelers. En Sutalo is nog minder. Kaplan en Janse hebben naar mijn mening ook meer potentie.
Klaassen als eerste aanvoerder en Baas als tweede aanvoerder. Dit zegt veel over het huidige niveau van Ajax. Ik schaam mij kapot.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.625
Reg.: 23 juni 2014
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 09 maart 2026 om 13:08:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 07 maart 2026 om 19:02:
Baas is derde aanvoerder na Klaassen en Berghuis.
Ben ook geen groot fan van hem, maar je er 'kapot voor schamen' slaat dan ook weer nergens op. Ik zou wel bij ieder serieus bod toehappen deze zomer, want zijn contract loopt nog maar 2 jaar door en ik heb niet de indruk dat hij gaat doorgroeien tot Oranje-niveau. Dat gezegd hebbende is hij van alle verdedigers wel het meest stabiel, ben ik bang.
Ajax Forum » Spelers » Youri Baas