Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 03 juni 2026 om 09:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 03 juni 2026 om 08:10:

@Mie_Toe: wellicht kun jij de naam van dit topic wijzigen in Michel?


In 'Opvolger Míchel'? ;B


Hehe.

Laten we de beste man een kans geven ;)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Maak je niet druk Sjaak. Je hebt gewoon een punt hoor.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 03 juni 2026 om 09:28:

Hehe.

Laten we de beste man een kans geven ;)


Uw wil is geschied.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 juni 2026 om 21:33:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 juni 2026 om 19:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 02 juni 2026 om 15:55:

Tactische analyse van Michel: (Lees en huiver)

https://ajax.vissershut.nl/analyse-michel/link



Moeten we nu echt iedere zelfbenoemde specialist serieus gaan nemen.

Beetje interessant doen met plaatjes en rode markeringen.

Ik word zo moe van dit soort figuren.


Dat het nieuwe personeel bekenden zijn van de TD is natuurlijk het enige datapunt dat echt belangrijk is.

Heeft in het recente verleden ook zo ontzettend goed gewerkt bij zowel staf als spelers!


Slot doet niet anders. Neemt overal zn vriendjes mee naar toe. En veel Nederlandse spelers inclusief Isak.
Dus wat bedoel je nu?

 

+1/-0

'Ajax hoopt op langer verblijf García en biedt hem opnieuw functie aan'

Ajax wil Óscar Garciá bij de club houden als trainer van Jong Ajax. Dat meldt Voetbal International zondag. De Spaanse trainer nam het stokje als trainer van het belofteteam begin dit jaar over van de ontslagen Willem Weijs en werd na een aantal weken doorgeschoven naar het eerste elftal. Inmiddels is Míchel aangesteld als hoofdtrainer van Ajax 1. García zelf zou volgens het medium openstaan voor een langer verblijf in de hoofdstad.

Bron: 'Ajax hoopt op langer verblijf García en biedt hem opnieuw functie aan'

 

+1/-0

Maar even in dit topic bij gebrek aan beter: García is dus door de achterdeur weer vertrokken. Men spreekt van een 'mutual agreement', dus dat lijkt me zonder afkoopsom. Hij heeft een dag later ook bij één of andere Poolse club getekend. Dat zal wel geen toeval zijn.

Het waren vier geweldige maanden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 23 juni 2026 om 09:29:

Maar even in dit topic bij gebrek aan beter: García is dus door de achterdeur weer vertrokken. Men spreekt van een 'mutual agreement', dus dat lijkt me zonder afkoopsom. Hij heeft een dag later ook bij één of andere Poolse club getekend. Dat zal wel geen toeval zijn.

Het waren vier geweldige maanden.



Een paar weken geleden zou ie hier nog de rest van zijn carriere willen blijven. Nu komt er een Poolse degradatiekandidaat en zijn de koffers naar het Oostblok meteen gepakt.

Bijzonder.

 

+1/-0

In ieder geval hoeveel sommige spelers van Jong Ajax niet te wennen aan een nieuwe achternaam van de trainer, (Carlos) García en ook niet dat er een Spanjaard aan het roer staat.

Al deed deze situatie zich maar een aantal wedstrijden voort, vorig seizoen na de winterstop.

 

+1/-0

Misschien wordt een 'goede' parodie ingezet en blijven er Garcia's komen en gaan, net als bij Flodder met de naam Kees en achternaam Vink.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García