Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

Heeft een goede voorbereiding gedraaid en heeft gisteren toch weer 2 assist geleverd.

+2/-0

Een nieuwe speler als Raul Moro is zeer onder de indruk van de voetbalkwaliteiten van Steven Berghuis. Het wordt alleen niet door alle supporters zo gezien.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 11 augustus 2025 om 17:31:

Heeft een goede voorbereiding gedraaid en heeft gisteren toch weer 2 assist geleverd.

En deel uitgemaakt van een middenveld dat bij tijd en wijlen compleet werd overlopen door Telstar. Thuis.

Ik ben het eens met Perez, hij kan eigenlijk alleen nog op rechtsbuiten.

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Waar de routinier wél waarde aan hecht, is de speelwijze van Ajax. Die is een stuk aanvallender onder John Heitinga dan onder zijn voorganger Francesco Farioli. "Daar krijg je veel vertrouwen van, dat had ik wel gemist. Twee goals en vijf assists is by far het laagste wat ik de laatste jaren heb gehad. Deze trainer is wat aanvallender en ziet in mij een belangrijke spil in het aanvalsspel."

--------------------------------------

Toen Francesco er nog was en hij een nieuw contract moest verdienen, was hij continu aan het slijmen. Nu is de man weg en hangt dit stuk verdriet zijn slechte prestaties aan hem op en geeft ie nog een trap na erbij ook.

Ik blijf echt bij mijn standpunt dat dit een vreselijk mannetje is.

+3/-0

Eens, dat spelers zoals hij belangrijk worden gemaakt is ook een teken dat Ajax weer terug naar af dreigt te glijden.

Hoogstens een back-up buitenspeler, zou ie moeten zijn.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis