Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.890
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd FC Groningen-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 06 mei 2025 om 21:06:
Speciale goals? Ik schreef 'best veel', want het waren er vorig seizoen 22.
Ik vind dat hij er in die beelden heel anders uitziet dan hoe we hem nu zien spelen. Daar doelde ik op. Niks 'speciale goals'.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 06 mei 2025 om 22:08:
Na zijn goals tegen GAE, Maccabi en Heracles zie je min of meer hetzelfde. Zijn reactie tegen Feyenoord kan ik niet zo snel vinden, maar bijna bij al zn goals issie dolblij en gooit ie de frustratie eruit.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.579
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 3.828
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 131
Reg.: 8 oktober 2023
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.409
Reg.: 16 augustus 2007
Wel een assist.
Verder een vrij kansloze wedstrijd. Dat moment dat ie secondenlang aan z'n shirt wordt getrokken, er geen vrije trap uithaalt en de bal over de achterlijn loopt, staat wat mij betreft symbool voor zijn hele seizoen:
Veel trekken en sleuren, maar uiteindelijk gewoon telkens een doeltrap.
Forumreacties: 3.828
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 15 mei 2025 om 08:00:
Die gemiste rebound ook na de kans van Traoré. Hoewel best lastig, zag het er ook weer onbenullig uit hoe hij die met links nog wilde raken.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 mei 2025 om 08:04:
Die gemiste rebound ook na de kans van Traoré. Hoewel best lastig, zag het er ook weer onbenullig uit hoe hij die met links nog wilde raken.
Eens. Roy Makaay had hier onlangs een goede analyse over, met als conclusie dat Brobbey continu uit balans is als hij schiet, waardoor je de bal niet goed kunt sturen en vaak ook verkeerd zult raken. Het valt natuurlijk ook op hoe vaak Brobbey op de grond eindigt na een schot.
Brobbey's schoten falen dit seizoen al voordat hij de bal heeft geraakt, schetste Makaay. Ik denk dat hij daar de vinger op de zere plek legt. Helaas heeft onze spitsentrainer dat dit seizoen klaarblijkelijk niet gedaan, of er in ieder geval geen trainingsprogramma aan gewijd.
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 15 mei 2025 om 09:21:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 15 mei 2025 om 08:04:
Eens. Roy Makaay had hier onlangs een goede analyse over, met als conclusie dat Brobbey continu uit balans is als hij schiet, waardoor je de bal niet goed kunt sturen en vaak ook verkeerd zult raken. Het valt natuurlijk ook op hoe vaak Brobbey op de grond eindigt na een schot.
Brobbey's schoten falen dit seizoen al voordat hij de bal heeft geraakt, schetste Makaay. Ik denk dat hij daar de vinger op de zere plek legt. Helaas heeft onze spitsentrainer dat dit seizoen klaarblijkelijk niet gedaan, of er in ieder geval geen trainingsprogramma aan gewijd.
Ik had dat ook gezien van Makaay. Doet me trouwens met weemoed denken aan de situatie rond de eeuwwisseling op nationaal vlak: Kluivert, Makaay, Van Nistelrooij, Hasselbaink, Van Hooijdonk als supersub. Wat een weelde aan topspitsen.
Over de training van Brobbey, geen idee of er een programma aan is gewijd. Het kan ook zo zijn dat Brobbey simpelweg het vermogen niet heeft om het aan te leren. En hij het mentaal ook niet kan opbrengen in de wedstrijd, gezien het feit dat hij zo onstuimig oogt voor doel. Oftewel gewogen en ongeschikt bevonden.
Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey