Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36

Zijn vertrek, maakt veel goed. Anderhalf jaar contract... weg ermee!

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Het zou geweldig voor hem zijn wanneer hij naar Amerika kan gaan om daar in de MLS te gaan spelen. Een avontuur dat je iedere voetballer van zijn leeftijd zou willen gunnen. Ik hoop voor Steven Berghuis dat het doorgaat.

+2/-0

Zet hem maar op het middenveld daar zullen de spitsen ook blij m

+1/-0

Zet hem maar op het middenveld daar zullen de spitsen ook blij mee zijn. Je zag de vorige wedstrijd dat er gelijk gevaar kwam voor de goal.

+1/-0

Heb hem liever op de tribune.

+3/-0

Of in de ziekenboeg

+1/-0

Stoppen met voetballen en misschien een zelfde traject volgen als Siem de Jong, Daniel de Ridder, Kelly Zeeman en Ricardo van Rhijn? En anders wellicht nog een mooi buitenlands avontuur?

+1/-0

In tegenstelling tot Klaassen, zie ik voor Berghuis nog wel een rol weggelegd. Ik denk zelfs dat hij in deze fase van de competitie van grote waarde kan zijn. Mits goed gebruikt.

Z'n steenrijke schoonvader zit nu in de RvC, dus laat Steven volgend jaar ook maar een faciliterende rol spelen, soms 60 minuten basis, soms 30 minuten invalbeurt, op 10 of rechtsvoor. Hij zal ook vaak genoeg geblesseerd zijn, dus hij zal zelf waarschijnlijk ook vrede hebben met een rol waarin hij de jongere spelers begeleidt, en zelf hier en daar met z'n ervaring van nut is op het veld. Als de nieuwe trainer daar heil in ziet, natuurlijk.

Maar hij zal tot het einde van de competitie wel moeten laten zien dat dit een goed idee is. Er gebeurde iets tijdens z'n recente invalbeurten, dus hopelijk trekt hij dat door.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 05 maart 2026 om 18:54:

In tegenstelling tot Klaassen, zie ik voor Berghuis nog wel een rol weggelegd. Ik denk zelfs dat hij in deze fase van de competitie van grote waarde kan zijn. Mits goed gebruikt.

Z'n steenrijke schoonvader zit nu in de RvC, dus laat Steven volgend jaar ook maar een faciliterende rol spelen, soms 60 minuten basis, soms 30 minuten invalbeurt, op 10 of rechtsvoor. Hij zal ook vaak genoeg geblesseerd zijn, dus hij zal zelf waarschijnlijk ook vrede hebben met een rol waarin hij de jongere spelers begeleidt, en zelf hier en daar met z'n ervaring van nut is op het veld. Als de nieuwe trainer daar heil in ziet, natuurlijk.

Maar hij zal tot het einde van de competitie wel moeten laten zien dat dit een goed idee is. Er gebeurde iets tijdens z'n recente invalbeurten, dus hopelijk trekt hij dat door.

Dit, met de toevoeging van het woord 'niet' in iedere zin.

+1/-0

Sevic schreef op 05 maart 2026 om 18:14:

Of in de ziekenboeg

Zal vast gebeuren een week voor de wedstrijd tegen Feyenoord.

+1/-0

s0lido schreef op 05 maart 2026 om 22:33:

Sevic schreef op 05 maart 2026 om 18:14:

Of in de ziekenboeg

Zal vast gebeuren een week voor de wedstrijd tegen Feyenoord.

Van mij mag Feyenoord haar verloren zoon voor een kleine transfersom van 4 miljoen euro terughalen. Het legioen zal vast uit haar dak gaan van Raheem Sterling en Steven Berghuis op de vleugels. En wij hebben inmiddels toch andere en betere spelers voor zijn positie.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 36 pagina's: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis