Uit: Mijdrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 7
Reg.: 20 juli 2025
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 02 augustus 2025 om 03:16:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 01 augustus 2025 om 23:02:
Ik ben optimistisch dat Heitinga Brobbey weer aan de praat kan krijgen. Met een meer aanvallende speelstijl en creatieve spelers als Moro en Gloukh (die bekend staan om hun assists) om hem heen kan Brobbey ook weer makkelijker tot doelpunten komen.
Hij heeft het hele vorige seizoen + deze voorbereiding heel wat 100% kansen vrij voor de keeper gehad.
En ze de tribune ingeschoten of recht op de keeper.
Als zijn teamgenoten voor de optimale omstandigheden hebben gezorgd mist hij nog. Dat ligt niet aan hen, dat ligt aan het gebrek aan kwaliteit bij de spits. Brobbey is de exacte tegenpool van Pipo Inzaghi. Waar Inzaghi ijzig kalm was bij het afwerken schiet Brobbey alsof hij met zijn blote voeten op hete kolen loopt.
-----
Atalanta heeft gisteren een bod van Inter van 42+3 op Lookman afgewezen
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.196
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Jojet schreef op 03 augustus 2025 om 12:34:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 02 augustus 2025 om 03:16:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 01 augustus 2025 om 23:02:
Ik ben optimistisch dat Heitinga Brobbey weer aan de praat kan krijgen. Met een meer aanvallende speelstijl en creatieve spelers als Moro en Gloukh (die bekend staan om hun assists) om hem heen kan Brobbey ook weer makkelijker tot doelpunten komen.
Hij heeft het hele vorige seizoen + deze voorbereiding heel wat 100% kansen vrij voor de keeper gehad.
En ze de tribune ingeschoten of recht op de keeper.
Als zijn teamgenoten voor de optimale omstandigheden hebben gezorgd mist hij nog. Dat ligt niet aan hen, dat ligt aan het gebrek aan kwaliteit bij de spits. Brobbey is de exacte tegenpool van Pipo Inzaghi. Waar Inzaghi ijzig kalm was bij het afwerken schiet Brobbey alsof hij met zijn blote voeten op hete kolen loopt.
-----
Atalanta heeft gisteren een bod van Inter van 42+3 op Lookman afgewezen
Als Brobbey geen waarde heeft voor het team wat doet hij dan nog wel goed om een marktwaarde van 20 miljoen te hebben?
Volgens mij kan hij het wel, de vraag is wat het tegenhoudt.
Om eerlijk te zijn volg ik Schrijver hierin "ik hoop dat Heitinga Brobbey aan de praat krijgt".
Uit: Mijdrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 7
Reg.: 20 juli 2025
Forumreacties: 3.280
Reg.: 21 januari 2021
Met de blessure van Brobbey en het aanstaande verhuur van Akpom, houd je Weghorst en Traoré over. Heitinga heeft tijdens de voorbereiding al laten zien liever Traoré in de spits te zetten dan Konadu. Moro/Godts, Weghorst/Traoré en Berghuis/Edvardsen, met enkel Brobbey als geblesseerde, gezien het (aanstaande) vertrek van andere spelers. Toch, is dit de laatste linie waar Kroes denkt versterking nodig te hebben. Tenzij Feyenoord goed voor de dag gaat komen, wordt PSV lachend kampioen dit seizoen.
Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey