Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Kian Fitz-Jim

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

FJ moeten we niet laten gaan. Ik zal zijn vertrek erg jammer vinden.
Hij heeft hele specifieke kwaliteiten die we momenteel ontberen. Bovendien verdient die jongen helemaal niet veel qua salaris. Zijn grootste nadeel is zijn grilligheid. Typisch een voetballer die gebaat is bij een trainer die er bovenop zit en veel vertrouwen geeft, want FJ lijkt mij een ietwat onzekere en introverte jongen.

+2/-0

Ik zou het vertrek v. Fitz-Jim ook jammer vinden. Hij kan overal op het middenveld spelen, is een eigen product, voetbalt lekker mee en is nog altijd vrij jong.

+3/-0

Wanneer Ajax nog een nieuwe middenvelder erbij gaat halen en/of Kian Fitz-Jim nauwelijks aan spelen toekomt, is verkoop wellicht toch de beste oplossing.

In dat geval kan Ajax hem voor €15 miljoen + bonussen proberen te verkopen aan AZ waar hij in mijn ogen de perfecte opvolger zou zijn van de daar waarschijnlijk binnenkort vertrekkende ‘superster in wording’ Kees Smit.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 10 januari 2026 om 14:39:

Wanneer Ajax nog een nieuwe middenvelder erbij gaat halen en/of Kian Fitz-Jim nauwelijks aan spelen toekomt, is verkoop wellicht toch de beste oplossing.

In dat geval kan Ajax hem voor €15 miljoen + bonussen proberen te verkopen aan AZ waar hij in mijn ogen de perfecte opvolger zou zijn van de daar waarschijnlijk binnenkort vertrekkende ‘superster in wording’ Kees Smit.

AZ gaat dat soort bedragen alleen nooit betalen. Hun hele model draait om goedkoop binnenhalen en voor een grote zak geld weer verkopen.

+1/-0

Mike1976 schreef op 10 januari 2026 om 17:53:

AZ gaat dat soort bedragen alleen nooit betalen. Hun hele model draait om goedkoop binnenhalen en voor een grote zak geld weer verkopen.

In Alkmaar zijn ze nog nooit in de buurt gekomen van een transferopbrengst van 70 miljoen. Zodra dat met Kees Smit wel gaat plaatsvinden is de kans groot dat ook AZ haar aankoopprijsrecord gaat verbreken. €15 miljoen + bonussen is dan nog bescheiden en passend bij de krentigere Alkmaarders.

Dit bericht is gewijzigd op 10 januari 2026, 19:22:00.

+1/-0

Sjakie Meulemans schreef op 10 januari 2026 om 18:02:

Mike1976 schreef op 10 januari 2026 om 17:53:

In Alkmaar zijn ze nog nooit in de buurt gekomen van een transferopbrengst van 70 miljoen. Zodra dat met Kees Smit wel gaat plaatsvinden is de kans groot dat ook bij AZ haar aankoopprijsrecord gaat verbreken. €15 miljoen + bonussen is dan nog bescheiden en passend bij de krentigere Alkmaarders.

Wellicht, alleen niet voor Fitz-Jim natuurlijk.

Weet je zelf ook wel.

+1/-0

Hopelijk betaalt AZ 15 miljoen!

Wat een slappe zak is dit, heb je echt niets aan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Kian Fitz-Jim