Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Fred Grim

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Schreuder bereikt finale met NEC. Ik hou m'n hart vast.

+3/-0

Door het succes van Schreuder bij NEC, en het feit dat Ajax een nieuwe trainer zoekt voor komend seizoen, valt zijn naam geregeld in relatie tot de job in Amsterdam. Vorige week beet Schreuder nog van zich af, door "Ik heb niet zoveel met Ajax" te zeggen. "Dat is volgens mij een beetje uit zijn verband gerukt", aldus Van Schaik. "Het was meer dat hij op een gegeven moment iets had van: joh, ik ben dat gezeik een beetje zat. Dat was het meer. Hij heeft niet zelf opgeschreven."

In Nijmegen wordt al een begin gemaakt met het terugduwen van de keutel.

De Ajax-pyjama kan nu niet meer ver weg zijn.

+5/-0

Sevic als hoodtrainer met Simao als assistent zou mijn voorkeur hebben. Twee mannen met een sterke mening, goed oog voor talent en vooral erg zelfverzekerd. Gelijk aan Kale en Kokkie.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ewige-Blumenkraft schreef op 05 maart 2026 om 13:49:

Sevic als hoodtrainer met Simao als assistent zou mijn voorkeur hebben. Twee mannen met een sterke mening, goed oog voor talent en vooral erg zelfverzekerd. Gelijk aan Kale en Kokkie.

Klinkt goed, regel maar!

Ik wil wel @s0lido erbij voor de catering. Elke vrijdag even afpilsen.

+1/-0

Sevic schreef op 05 maart 2026 om 14:05:

Ewige-Blumenkraft schreef op 05 maart 2026 om 13:49:

Klinkt goed, regel maar!

Ik wil wel @s0lido erbij voor de catering. Elke vrijdag even afpilsen.

Helaas ben ik een nobody in de voetbalwereld dus kan niets voor jullie betekenen. Maar jij had laatst toch een interview met een (nieuw) lid van de rvc? Dan heb je een betere ingang dan ik.

+1/-0

Ik pleit voor de 46-jarige Pierre Sage, momenteel trainer bij Lens in de Franse Lique 1, waar hij goed presteert. Hij is eerder trainer geweest bij Olympique Lyon. En een andere mogelijkheid is het terughalen van Francesco Farioli.

+1/-0

Sevic schreef op 05 maart 2026 om 07:34:

"Het was meer dat hij op een gegeven moment iets had van: joh, ik ben dat gezeik een beetje zat. Dat was het meer."

Hij springt na een paar keer dezelfde vrij logische vraag al bijna uit zijn vel. Compleet ongeschikt dus voor de heksenketel die Ajax is.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Fred Grim