Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Noussair Mazraoui

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Toch wel erg dat je verdediger bent en niet met geel op zak kunt spelen.

Je weet gewoon dat het de hele wedstrijd billenknijpen wordt bij elk duel zodra deze man 1x geel heeft. Ben benieuwd of dat er nog ooit uit gaat.

Gelukkig valt Klaiber als vervanger me tot nu toe niet tegen, al is dat deels door de lage verwachtingen.

 

+1/-0

Werd wat onrustig van hem voor rust. Hij brengt wel meer voetbal dan Klaiber dat is zeker. Kan Klaiber verder ook niet veel aan doen. Toen Neres eruit ging voetbalde Ajax minder.

 

+1/-0

Speelde weer slecht. Net als tegen Liverpool. Laat Klaiber maar een tijdje spelen. Is technisch minder maar veel stabieler. En dat is geen luxe maar noodzaak met Schuurs als RCV.

 

+1/-0

Nous blijft toch maar die domme dingen doen zoals iemand vasthouden na al een gele kaart te hebben gehad. What is he thinking then?
Vind hem dit seizoen wel vrij sterk. Klaiber komt er echter aan, die jongen maakt een goede indruk tot nu toe.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 oktober 2020 om 11:34:

Nous blijft toch maar die domme dingen doen zoals iemand vasthouden na al een gele kaart te hebben gehad. (...)



Veltman was zijn voorbeeld ... :\(

 

+1/-1

Hij oogt ook ontzettend laconiek, terwijl hij juist iemand is die het moet hebben van hard werken. Heeft dat misschien te maken met het vertrek van Dest?

 

+1/-1

Nous moet ook beter weten wanneer hij naar voren kan en wanneer niet, ik vind wel dat hij wat meer krediet verdient en niet meteen vervangen hoeft te worden.

 

+2/-0

Moet echt wel een stuk explosiever en feller worden. Ik zie hem zelden sprinten of echt versnellen, passjes zijn vaak zacht of niet strak genoeg en hij oogt op dit moment erg log. Techniek heeft hij wel, maar hij moet fysiek echt gaan ontwikkelen om als back de volgende stap te zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 28 oktober 2020 om 13:06:

Nous moet ook beter weten wanneer hij naar voren kan en wanneer niet, ik vind wel dat hij wat meer krediet verdient en niet meteen vervangen hoeft te worden.



Voor krediet gaat hij maar naar de bank. Hij is een prof die veel geld verdient en die worden nou eenmaal beoordeeld naar hun functioneren. Die gasten weten niet hoe bevoorrecht ze zijn.
Wat mij betreft is het vrij simpel, als een speler vaker niet goed speelt moet iemand anders de kans krijgen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 28 oktober 2020 om 21:40:

(...) Die gasten weten niet hoe bevoorrecht ze zijn. (...)



Nee, onbegrijpelijk.

En ook onbegrijpelijk, vind ik, dat ze niet beseffen dat bijvoorbeeld ook een 'balletje kunnen trappen' met het verkeerde been miljoenen extra kan opleveren.
Een kwestie van trainen.

 

+1/-0

Vind het ook zeer verbazingwekkend dat deze jongen van bijna 23 nog steeds de fysiek heeft van een B-junior. Zeker voor een verdediger vind ik het eigenlijk zeer kwalijk. En ik snap niet dat we niet meer van die jongen vragen. Denk je dat hij in het buitenland met die fysiek wegkomt? Ze lachen hem uit en geven hem drie beuken tijdens de training om te laten zien waarom het belangrijk is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 28 oktober 2020 om 13:06:

Nous moet ook beter weten wanneer hij naar voren kan en wanneer niet, ik vind wel dat hij wat meer krediet verdient en niet meteen vervangen hoeft te worden.



Inderdaad zeg. Dit slaat helemaal nergens op. Tegen Liverpool en Atalanta was hij niet goed, in alle andere wedstrijden wel. Beetje onzinnig om hem dan te laten banken voor een nieuwe speler die zich nog moet bewijzen. Klaiber maakt overigens wel best een goede indruk. Valt me reuze mee. Maar hij is verdedigend nog niet echt getest.

 

+1/-0

Nous speelde gisteren weer fantastisch, hij is dit seizoen onze beste speler. Het is echt cruciaal voor Ajax dat hij nu de rest van het jaar fit blijft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 11 januari 2021 om 15:22:

Nous speelde gisteren weer fantastisch, hij is dit seizoen onze beste speler. Het is echt cruciaal voor Ajax dat hij nu de rest van het jaar fit blijft.



Speelde tegen Vitesse ook zo'n ijzersterke pot, maar soms lijkt hij zo laks. Als hij dit wekelijks kan opbrengen is hij echt een ontzettend sterke rechtsback voor Ajax. Misschien is Klaiber in zijn nek wat dat betreft wel goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 11 januari 2021 om 16:03:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 11 januari 2021 om 15:22:

Nous speelde gisteren weer fantastisch, hij is dit seizoen onze beste speler. Het is echt cruciaal voor Ajax dat hij nu de rest van het jaar fit blijft.



Speelde tegen Vitesse ook zo'n ijzersterke pot, maar soms lijkt hij zo laks. Als hij dit wekelijks kan opbrengen is hij echt een ontzettend sterke rechtsback voor Ajax. Misschien is Klaiber in zijn nek wat dat betreft wel goed.



Hij is alleen zo blessuregevoelig. Zo jammer.
Kan goed zijn dat hij donderdag en/of zondag weer niet meedoet.

 

+1/-0

In de vorm van zijn leven.

 

+1/-0

Wederom zeer stabiel. Hopelijk blijft hij nog lang bij Ajax.

 

+2/-0

Speelde alweer een uitstekende pot, net als tegen PSV. Jammer dat hij zo blessuregevoelig is, het kwaliteitsverschil met Klaiber is aanzienlijk.

 

+1/-0

Lijkt weer geblesseerd. Die gaat de komende tijd zeker niet alles spelen.

 

+1/-0

Zonde, ik vind hem de beste speler van de selectie momenteel

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Historie » Noussair Mazraoui