Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41

Wat een parodie op een spits.

+3/-0

Nou ja, je tegenstander opzoeken en dan de bal proberen af te schermen, doen natuurlijk wel meer spitsen. Suarez speelde een tijdje zo bij ons (draaide vaak kort weg) en Tadic deed niet anders zodra hij in de spits werd opgesteld. Het probleem is dat Brobbey daarna dan niet loskomt van zijn tegenstander en dus balverlies lijdt, en dan wil hij een vrije trap, maar daar heeft hij lang niet altijd recht op omdat het dan van twee kanten vasthouden is.

Ik had gehoopt (verwacht) dat Brobbey zich dit seizoen zou ontwikkelen en onder begeleiding van een fatsoenlijke spitsentrainer effectiever zou worden in dit type spel. Maar het is eerder minder geworden dan beter gedurende het seizoen. Aan het begin van het seizoen miste hij veel kansen en zeiden we tegen elkaar: zodra hij die gaat afmaken, komt het goed. Maar nu komt hij niet eens meer in de positie om ze af te maken.

Ik denk dat Kroes heel goed moet gaan luisteren naar geïnteresseerde clubs deze zomer. Denk dat we er verstandig aan doen om op zoek te gaan naar een beter meevoetballende spits. Ik sluit niet uit dat Konadu op dit moment al bruikbaarder voor ons is dan Brobbey in de huidige vorm.

+2/-0

Hij had de bal een paar keer meteen kunnen kaatsten maar deed dat niet waardoor er vaak balverlies kwam.
Weghorst deed dat vandaag en Konadu vorig week toch beter.
Nou moet ik zeggen dat hij niets mee kreeg van deze scheids die iets wilde bewijzen vandaag.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2025 om 19:11:

Dat op zich is irritant, maar zijn afwerking is echt huilen met de pet op. Die ene kopbal die hij naast mikt, sprak weer boekdelen. Zijn beroep is spits, maar hij krijgt geen bal tussen de palen. 4 goals en 2 assists op 26 wedstrijden. Dat zijn statistieken die je bij een ploeg verwacht die net boven de degradatiestreep staat.

Ja... en dan toch kampioen worden.

Zijn werklust, zijn ijver, zijn kracht. Maar hij weet het simpelweg niet om te zetten in goals. Hij is veel te onrustig. Ik ben ook bang dat hier geen Premier League club geld aan uit gaat geven. 25-35M en dat is al veel te veel.

+1/-0

Tegen Willem II vond ik zijn aanname schandalig. Ballen sprongen van zijn voeten alsof je een lantaarnpaal aanspeelt. Dat past echt niet bij een zelfopgeleide speler.

+1/-0

Was weer absoluut waardeloos vandaag.

Nederlaag is natuurlijk niet zijn schuld maar je hebt gewoon niks aan hem.

Tijd voor de bank, en wat mij betreft gewoon even 90 minuten op de bank zonder in te vallen

+2/-0

Grappig dat ie voordat ie geblesseerd raakte eindelijk wel eens diepging en werd weggestoken. Kon dat waarschijnlijk niet aan, dus spierblessure.

+1/-0

Hadden we Brobbey niet beter in Utrecht kunnen laten en Haller mee kunnen nemen naar Amsterdam?

+1/-0

Haller kan er ook niet veel meer van.

+1/-0

Deze gast heeft ervoor gezorgd dat ik na 40 dagen (relatief) clean, gisteren flink heb gedronken.

+1/-0

Gewoon doorselecteren deze speler, zodra er een mooi bod komt wegdoen.
Heeft alleen zijn fysiek en zijn personality mee, voor de rest is het een waardeloze spits.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 41 pagina's: 1 2 3 4 ... 37 38 39 40 41

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey