Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Nico Tagliafico

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Er zijn weer geruchten dat Nico naar Leeds kan gaan
Staan wij dat toe of hebben we al een goede vervanger rondlopen of gaan we die kopen?
Wat mij betreft blijft Nico nog ff een tijdje bij ons, lekkere gifkikker en dus nodig bij tijd en wijle. Naast zijn inzicht en andere kwaliteiten;-)
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/383232/leeds-united-aast-op-komst-nicolas-tagliafico/link

Bron: Liever niet

 

+1/-0

Grappige verwoording: hij kan naar Leeds... natuurlijk kan dat. Waarom zou Leeds hem niet willen?

 

+1/-0

Zal dit jaar 29 worden. De 30 komt dus in de buurt. Kan me voorstellen dat deze Argentijn nog een paar jaartjes wil vlammen in een land als Spanje, voordat hij weer terug naar Argentinië gaat. Elk jaar tegen RKC, VVV en Fortuna spelen wordt je namelijk ook niet vrolijk van.

 

+1/-0

Nico komt dit seizoen niet meer in actie. Hij heeft dus waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd al gespeeld.

Vanaf zijn debuut in de Klassieker fan van hem. Soms te wild in zijn acties, maar een echte dappre strijder.
Ik zal hem missen.

 

+3/-0

Dit soort spelers (alles op energie, weinig op techniek) wordt vanaf 30 jaar vaak snel minder. Goed moment om hem nu te verkopen, ook al zal de transfersom wat tegenvallen vanwege de coronatijd.
Dit is een hele goede onbekende aankoop geweest, heel waardevol geweest voor Ajax. Zijn beste jaar was natuurlijk '18-'19 toen hij naast harde strijd en geniale tackels ook nog eens ging scoren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 17 april 2021 om 10:03:

Zal dit jaar 29 worden. De 30 komt dus in de buurt. Kan me voorstellen dat deze Argentijn nog een paar jaartjes wil vlammen in een land als Spanje, voordat hij weer terug naar Argentinië gaat. Elk jaar tegen RKC, VVV en Fortuna spelen wordt je namelijk ook niet vrolijk van.


Ik snap niet echt waarom. Hij heeft niet meer gespeeld dan Tadic en voor Tadic lijken mij de wedstrijden belastender met een hakkende verdediger in je rug.

Als hij geblesseerd is begrijp ik dat, maar ik begreep dat hem een langere vakantie wordt gegund? Opmerkelijk.

Ik vind dat hij zich wel hersteld heeft van zijn hele, hele matige vorm in 2019/2020, waar hij werkelijk nul kritiek kreeg van de supporters, maar zijn topvorm heb ik hem niet meer zien etaleren.

Deze jongen moet gewoon vertrekken. Heeft een goede bijdrage geleverd, maar het spelen in een kleine competitie kan sommige spelers al snel frustreren. Zag je in zijn 2e seizoen. Fijne krijger geweest, had wel iets meer van hem verwacht na zijn eerste jaar, maar het is mooi zo. Zou Atletico een mooie club voor hem vinden. Technisch Spaans voetbal traditioneel shirt, veel vechtlust in het team vanuit de coach.

 

+1/-0

Denk niet dat we hem terug gaan zien in een Ajax shirt.
Heb altijd genoten van deze krijger.
Zijn manier van voetbal heeft bijgedragen aan het succes van de laaste jaren.

 

+1/-0

Ik zou het geweldig vinden als hij voor Ajax behouden kan worden.
Dit team heeft zijn gif nodig, ook al gaat hij soms over het randje, maar dat is zijn spel, hij heeft met zijn felheid heel veel duels gewonnen.
Zijn felheid zou veel clubs afschrikken, laat dat maar zo zijn, lekker bijtekenen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 10 augustus 2021 om 08:26:

(...) Zijn felheid zou veel clubs afschrikken, laat dat maar zo zijn, lekker bijtekenen.



Ik had niet de indruk dat Madueke ergens van geschrokken is afgelopen zaterdag.
Ik schrok wel van Tagliafico.

 

+1/-0

Waarom wordt hij op de bank gehouden?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 17 september 2021 om 14:37:

Waarom wordt hij op de bank gehouden?



Mogen er maar elf spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 17 september 2021 om 14:37:

Waarom wordt hij op de bank gehouden?



Nico is druistig. Pakt teveel kaarten.
Las onlangs dat hij al zeker 6 schorsingen heeft opgelopen als gevolg van gele prenten.
Wellicht had Nico ook op een transfer gehoopt.

Veelzeggend dat Rensch inviel voor Blind in Lissabon?

 

+1/-0

Ze moeten een goede (sport)psycholoog voor Nico zoeken. Speltechnisch nog altijd de beste optie op linksback, maar hij is zo'n tikkende tijdbom dat hij op ieder willekeurig moment een wedstrijd voor je kan verliezen door uit het niets rood te pakken. Als hij dat weer onder controle krijgt moet ie weer terug in de basis kunnen komen.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 17 september 2021 om 19:51:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 17 september 2021 om 14:37:

Waarom wordt hij op de bank gehouden?



Nico is druistig. Pakt teveel kaarten.
Las onlangs dat hij al zeker 6 schorsingen heeft opgelopen als gevolg van gele prenten.
Wellicht had Nico ook op een transfer gehoopt.

Veelzeggend dat Rensch inviel voor Blind in Lissabon?


Dat hij druistig is weten we al vanaf het begin dat hij hier speelt , zo kennen we Nico en dat is zijn spel dus dat kan het in mijn ogen niet zijn.
Het kan idd zijn dat hij niet gemotiveerd is omdat hij in zijn hoofd al weg was en wij het hem ook gunden.

 

+1/-0

Speelde een goede wedstrijd, zeker voor iemand zonder ritme.

 

+5/-0

Ingetogen en belangrijk bij de 1e goal. Prima wedstrijd van hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 24 november 2021 om 22:03:

Speelde een goede wedstrijd, zeker voor iemand zonder ritme.



Dat geldt ook voor Schuurs en Onana.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 25 november 2021 om 00:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Dex77 schreef op 24 november 2021 om 22:03:

Speelde een goede wedstrijd, zeker voor iemand zonder ritme.



Dat geldt ook voor Schuurs en Onana.



Schuurs blijft kwetsbaar mbt snelheid, werd gisteren in een direct duel met die Larin er uit gelopen waaruit een voorzet/gevaarlijke situatie ontstond.

 

+1/-0

Eigenlijk jammer dat hij het kind van de rekening is, prima speler.

 

+1/-0

Ajax moet hem niet verhuren voor een half jaar, het liefst nog verkopen, anders gewoon bij de selectie houden.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Historie » Nico Tagliafico