Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Andere sporten » Formule 1

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 10 december 2021 om 10:46:

Denk dat Perez Lewis maar van de baan moet tikken.



Sportief hoor :denk

 

+1/-0

Max en Red Bull (Perez) kunnen wel pieken op belangrijke momenten, wat een schitterend moment om samen met het team een pole te scoren. Mercedes durfde deze strategie niet aan en zijn de grote verliezers van de dag. Max heeft drie GP's op rij niet gewonnen dit overkwam hem eerder dit seizoen ook, dus de kans dat hij weer eens een keer wint wordt groter en groter.

Ik hoop dat Perez Norris pakt bij de start want dan heeft Red Bull Hamilton aardig in de tang. In ieder geval zin in morgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 11 december 2021 om 16:33:

Max en Red Bull (Perez) kunnen wel pieken op belangrijke momenten, wat een schitterend moment om samen met het team een pole te scoren. Mercedes durfde deze strategie niet aan en zijn de grote verliezers van de dag. Max heeft drie GP's op rij niet gewonnen dit overkwam hem eerder dit seizoen ook, dus de kans dat hij weer eens een keer wint wordt groter en groter.

Ik hoop dat Perez Norris pakt bij de start want dan heeft Red Bull Hamilton aardig in de tang. In ieder geval zin in morgen.



Norris en Hamilton is ook niet ondenkbaar met de rode band van Perez B)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 11 december 2021 om 17:58:

Norris en Hamilton is ook niet ondenkbaar met de rode band van Perez B)



... en waarbij Perez zich veremd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 december 2021 om 19:37:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 11 december 2021 om 17:58:

Norris en Hamilton is ook niet ondenkbaar met de rode band van Perez B)



... en waarbij Perez zich veremd.


Hopelijk slaat zijn motor niet af, anders zou wel lullig zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 december 2021 om 01:03:

Door omstandigheden heb ik de wedstrijd niet live gezien, maar pas recent terug gekeken. Vandaar de late reactie.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 december 2021 om 15:20:

(...) Lewis ramt zijn auto in die van Max, Max krijgt na de race nog extra straf. Gewoon te gek voor woorden. (...)



Ik zou dit beoordeeld hebben als een 'race incident'.

Je ziet duidelijk dat Hamilton er voorbij kan, er is ruimte, en hij heeft de tijd om dat in te schatten.
Hij kiest er echter voor om achter Verstappen te blijven hangen, met alle gevolgen vandien.

Beide coureurs 'deden wat ze deden' omdat ze wisten dat er een DRS-zone aan kwam waar ze niet als eerste in wilden gaan.

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 december 2021 om 15:20:

(...) En wat ik helemaal idioot vond is dat Hamilton het altijd over racisme heeft maar een of andere blonde slavin achter zich aan had lopen, wat een nare "jank" vent.



Het verband tussen racisme en Angela Cullen zie ik niet.
Ik vind het wel zeer opmerkelijk en vooral typerend bij dit soort gasten dat ze het accent leggen op 'black lives matter' en niet op 'all lives matter'.

Verder zie ik het als een teken van zwakte dat hij haar ogenschijnlijk permanent nodig heeft.
Als je haar nodig hebt om bijvoorbeeld je helm op te zetten, mag daar hard om gelachen worden.

Als ik Max was zou ik in Abu Dhabi een soortgelijk figuur continue en opzichtelijk, overdreven achter me aan laten lopen.

Iemand met onderstaande kenmerken lijkt me perfect geschikt:


forumillustratie


Het gaat mij meer om dat betullende gedoe. Daar hebben bepaalde jongetjes van het NL elftal op hun eigen manier ook last van. Kritiek kunnen ze niet handelen net zoals Lewis.

Gisteren ook weer met die elastiekjes na de kwalificatie. Dat je ijdel bent geen probleem hoor, maar waarom moet dat weer zo opzichtig voor de camera. Ik heb er bij het vrouwen schaatsen op gelet maar die zijn toch minder ijdel op zo n ijsbaan. Ik zie die coaches ook niet met kammen et cetera erachteraan schaatsen.

 

+2/-0

Een compleet insane einde met dank aan Michael Masi. Redbull was tactisch fenomenaal. We mogen echt trots in Nederland zijn, een landje wat zoveel wereld toppers, wereldkampioenen, olympische kampioenen et cetera heeft voortgebracht en nu dus ook in de Formule 1. Wat een climax, topsport in ultima forma. In 1 woord fenomenaal!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 december 2021, 15:57:36.

 

+5/-0

Gerechtigheid. En wat is Toto Wolff toch een debiel!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 12 december 2021 om 15:55:

Gerechtigheid. En wat is Toto Wolff toch een debiel!



Ach zijn gejank heeft heel het seizoen al tijdstraffen voor Max opgeleverd dus het is logisch dat hij nu weer op de FIA rekent. Zet Max in die Mercedes en hij wordt ieder jaar op z'n sloffen kampioen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 12 december 2021 om 16:09:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 12 december 2021 om 15:55:

Gerechtigheid. En wat is Toto Wolff toch een debiel!



Ach zijn gejank heeft heel het seizoen al tijdstraffen voor Max opgeleverd dus het is logisch dat hij nu weer op de FIA rekent. Zet Max in die Mercedes en hij wordt ieder jaar op z'n sloffen kampioen.




Vond geweldig hoe hij terechtgewezen werd met "This is called racing". En ik hoop Max nooit in een Mercedes te zien. Wat hij nu flikt met Red Bull is vele malen mooier. Hier is hij op z'n best; is één met zijn bolide en perst er echt alles uit.

 

+3/-0

Mooi dat de protesten zijn afgewezen. Ik zat al te vrezen...

Wat een einde van het seizoen. Mercedes gewoon sneller en dan door een gelukje nog de mogelijkheid krijgen om een aanval te plaatsen. En dat kansje direct verzilveren. Fantastisch.

Max, Jos en Red Bull verdienen alle lof. Ze hebben de Formule 1 weer leuk gemaakt. Er was een periode na het Schumacher tijdperk dat ik de Formule 1 links liet liggen. Inmiddels is het weer aantrekkelijk geworden en zeker door de strijd tussen Hamilton en Verstappen die zeer aan elkaar gewaagd zijn.

De beelden van een schreeuwende, jankende Toto Wolff zal ik niet snel van mijn netvlies krijgen. Hehehe

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 12 december 2021 om 20:19:

Mooi dat de protesten zijn afgewezen. Ik zat al te vrezen...



Ja. Maar zo lang Verstappen geen schuld heeft kunnen ze hem niets maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 12 december 2021 om 15:55:

(...) En wat is Toto Wolff toch een debiel!



Hoezo?!

Zo reageerde ik ook na de 0-1 en 1-2 van AZ.
En na Twente, Utrecht, Heracles en Go Ahead Eagles.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 december 2021 om 00:07:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 12 december 2021 om 15:55:

(...) En wat is Toto Wolff toch een debiel!



Hoezo?!

Zo reageerde ik ook na de 0-1 en 1-2 van AZ.
En na Twente, Utrecht, Heracles en Go Ahead Eagles.



Dat is een gezonde reactie, maar ik doel vooral op zijn gehuil bij de wedstrijdleiding.

De reactie die hij kreeg van Masi vond ik mooi:

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 13 december 2021 om 00:38:

(...) Dat is een gezonde reactie, maar ik doel vooral op zijn gehuil bij de wedstrijdleiding. (...)



Oké. ;)

Maar ik vond het 'gejank' van Hamilton tijdens de race veel veelzeggender.
Kan die gozer wel iets alleen, zelfstandig?

 

+3/-0

Latifi verdient ook een standbeeld, dankzij hem is Max wereldkampioen geworden, voor zijn crash was het een ABC'tje voor Lewis.
Wat een schitterende einde van een geweldig seizoen.
MAX WERELDKAMPIOEN!!!!!!!!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 13 december 2021 om 09:49:

Latifi verdient ook een standbeeld, dankzij hem is Max wereldkampioen geworden (...)



Zet er dan ook een neer voor Michael Masi.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Andere sporten » Formule 1