Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey

Deze normale topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 26 januari 2025 om 08:58:

Het is toch te bizar voor woorden dat je waarschijnlijk winst gaat boeken op een spits die dit seizoen 1 goal heeft gemaakt? Die Engelsen zijn knettergek.

Vorig seizoen was ie Ajacied van het jaar. Tuurlijk draait ie geen best seizoen, maar dat wil niet zeggen dat ie er helemaal niks van kan natuurlijk.

+4/-1

We hebben brobbey wel nodig tegen Galatasaray en Feyenoord

+1/-1

AFC Romalona schreef op 26 januari 2025 om 15:57:

We hebben brobbey wel nodig tegen Galatasaray en Feyenoord

Tegen Galatasaray spelen we nergens meer over.

Tegen Feyenoord denk ik ook niet dat ie het verschil zou maken in zijn huidige vorm.

+2/-1

Als het bedrag 30+ miljoen is dan maakt het niet uit of Brobbey tegen Gala en 010 speelt.
Lijkt er trouwens op dat we tegen Gala een uitwedstrijd spelen want er worden heel wat kaarten verhandeld gaat het gerucht.

+1/-0

thomas83 schreef op 25 januari 2025 om 15:49:

Rijkhoff doet het sinds zijn komst eigenlijk wel prima. Net als vorig seizoen loopt hij ongeveer 1 op 2, wat knap is in een Jong Ajax dat maar 28 keer heeft gescoord dit seizoen. Als je alleen de wedstrijden waarin hij daadwerkelijk spits heeft gespeeld meetelt doet hij het zelfs nog een stuk beter. Bij een vertrek van Brobbey of een andere spits zal hij wel de derde spits worden neem ik aan. Dan zit je niet zo vaak op de bank bij het eerste.

Het zou totaal gestoord zijn als er een nieuwe spits gehaald word in plaats van Brobbey. Je krijgt een natuurlijke pikorde: Weghorst 1, Akpom 2 en een talent (Rijkhof) op 3.

Waar blijft in godsnaam die links- en rechtsbuiten? De balans is totaal weg. We hebben 3 eerste team spitsen en 2 buitenspelers... En ondertussen zijn er nog 4 dagen te gaan.

+2/-0

Derk Johanssen schreef op 27 januari 2025 om 14:40:

thomas83 schreef op 25 januari 2025 om 15:49:

Rijkhoff doet het sinds zijn komst eigenlijk wel prima. Net als vorig seizoen loopt hij ongeveer 1 op 2, wat knap is in een Jong Ajax dat maar 28 keer heeft gescoord dit seizoen. Als je alleen de wedstrijden waarin hij daadwerkelijk spits heeft gespeeld meetelt doet hij het zelfs nog een stuk beter. Bij een vertrek van Brobbey of een andere spits zal hij wel de derde spits worden neem ik aan. Dan zit je niet zo vaak op de bank bij het eerste.

Het zou totaal gestoord zijn als er een nieuwe spits gehaald word in plaats van Brobbey. Je krijgt een natuurlijke pikorde: Weghorst 1, Akpom 2 en een talent (Rijkhof) op 3.

Waar blijft in godsnaam die links- en rechtsbuiten? De balans is totaal weg. We hebben 3 eerste team spitsen en 2 buitenspelers... En ondertussen zijn er nog 4 dagen te gaan.

De markt is tot 4 februari open, volgens mij. Dus nog wel iets langer dan 4 dagen. Verder eens met je punt dat je geen nieuwe spits moet halen als je Brobbey verkoopt.

+2/-0

Laat Brobbey maar gaan voor 30 mio. Ook voor 20 overigens.

Snel investeren in buitenspelers en rechtsback. En creatieve middenvelder.

+1/-1

Ajax gaat helemaal niemand meer halen.Ajax gaat het uitspelen met deze spelers en er gaat niemand meer bijkomen let maar op mijn woorden.

Kroes wist dit al voor de transfer periode. je gaat me niet vertellen dat je zo lang doet over spelers aantrekken. Er is geen geld begrijp dat eens. de inkomsten worden gebruikt om gaten te dichten en geen nieuwe spelers te halen. echt niemand gaat meer komen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 39 pagina's: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey