Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

Echt intens lelijk die goud/gele letters en rugsponsor. En wat een contrast met vorig jaar!

Alsof ze vorig jaar hebben gedacht: we geven ze 1 jaartje het oude logo om wat goodwill te kweken, dan kunnen we het jaar erna doorpakken met rugsponsors en andere gekkigheid. Kansloos!

 

+2/-0

En dan de trainingscollectie, 'gejat' van de Spaanse nationale ploeg.

Kan het nog goedkoper en fantasielozer?

 

+2/-0

Om eerlijk te zijn verlang ik naar mooie Ajax shirts van het merk Le Coq Sportif uit de tijd dat shirtreclame ons shirt nog niet ontsierde.

 

+3/-0

Ik vind het echt prachtige shirts met die gouden letters!

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 21 juni 2022 om 16:46:

Ik vind het echt prachtige shirts met die gouden letters!



Dan ben je één van de weinige. Maar goed ieder zijn/haar smaak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 juni 2022 om 21:34:

(...) Maar goed ieder zijn/haar smaak.



Waar ligt de grens?

En met het onvermogen van Adidas, om een fatsoenlijk thuisshirt te ontwerpen op basis van een 'wit shirt met een verticale rode baan in het midden', komt het moment steeds dichter bij dat daar iemand op het idee komt dat een 'wit shirt met de linker helft rood' ook mooi is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 juni 2022 om 21:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 21 juni 2022 om 16:46:

Ik vind het echt prachtige shirts met die gouden letters!



Dan ben je één van de weinige.



Is net als bij de politiek: De ontevreden minderheid is vocaal en de tevreden meerderheid hoor je niet. Daardoor worden Rutte & co "onverwacht" iedere keer herkozen.

Zal vast bij heel veel potentiële klanten wel in de smaak vallen al ga je de cijfers van vorig jaar natuurlijk nooit overtreffen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 22 juni 2022 om 03:14:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 21 juni 2022 om 21:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 21 juni 2022 om 16:46:

Ik vind het echt prachtige shirts met die gouden letters!



Dan ben je één van de weinige.



Is net als bij de politiek: De ontevreden minderheid is vocaal en de tevreden meerderheid hoor je niet. Daardoor worden Rutte & co "onverwacht" iedere keer herkozen.

Zal vast bij heel veel potentiële klanten wel in de smaak vallen al ga je de cijfers van vorig jaar natuurlijk nooit overtreffen.



Normaal laat ik altijd nummer 14 achterop zetten. Dit jaar absoluut zonder nummer en ik zal het shirt ook niet dragen.
De enige reden om te kopen is dat ik de shirts verzamel.

 

+1/-0

forumillustratie
forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Dat ziet er toch niet uit? Jezusmina, hoe bezopen moet je zijn om dit goed te keuren.

 

+2/-0

De presentatie van het "uit"- shirt laat lang op zich wachten ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 juli 2022 om 01:00:

De presentatie van het "uit"- shirt laat lang op zich wachten ...



Zullen ze wel niet meer durven na alle kritiek op het thuisshirt.

Of het moet misschien wel uit de Oekraïne komen. Daar komt tenslotte alles vandaan. Is het wel minimaal twee keer zo duur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 juli 2022 om 01:00:

De presentatie van het "uit"- shirt laat lang op zich wachten ...



Achter het moment zit een marketing gedachte achter. Eind vorig seizoen zullen ze ivm levertijden wel niet hebben gehaald.

Ik gok dat de presentatie op de dag van de eerste uitwedstrijd dat ze het shirt gaan dragen dat het in de verkoop komt, met een pre-inschrijving paar dagen eerder, zodat je het shirt een dag vantevoren binnen hebt. Zoiets.

 

+2/-0

Er zijn meer foto's van het derde shirt uitgelekt, en ook het inloopshirt dat erbij hoort.

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

Daily Paper is toch een casual t-shirt merk? Is dit shirt niet net zoiets als de Patta shirtjes destijds? https://www.patta.nl/nl/blogs/news/patta-x-umbro-95-football-jerseylink

Neem niet aan dat ze hier echt in gaan lopen, ongeacht dat het heel mooie shirts zijn.

 

+1/-0

Als drie vogels op een shirt niet mogen van de UEFA, mag deze poespas dan wel?

En op een Ajax "uit"- shirt moeten het 'wit-rood-wit' zichtbaar zijn, niet de kleuren van NEC.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hoe Finidi George schreef op 15 augustus 2022 om 10:30:

Daily Paper is toch een casual t-shirt merk? Is dit shirt niet net zoiets als de Patta shirtjes destijds? https://www.patta.nl/nl/blogs/news/patta-x-umbro-95-football-jerseylink

Neem niet aan dat ze hier echt in gaan lopen, ongeacht dat het heel mooie shirts zijn.



Dit is toch echt het derde shirt, dus ze zullen er wel degelijk in gaan lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




En wat hebben wij met Kenia en/of de Zulus? :denk

 

+1/-0

Ik vind het derde shirt wel hard. Ik vind het ook prima om 3e shirt te gebruiken als een manier waarop je uit die verschrikkelijke standaard Adidas lijn kan stappen en wat meer identiteit kan geven aan een tenue. Of je het nou helemaal mooi vindt of niet, ik vind de insteek vanuit een marketing aspect interessant en ik denk dat ze elementen gebruiken die passen bij wat we als club willen uitstralen (nadruk op de straatveldjes, een jong, aantrekkelijk kledingmerk, etc, etc)

 

+1/-0

Ik heb door de jaren heen meerdere keren geschreven dat ik vind dat in het uitshirt altijd de clubkleuren wit-rood-wit te zien moeten zijn.

Dit is een voorbeeld hoe zo iets er uit kan zien:


forumillustratie

(De persoon op de foto is Stefan Kovacs)

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts