Forumreacties: 3.975
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
-
Deze reactie is verwijderd door de originele poster.
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 1.142
Reg.: 3 september 2005
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 32
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 32
Reg.: 3 juli 2017
Forumreacties: 1.492
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.001
Reg.: 16 augustus 2007
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 257
Reg.: 13 september 2022
In tegenstelling tot Klaassen, zie ik voor Berghuis nog wel een rol weggelegd. Ik denk zelfs dat hij in deze fase van de competitie van grote waarde kan zijn. Mits goed gebruikt.
Z'n steenrijke schoonvader zit nu in de RvC, dus laat Steven volgend jaar ook maar een faciliterende rol spelen, soms 60 minuten basis, soms 30 minuten invalbeurt, op 10 of rechtsvoor. Hij zal ook vaak genoeg geblesseerd zijn, dus hij zal zelf waarschijnlijk ook vrede hebben met een rol waarin hij de jongere spelers begeleidt, en zelf hier en daar met z'n ervaring van nut is op het veld. Als de nieuwe trainer daar heil in ziet, natuurlijk.
Maar hij zal tot het einde van de competitie wel moeten laten zien dat dit een goed idee is. Er gebeurde iets tijdens z'n recente invalbeurten, dus hopelijk trekt hij dat door.
Forumreacties: 3.975
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 05 maart 2026 om 18:54:
In tegenstelling tot Klaassen, zie ik voor Berghuis nog wel een rol weggelegd. Ik denk zelfs dat hij in deze fase van de competitie van grote waarde kan zijn. Mits goed gebruikt.
Z'n steenrijke schoonvader zit nu in de RvC, dus laat Steven volgend jaar ook maar een faciliterende rol spelen, soms 60 minuten basis, soms 30 minuten invalbeurt, op 10 of rechtsvoor. Hij zal ook vaak genoeg geblesseerd zijn, dus hij zal zelf waarschijnlijk ook vrede hebben met een rol waarin hij de jongere spelers begeleidt, en zelf hier en daar met z'n ervaring van nut is op het veld. Als de nieuwe trainer daar heil in ziet, natuurlijk.
Maar hij zal tot het einde van de competitie wel moeten laten zien dat dit een goed idee is. Er gebeurde iets tijdens z'n recente invalbeurten, dus hopelijk trekt hij dat door.
Forumreacties: 1.492
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 05 maart 2026 om 22:33:
open/sluit de onderstaande quote:
Zal vast gebeuren een week voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis