Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 06 mei 2025 om 21:06:

Speciale goals? Ik schreef 'best veel', want het waren er vorig seizoen 22.

Ik vind dat hij er in die beelden heel anders uitziet dan hoe we hem nu zien spelen. Daar doelde ik op. Niks 'speciale goals'.

Volgens mij heb je eerder dit seizoen wel eens een goal van hem als prachtig omgeschreven. Ik vind alleen dat hij weinig bijzondere goals maakt. Het zegt misschien wel wat dat zijn goal tegen Volendam me nog bijstaat. Zelfs dat soort typische spitsengoals waarbij hij de goede kant op draait en beheerst binnenschuift zie je maar zelden van hem.

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 06 mei 2025 om 22:08:

Na zijn goals tegen GAE, Maccabi en Heracles zie je min of meer hetzelfde. Zijn reactie tegen Feyenoord kan ik niet zo snel vinden, maar bijna bij al zn goals issie dolblij en gooit ie de frustratie eruit.

Nu noem je alleen de momenten dat hij zelf scoort. Ik heb het over juichen voor het team in zijn algemeen. Vaak zie je dat helemaal niet bij hem.

+2/-0

Hij heeft gewoon het vernuft niet om een topspits te worden.

+2/-0

Het is en blijft een parodie op een voetballer.

+4/-0

Hij is niet veel beter dan Ivan Gabrich of Yaya Sanogo. Hoe gaan we ooit geld krijgen voor deze onbekwame gast?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 39 40 41 42 43

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey