Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Ajax Elftal van de 21e eeuw

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wat is jouw Ajax elftal van de 21e eeuw tot nu toe? Neem alleen de prestaties bij Ajax mee en dus niet wat spelers daarvoor of daarna gedaan hebben. Dus grote namen als bijvoorbeeld Litmanen, Davids, Stam, Nigel de Jong en Ibrahimovic moeten uitsluitend beoordeeld worden op hun tijd bij Ajax in deze eeuw.

Mijn elftal:

André Onana

Hatem Trabelsi
Matthijs de Ligt
Jan Vertonghen
Maxwell

Frenkie de Jong
Christian Eriksen
Rafael van der Vaart

Hakim Ziyech
Luis Suárez
Dusan Tadic



Eervolle vermeldingen: Cillessen, Stekelenburg, Vermeer, Van der Wiel, Van Rhijn, Mazraoui, Alderweireld, Veltman, Heitinga, Chivu, Blind, Tagliafico, Emanuelson, Anita, Schøne, De Zeeuw, Gabri, Klaassen, Sneijder, Van de Beek, Pienaar, Neres, Van der Meijde, Sulejmani, Siem de Jong, Ibrahimovic, Dolberg, Huntelaar, Milik.

 

+2/-0

André Onana

Hatem Trabelsi
Matthijs de Ligt
Zdenek Grygera
Maxwell

Frenkie de Jong

Hakim Ziyech
Christian Eriksen

Luis Suárez
Klaas-Jan Huntelaar
Jesper Grønkjær


Bank: Bogdan Lobont, Christian Chivu, Daniel da Cruz Carvalho, Arkadius Milik en Rafael van der Vaart

 

+1/-0

André Onana

Hatem Trabelsi
Matthijs de Ligt
Cristian Chivu
Maxwell

Frenkie de Jong

Abubakari Yakubu
Wesley Sneijder

Andy vd Meyde
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suárez


Bank: Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen, Jesper Grønkjær, Arkadius Milik, Zlatan Ibrahimovic, Gabri en Rafael van der Vaart

Moet wel heel diep graven, ben vast een paar hele goede spelers vergeten :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 31 maart 2021 om 12:45:

Wat is jouw Ajax elftal van de 21e eeuw tot nu toe? Neem alleen de prestaties bij Ajax mee en dus niet wat spelers daarvoor of daarna gedaan hebben. Dus grote namen als bijvoorbeeld Litmanen, Davids, Stam, Nigel de Jong en Ibrahimovic moeten uitsluitend beoordeeld worden op hun tijd bij Ajax in deze eeuw.

Mijn elftal:

André Onana

Hatem Trabelsi
Matthijs de Ligt
Jan Vertonghen
Maxwell

Frenkie de Jong
Christian Eriksen
Rafael van der Vaart

Hakim Ziyech
Luis Suárez
Dusan Tadic



Eervolle vermeldingen: Cillessen, Stekelenburg, Vermeer, Van der Wiel, Van Rhijn, Mazraoui, Alderweireld, Veltman, Heitinga, Chivu, Blind, Tagliafico, Emanuelson, Anita, Schøne, De Zeeuw, Gabri, Klaassen, Sneijder, Van de Beek, Pienaar, Neres, Van der Meijde, Sulejmani, Siem de Jong, Ibrahimovic, Dolberg, Huntelaar, Milik.




Leuk topic bedacht man!

 

+1/-0

Mijn elftal:

------------- Onana ---------------------

Trabelsi --- De Ligt ----Chivu ------ Maxwell

Schone -------- Frenkie de Jong

------------ Sneijder -------------

---Ziyech ----Ibrahimovic ----Suarez


Bank: Lobbont, Dani, Van den Beek, Blind, Neres, VdVaart, Litmanen, Grygera

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 31 maart 2021 om 12:45:

Wat is jouw Ajax elftal van de 21e eeuw tot nu toe? Neem alleen de prestaties bij Ajax mee en dus niet wat spelers daarvoor of daarna gedaan hebben. Dus grote namen als bijvoorbeeld Litmanen, Davids, Stam, Nigel de Jong en Ibrahimovic moeten uitsluitend beoordeeld worden op hun tijd bij Ajax in deze eeuw.

Mijn elftal:

André Onana

Hatem Trabelsi
Matthijs de Ligt
Jan Vertonghen
Maxwell

Frenkie de Jong
Christian Eriksen
Rafael van der Vaart

Hakim Ziyech
Luis Suárez
Dusan Tadic



Eervolle vermeldingen: Cillessen, Stekelenburg, Vermeer, Van der Wiel, Van Rhijn, Mazraoui, Alderweireld, Veltman, Heitinga, Chivu, Blind, Tagliafico, Emanuelson, Anita, Schøne, De Zeeuw, Gabri, Klaassen, Sneijder, Van de Beek, Pienaar, Neres, Van der Meijde, Sulejmani, Siem de Jong, Ibrahimovic, Dolberg, Huntelaar, Milik.


Jij hebt de beste opstelling van deze hele topic :), dat sommigen Dani op de bank zetten, hahahaha.

 

+1/-1

Suárez, Huntelaar, Ziyech

Van der Vaart
F de Jong, Galásek

Maxwell, Chivu, De Ligt, Trabelsi

Onana

 

+1/-0

Onana

Trabelsi-de Ligt-Chivu-Nico

F.deJong-Litmanen-Davids

Ibra-Hunter-Suarez

 

+2/-1

------------------- Onana ---------------------

Trabelsi --- De Ligt ----Chivu ------ Maxwell

------ Eriksen ------------- Frenkie de Jong

------------ ------ Sneijder-------------

--------Suarez ----Ibrahimovic ---Tadic--

 

+1/-0

Altijd leuk dit soort topics. Smaken verschillen natuurlijk heel erg, maar krijg toch altijd wel het idee dat sommige spelers wat geromantiseerd worden na verloop van tijd. Ibrahimovic heeft een geweldige carrière gehad, en heeft het best goed gedaan bij Ajax (na zijn eerste jaar), maar in Ajax-shirt was hij toch nooit zo'n enorme geweldenaar? Maar vooral Jantje Vertonghen, geweldige gozer en een prima speler, maar die is in mijn ogen echt nooit ook maar in de buurt gekomen van het niveau van Chivu of Blind (in 2019).

Edit:
Nou dan ook maar meteen mijn 11 geven.

Onana

Trabelsi
De Ligt
Chivu
Maxwell

F. de Jong

Sneijder
Van der Vaart

Ziyech
Tadic
Suarez

Dit bericht is gewijzigd op 2 april 2021, 16:27:41.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 02 april 2021 om 10:06:

Onana

Trabelsi-de Ligt-Chivu-Nico

F.deJong-Litmanen-Davids

Ibra-Hunter-Suarez




Kan ik waarderen lekker litmanen erin.
Ik twijfelde aangezien alleen de 2e periode mocht meetellen. Maar heerlijk.
Litmanen. Wat een tijden. Zijn eerste periode en zijn 2e. Zijn winnende tegen Roma. Zijn volley tegen AZ, heerlijke pass Van der Vaart. Zijn coaching naar Zlatan en de boys.

1 van mijn favo spelers allertijden.

 

+1/-0

Onana

Trabelsi vertonghen chivu maxwell

Sneijder eriksen

Ziyech

Suarez tadic
Huntelaar

Wissels
Lobont

Alderweireld de ligt vermaelen tagliafico

F de jong davids

Vd vaart

Litmanen Dani
Zlatan


Holy fuck dat zijn toch beide wereldploegen. Wat zouden onze vrienden in Eindhoven hier tegenover kunnen zetten? Bommel, guardado, nistelrooy, robben, Alex, gomes, salcido, Mertens, ...? Niet slecht maar alleen nistelrooy, robben en Mertens zijn daarna heke mooie dingen gaan doen.
En in rotterdam is dit lijstje gewoon: dudek en dan 10 x kuijt want daar vereren ze waterdragers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

twynestar schreef op 04 april 2021 om 12:19:

Onana

Trabelsi vertonghen chivu maxwell

Sneijder eriksen

Ziyech

Suarez tadic
Huntelaar

Wissels
Lobont

Alderweireld de ligt vermaelen tagliafico

F de jong davids

Vd vaart

Litmanen Dani
Zlatan


Holy fuck dat zijn toch beide wereldploegen. Wat zouden onze vrienden in Eindhoven hier tegenover kunnen zetten? Bommel, guardado, nistelrooy, robben, Alex, gomes, salcido, Mertens, ...? Niet slecht maar alleen nistelrooy, robben en Mertens zijn daarna heke mooie dingen gaan doen.
En in rotterdam is dit lijstje gewoon: dudek en dan 10 x kuijt want daar vereren ze waterdragers




Sowieso bijzonder dat Hatem Trabelsi door iedereen in de basis wordt gezet. Heeft echt een super indruk bij iedereen achter gelaten blijkbaar.

Leuk voor Hatem ;]

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

twynestar schreef op 04 april 2021 om 12:19:


En in rotterdam is dit lijstje gewoon: dudek en dan 10 x kuijt want daar vereren ze waterdragers



Beetje off-topic, maar Shinji Ono vond ik echt een mooie speler bij Feyenoord. Die is toen in een EL-wedstrijd (tegen een Duitse subtopper, geloof ik?) helemaal kreupel geschopt en nooit meer de oude geworden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Historie » Ajax Elftal van de 21e eeuw