Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21

De hang naar vroeger kan niet samengaan met het praatje van de hoofddirecteur dat ze alles doen om financieel begrotingswijs het gat te dichten met de grote clubs. Daarnaast praten de heren over de BENEliga, wat niks oplost in bovenstaande verhaal. Ik zou ook wel een fusiecompetitie willen, maar dan niet zonder Franse en Portugese deelneming. Want zonder die heb je in de historische som nog lang geen Duits, Engels, Italiaans of Spaanse proportie en gaat de bedrijfsleventoeloop niet toenemen in dezelfde omvang. En kan Ajax nooit terug naar de origine, zonder een kledingbedrijf dat alle ontwerpbeginselen terzijde legt en gewoon zelf een outfit ontwerpt voor eigen herkenbaarheid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 12 februari 2020 om 16:47:

(...)

En kan Ajax nooit terug naar de origine, zonder een kledingbedrijf dat alle ontwerpbeginselen terzijde legt en gewoon zelf een outfit ontwerpt voor eigen herkenbaarheid.



Er zijn allerlei ontwerpen te bedenken van een Ajaxtenue met daarin de primaire Ajaxkenmerken:
een wit shirt met een verticale doorlopende rode baan, witte broek en witte kousen met een rode bies.

Zonder die afzichtelijke PSV-symboliek op de schouders of in de zijkanten.

 

+2/-0

Volgens FootyHeadlines, doorgaans een zeer betrouwbare bron, krijgen we volgend seizoen naast het lichtblauwe uitshirt, een zwart derde shirt.

https://www.footyheadlines.com/2020/03/ajax-20-21-third-kit.htmllink

 

+1/-0

Ter ere van Sjaak.

 

+1/-0

Eensch. Hopelijk wordt dat ons derde tricot weer volgend seizoen. Weet zeker dat er een heuze run op zou komen, embleem- en sponsorloos voetbal is het heerlijkste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 08 april 2020 om 14:15:

Eensch. Hopelijk wordt dat ons derde tricot weer volgend seizoen. Weet zeker dat er een heuze run op zou komen, embleem- en sponsorloos voetbal is het heerlijkste.



Je vergeet streeploos! :denk

En over 'run' gesproken. Ik verwacht een run als ze het echte logo uit die tijd weer gaan toepassen.

 

+2/-0

https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/5084366/dit-zijn-de-eerste-schetsen-van-nieuwe-derde-shirt-ajax

Volgens VTBL schetsen van het zwarte 3e shirt op basis van de standaard templates voor komend jaar.

Welke zullen we doen?? Ik kies voor de bolletjestrui.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 april 2020, 23:12:53.

 

+1/-0

Eredivisie.nl houdt een Shirt Festival waarbij de mooiste eredivisieshirts ooit gekozen kunnen worden:

Mooiste Ajax shirts

 

+1/-0

Ons nieuwe thuisshirt is uitgelekt volgens zeer betrouwbare bron footyheadlines.com.

https://www.footyheadlines.com/2020/04/adidas-ajax-20-21-home-kit.htmllink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 28 april 2020 om 12:51:

Ons nieuwe thuisshirt is uitgelekt volgens zeer betrouwbare bron footyheadlines.com.

https://www.footyheadlines.com/2020/04/adidas-ajax-20-21-home-kit.htmllink



Doodzonde dat die strepen er op staan ... :\(

 

+1/-0

De strepen vind ik nog niet zo erg op het tricot als dat blokkig adidas embleem dat in contrast is met hun veel wezenlijker Originals soort van symbool. Originals is een veel mooiere boodschap die uit hun eigen koker komt. En het beste initiatief daar https://www.gameplan-a.com/link laat Ajax nooit horen. Schandelijk slechte vormgeving van alliantie.

 

+1/-0

Wellicht heb ik het gemist...of is de discussie ergens anders gaande...maar kan mij altijd wel vermaken met het vooruitblikken naar de nieuwe shirts voor het nieuwe seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Loonnn schreef op 19 mei 2020 om 11:35:

Wellicht heb ik het gemist...of is de discussie ergens anders gaande...maar kan mij altijd wel vermaken met het vooruitblikken naar de nieuwe shirts voor het nieuwe seizoen.



Dat zou hier moeten zijn ... :\(

Maar Adidas weet al een aantal jaren te voorkomen dat er nauwelijks iets uitlekt.

Anderzijds, zo lang dat thuisshirt voorzien wordt van rood-witte strepen, of andere PSV- en Sparta gerelateerde kenmerken, lijkt het mij dat veel supporters niet willen vooruitblikken op die ellende.

Ik laat die smurf, die ze er ook nog op afbeelden, maar even buiten beschouwing.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 mei 2020 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Loonnn schreef op 19 mei 2020 om 11:35:

Wellicht heb ik het gemist...of is de discussie ergens anders gaande...maar kan mij altijd wel vermaken met het vooruitblikken naar de nieuwe shirts voor het nieuwe seizoen.



Dat zou hier moeten zijn ... :\(

Maar Adidas weet al een aantal jaren te voorkomen dat er nauwelijks iets uitlekt.

Anderzijds, zo lang dat thuisshirt voorzien wordt van rood-witte strepen, of andere PSV- en Sparta gerelateerde kenmerken, lijkt het mij dat veel supporters niet willen vooruitblikken op die ellende.

Ik laat die smurf, die ze er ook nog op afbeelden, maar even buiten beschouwing.



De "smurf" kun je Adidas niet echt aanrekenen, dat lijkt me een beslissing van Ajax zelf. De strepen echter wel, maar ja daar kom je tegenwoordig niet echt onderuit. Als er dan toch strepen op moeten, is de oplossing van 18/19 toch wel het beste, met subtiele lichte strepen aan de zijkant.

 

+1/-0

Waarom strepen om het merk herkenbaar te maken?

Waarom niet het logo op de mouw zoals Le Coq Sportif ooit heeft gedaan:


forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 mei 2020 om 11:20:

Waarom strepen om het merk herkenbaar te maken?

Waarom niet het logo op de mouw zoals Le Coq Sportif ooit heeft gedaan:


forumillustratie



Omdat dat niet is hoe Adidas zijn merk wil laten zien... de drie strepen zijn veel herkenbaarder dan een logo op de mouwen. Ik vind persoonlijk een subtiele kleur (wit of lichtgrijs) een mooie compromis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 05 juni 2020 om 11:42:

Omdat dat niet is hoe Adidas zijn merk wil laten zien... de drie strepen zijn veel herkenbaarder dan een logo op de mouwen. (...)



Ik weet niet of er marketingonderzoeken zijn gedaan maar ik vind het interessant om te weten wat meer geld opbrengt: een herkenbaar shirt of een mooi, bijzonder shirt dat opvalt.

open/sluit de onderstaande quote:

Mark B schreef op 05 juni 2020 om 11:42:

(...) Ik vind persoonlijk een subtiele kleur (wit of lichtgrijs) een mooie compromis.



Bij een Ajaxshirt horen geen compromissen.

 

+1/-0

Prima shirt volgend seizoen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 06 juni 2020 om 13:09:

Prima shirt volgend seizoen



Is er al wat bekend?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 21 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 17 18 19 20 21

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Shirts