Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 mei 2022 om 00:29:

Daley Blind bevestigt bij 'Andy in de auto' dat dit het nieuwe uitshirt wordt:


forumillustratie



Dit schreeuwt carnaval. Prima uit-shirt voor PSV.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Suavimani schreef op 19 mei 2022 om 21:16:

Dit schreeuwt carnaval. Prima uit-shirt voor PSV.



Ik had het op 4 april ook al geschreven. B)

Maar tekenend voor het creatief onvermogen van Adidas dat we een voetbalshirt daar als eerste mee associeren.

 

+2/-0

Nieuwe thuistenue is echt afgrijselijk. Echt een adidas-kindersetje met verschrikkelijke rode randen erop. En dan ook nog dat nieuwere logo.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Suavimani schreef op 19 mei 2022 om 21:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 mei 2022 om 00:29:

Daley Blind bevestigt bij 'Andy in de auto' dat dit het nieuwe uitshirt wordt:


forumillustratie



Dit schreeuwt carnaval. Prima uit-shirt voor PSV.



Lijkt eerder iets dat je bij een inheemse stam in Afrika of Zuid-Amerika zou zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 20 mei 2022 om 11:54:

Nieuwe thuistenue is echt afgrijselijk. Echt een adidas-kindersetje met verschrikkelijke rode randen erop. En dan ook nog dat nieuwere logo.



open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 20 mei 2022 om 13:40:

Lijkt eerder iets dat je bij een inheemse stam in Afrika of Zuid-Amerika zou zien.



Dat dit bedacht wordt begrijp ik wel. Daar is ook niks mis mee. Het is inherent aan een creatief - c.q. ontwerpproces.

Maar dat deze ontwerpen uiteindelijk, na verschillende fasen en beoordelingen, gekozen worden tot definitef ontwerp is onbegrijpelijk.
Dan is er serieus veel mis.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 mei 2022, 21:04:34.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 mei 2022 om 17:00:

Dat dit bedacht wordt begrijp ik wel. Daar is ook niks mis mee. Het is inherent aan een creatief - c.q. omtwepproces.

Maar dat deze ontwerpen uiteindelijk, na verschillende fasen en beoordelingen, gekozen worden tot definitef ontwerp is onbegrijpelijk.
Dan is er serieus veel mis.



Of het zegt veel over de designs die het niet gehaald hebben :).

 

+2/-0

Ze moeten idd het shirt niet gaan volplakken met sponsors zoals in Belgie.
Een reclame bord in het stadion moet genoeg zijn voor een Sponsor.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Een kwalijke ontwikkeling én broodnodig.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 juni 2022 om 11:22:

open/sluit de onderstaande quote:




Een kwalijke ontwikkeling én broodnodig.



Zo zou ik het ook willen omschrijven.

 

+1/-0

We blijven maar met dat lelijke Adidas zaken doen. Jammer. Ik denk met weemoed terug aan de tijden van Le Coq Sportif.

Adidas past niet bij Ajax. Adidas staat voor Duitse degelijkheid.....dat is niet des-Ajax.

Ze verdommen het daarbij om die lelijke drie strepen van het thuistenue af te halen. Een gotspe.

We hebben tegenwoordig twee uittenues, laten ze zich daar lekker op uit leven. Laat het heilige thuisshirt aub met rust. En die achterkant reclame is helemaal 'derde klasse Vlaanderen'.
Als we hier minder dan 5 miljoen per seizoen voor krijgen dan zou het helemaal een schande zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 juni 2022 om 12:25:

We blijven maar met dat lelijke Adidas zaken doen. Jammer. Ik denk met weemoed terug aan de tijden van Le Coq Sportif.

Adidas past niet bij Ajax. (...)



Adidas kan best bij Ajax passen. Als ze de shirts maar uitvoeren in de Le Coq Sportif stijl. Of Puma, of Cor du Buy van destijds.

Men praat nog steeds over de Le Coq Sportif shirts en nog steeds worden er retroshirts van gemaakt.
Adidas zou zich eens moeten afvragen waarom dat toch is?

 

+2/-0

Het 3e shirt, in samenwerking met 'Daily Paper'. Zie ook onder het logo.
forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

andy schreef op 09 juni 2022 om 22:05:

Het 3e shirt, in samenwerking met 'Daily Paper'. Zie ook onder het logo.
forumillustratie


Lijkt net Gucci oulehhh

 

+1/-0

Nieuwe shirt weet mij ook nog niet echt te trekken. Het lijkt een beetje op een tweede versie van het gouden trainingspak. Wat vonden jullie de mooiste kit van de laatste jaren? Ik denk toch wel aan de shirts, trainingspakken en broekjes van 2015-2016. Typisch Mokum en Ajax-stijl.

 

+1/-0

forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie
forumillustratie

Bron: FootyHeadlines

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 juni 2022 om 21:00:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 juni 2022 om 12:25:

We blijven maar met dat lelijke Adidas zaken doen. Jammer. Ik denk met weemoed terug aan de tijden van Le Coq Sportif.

Adidas past niet bij Ajax. (...)



Adidas kan best bij Ajax passen. Als ze de shirts maar uitvoeren in de Le Coq Sportif stijl. Of Puma, of Cor du Buy van destijds.

Men praat nog steeds over de Le Coq Sportif shirts en nog steeds worden er retroshirts van gemaakt.
Adidas zou zich eens moeten afvragen waarom dat toch is?



Ja, klopt maar dat doen ze dus niet (adidas).
Ze blijven maar volharden in die achterlijke drie strepen...en dan nog dat k.. logo.

Voor mijn part strepen ze dat uitshirt vol met strepen maar aub blijf nu eens van het thuisshirt af....echt verschrikkelijk.

Gewoon een normaal wit shirt met dunnere rode baan, oude logo....liefst een v-halsje wat mij betreft.....en een klein adidas-logo.....
Is dat nu echt teveel gevraagd?

En dan een witte broek met alleen logo van Ajax (oude) en andere kant klein adidaslogootje.

Nu hebben ze ook nog een rode rand aan de onderkant van die broek zitten....man, man wat een achterlijk lelijk tenue.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 juni 2022 om 16:55:

(...) Ze blijven maar volharden in die achterlijke drie strepen...en dan nog dat k.. logo. (...)



Dat is toch niet de 'k' van 'klassiek' logo? B)

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 juni 2022 om 16:55:

(...) man, man wat een achterlijk lelijk tenue.



Ja. En de verantwoordelijken binnen de club keuren het nog goed ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 13 juni 2022 om 13:53:

(...)

forumillustratie



Als het om grensoverschrijdend gedrag gaat is het land te klein en staan velen op hun achterste poten.

Maar bij dit soort serieuze verkrachtingen, die 3,6 miljoen supporters, fans en volgers treft, is het akelig stil. Onbegrijpelijk!

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 juni 2022 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 13 juni 2022 om 13:53:

(...)

forumillustratie



Als het om grensoverschrijdend gedrag gaat is het land te klein en staan velen op hun achterste poten.

Maar bij dit soort serieuze verkrachtingen, die 3,6 miljoen supporters, fans en volgers treft, is het akelig stil. Onbegrijpelijk!



Lijkt wel spul van de zwarte markt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts