Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Godts moet je altijd verkopen als iemand er meer dan 20 miljoen voor wilt bieden.

Het jammere is dat je met Moro een vergelijkbare speler binnen hebt gehaald voor veel te veel geld. Wellicht brengt hij je het later wel weer terug op - of meer dan dat - maar op dit moment is ook Moro die 11,5 miljoen bij lange na nog niet waard.

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 14 augustus 2025 om 18:41:

Godts moet je altijd verkopen als iemand er meer dan 20 miljoen voor wilt bieden.

Het jammere is dat je met Moro een vergelijkbare speler binnen hebt gehaald voor veel te veel geld. Wellicht brengt hij je het later wel weer terug op - of meer dan dat - maar op dit moment is ook Moro die 11,5 miljoen bij lange na nog niet waard.

Want hij heeft al zoveel kunnen laten zien? Beetje voorbarig om nu zoiets te zeggen B)

+2/-0

Aangezien Kroes meerdere spelers reeds enorm goedkoop heeft laten gaan, vrees ik dat Mika ons voor veel te weinig gaat verlaten.

+3/-0

Het is een kwestie van prioriteiten stellen: we hebben een zes en een linksback nodig. Als je dan Godts kan verkopen voor 20+ miljoen, in de wetenschap dat je genoeg linksbuitens hebt moet je dan gewoon doen. Ajax zit nu blijkbaar in de positie dat er eerst verkocht moet worden.

En eerlijk, ik heb mijn twijfels of Godts echt een topper gaat worden. Hij laat het nu al heel lang niet meer zien en daarbij begon hij gaandeweg afgelopen seizoen wat vervelende “vedette” trekjes te krijgen. Edvardsen presteerde simpelweg beter. Ik vind Godts echt nergens in uitblinken en hij heeft vaak oogkleppen op. Tuurlijk is hij nog jong en heeft hij nog een hoop te leren, maar hij is ook niet meer zó jong. En daarbij heb ik twijfels of Heitinga hem naar een hoger niveau kan tillen.

Ik ben er dan niet rouwig om als hij verkocht zou worden, zeker als we van dat geld de benodigde posities kunnen versterken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Mika Godts