Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Fred Grim

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Camus schreef op 01 maart 2026 om 15:39:

Dit wordt 'm echt niet meer. We gaan zelfs geen Europees halen als dit zo doorgaat. Ik verwacht van Jordi nu hetgeen hij voor is aangenomen: Moeilijke (en pijnlijke) besluiten tot uitvoering brengen indien die noodzakelijk zijn.

Het Parool oppert vandaag openlijk dat Cruijff mogelijk Garcia al voortijdig gaat doorschuiven naar het eerste omdat Grim inmiddels meer wedstrijden niet dan wel heeft gewonnen. Gezien Fred z'n keuzes de laatste weken zou ik er niet rouwig om zijn.

+2/-0

Lees net dat Maurice Steijn niet gaat verlengen bij Sparta.
Kan maar één ding betekenen, die keert volgend jaar terug in de Arena :D ;)

+3/-0

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 10:40:

Camus schreef op 01 maart 2026 om 15:39:

Dit wordt 'm echt niet meer. We gaan zelfs geen Europees halen als dit zo doorgaat. Ik verwacht van Jordi nu hetgeen hij voor is aangenomen: Moeilijke (en pijnlijke) besluiten tot uitvoering brengen indien die noodzakelijk zijn.

Het Parool oppert vandaag openlijk dat Cruijff mogelijk Garcia al voortijdig gaat doorschuiven naar het eerste omdat Grim inmiddels meer wedstrijden niet dan wel heeft gewonnen. Gezien Fred z'n keuzes de laatste weken zou ik er niet rouwig om zijn.

Garcia is slechts succesvol geweest als trainer in situaties waar hij een team coachte dat al dominant was in de competitie waarin ze speelden. Voor de langere termijn zal hij denk ik niet de Messias zijn, maar wellicht kan hij wel een soort schokeffect creeren zoals nu bij Jong Ajax.

Het is in ieder geval te proberen, Fred bakt er echt helemaal niks meer van en doet het cijfermatig zelfs slechter dan Heitinga in de competitie. Heel veel slechter kan dus niet.

+2/-0

Dat mediaoffensief voor Schreuder was wel bizar van de week. Ik vind hem wel de beste optie in Nederland overigens. Met hem zouden we in elk geval wel voetbal met lef krijgen. Dat wordt dan spel vergelijkbaar met als onder Bosz destijds.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 02 maart 2026 om 18:58:

Garcia is slechts succesvol geweest als trainer in situaties waar hij een team coachte dat al dominant was in de competitie waarin ze speelden. Voor de langere termijn zal hij denk ik niet de Messias zijn, maar wellicht kan hij wel een soort schokeffect creeren zoals nu bij Jong Ajax.

Als interim van de interim dan. Interim2?

Of dat een goed idee is, weet ik niet, maar Garcia als definitieve trainer lijkt mij sowieso geen goed idee.

En wat Dick Schreuder als beste optie in Nederland: Als iedereen zich tegenover Ajax net zo zou opstellen als tegenover NEC, dan was het een geweldig idee.

+1/-0

Mie Toe schreef op 02 maart 2026 om 22:49:

ElSimao2 schreef op 02 maart 2026 om 18:58:

Als interim van de interim dan. Interim2?

Of dat een goed idee is, weet ik niet, maar Garcia als definitieve trainer lijkt mij sowieso geen goed idee.

En wat Dick Schreuder als beste optie in Nederland: Als iedereen zich tegenover Ajax net zo zou opstellen als tegenover NEC, dan was het een geweldig idee.

Integrim 🙄

+1/-0

We roepen allemaal dat het vanzelf beter wordt zodra F. Grim vertrekt. Ook ik ben van mening dat het tijd is voor verandering, maar we moeten niet de illusie hebben dat het dan automatisch een stuk beter zal gaan.

De afgelopen jaren laten zien dat alleen Farioli erin is geslaagd een echte kentering te bewerkstelligen. De andere trainers (5 of 6 stuks) hebben die structurele omslag niet kunnen realiseren.

+1/-0

Ajax is een topclub. Dan heb je ook een topcoach (in wording) nodig. Farioli is on his way. Net als Van Gaal toentertijd. Jungs als Heitinga en Grim niet. Duh...

Integrim had gewoon écht integrim moeten zijn. Direct op zoek naar een échte vervanger. Niet Grim tot einde seizoen. Zó naief is deze aanpak!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Fred Grim