Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hapt hij toe bij Feyenoord?
Of kiest hij er voor om zich nog 1,5 jaar door te ontwikkelen bij AZ om daarna op 3 niveau's hoger aan de slag te gaan bij Ajax?
Als ik Overmars was dan deed ik toch een klein belletje om hem een hint te geven.

Dit bericht is gewijzigd op 7 december 2020, 13:31:28 door een mod.

 

+1/-0

" Arne" slot is het overigens, en ik ben zeker wel fan van hem. Vond hem bij Cambuur ook erg sterk. Top trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 04 december 2020 om 23:12:

(...)
Als ik Overmars was dan deed ik toch een klein belletje om hem een hint te geven.



Als dat nodig is, is hij niet slim genoeg en zullen ook andere benodigde inzichten ontberen ...

 

+2/-0

Zojuist op straat gezet door AZ. Prima actie van het bestuur! Achter de rug om doorpakken met Feyenoord. Of trouw aan je huidige club of wegwezen!

 

+4/-0

Ik zou deze kerel sowieso niet willen als opvolger van Ten Hag. Want ik ben vorig seizoen nog niet vergeten of begin van dit seizoen.. de praatjes.... zo'n calimero kun je niet hebben als trainer van Ajax 1.

 

+3/-0

Is dus op straat gezet. Sorry hoor, maar wat een domme vent. Heeft beter materiaal bij AZ en de verwachtingen zijn daar minder hoog. Nou, ik wist het wel. Gewoon bij AZ blijven totdat er echt iets beters op pad komt.

 

+1/-0

Letterlijk ALLE analisten: "ik kan me niet vooooorstellen dat Slot voor Feyenoord kiest"

Arne Slot: "hold my beer..."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 05 december 2020 om 12:19:

(...) Sorry hoor, maar wat een domme vent. (...)



Dan past hij daar dus prima!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 04 december 2020 om 23:28:

" Arne" slot is het overigens, en ik ben zeker wel fan van hem. Vond hem bij Cambuur ook erg sterk. Top trainer.



Wat deed hij bij Cambuur dan zo goed?

Ik snap de stap van Slot niet zo, tenzij er geld beloofd is voor investeringen bij Feyenoord. Wat is er anders, behalve de achterban, groter/beter/positiever aan Feyenoord dan AZ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 07 december 2020 om 12:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 04 december 2020 om 23:28:

" Arne" slot is het overigens, en ik ben zeker wel fan van hem. Vond hem bij Cambuur ook erg sterk. Top trainer.



Wat deed hij bij Cambuur dan zo goed?

Ik snap de stap van Slot niet zo, tenzij er geld beloofd is voor investeringen bij Feyenoord. Wat is er anders, behalve de achterban, groter/beter/positiever aan Feyenoord dan AZ?



Ik snap het ook niet van Slot, als hij het serieus aan het overwegen is.
Met inderdaad het huidige materiaal en prestaties kan je beter bij AZ blijven.

Maar goed, wie weet is Slot wel stiekem Feyenoorder/feyenoord fan, sliep hij in feyenoord pyjama en is het zijn droom om Feyenoord trainer te worden en de club weer groot maken. Vanuit feyenoord snap ik het wel. Ik denk dat Arne Slot een toptrainer is. Als hij naar Rotterdam gaat is dit een hele slimme move, inclusief natuurlijk om misschien ook spelers van AZ binnen te kunnen halen?
Ik weet het niet. Wel weet ik indien het Slot lukt om Feyenoord uit de drek te krijgen en weer een topploeg van hun kan maken en Europees gaat presteren dan gaan er weer opnieuw clubs komen voor hem. Dit is misschien ook een uitdaging voor hem?


@ Slot was de assistent van Cambuur tussen 2014-2017 en in die periode speelde Cambuur heel goed voetbal, ze werden 2 x 12e en 1x 18e. Ik ben geboren in Leeuwarden en heb Cambuur altijd wat meer gevolgd hierdoor had vroeger ook een seizoenskaart als jonge jongen. Wat bleek, Slot was een hele goede trainer/assistent en vooral technisch/tactisch heel sterk. Dit is mede ook de reden dat AZ hem als assistent aantrok van Cambuur omdat in die periode Cambuur uitstekend verzorgd voetbal speelde, waar Slot dus een aanzienlijke aandeel in heeft gehad. Dat hij getalenteerd is bleek wel omdat AZ hem hoofdtrainer maakte en AZ onder zijn hoede is aanzienlijk gegroeid en ze wonnen vorig jaar 2 x van Ajax en van andere topteams. Maar nu ook in de Uefacup winnen van Napoli uit bv is geen kattenpis.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2020 om 14:09:
Als hij naar Rotterdam gaat is dit een hele slimme move, inclusief natuurlijk om misschien ook spelers van AZ binnen te kunnen halen?

Feyenoord spelers van AZ halen? Die vragen de hoofdprijs voor hun spelers, zeker straks aan Feyenoord. Als dit iets duidelijk maakt is dat ze Feyenoord als directe concurrent zien, dan gaan ze geen (basis)spelers aan hen verkopen. Nog even los van of Feyenoord dat kan betalen.

open/sluit de onderstaande quote:

Wel weet ik indien het Slot lukt om Feyenoord uit de drek te krijgen en weer een topploeg van hun kan maken en Europees gaat presteren dan gaan er weer opnieuw clubs komen voor hem. Dit is misschien ook een uitdaging voor hem?

Joh. Dat is voorlopig nog niemand gelukt, dus iedereen die dat zou lukken zal best aanbiedingen krijgen. De kans is groter dat het niet lukt, het ligt daar nl echt niet alleen aan de trainer. De talenten die doorbreken brengen vooralsnog amper wat op, als er al interesse is.
Het kan een uitdaging zijn, maar die zou ie bij AZ niet meer hebben? Wat heeft ie daar nou gepresteerd? Mooi voetbal hoor, echt, maar voorlopig alleen een gedeelde eerste plaats in een halverwege afgebroken seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 07 december 2020 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2020 om 14:09:
Als hij naar Rotterdam gaat is dit een hele slimme move, inclusief natuurlijk om misschien ook spelers van AZ binnen te kunnen halen?

Feyenoord spelers van AZ halen? Die vragen de hoofdprijs voor hun spelers, zeker straks aan Feyenoord. Als dit iets duidelijk maakt is dat ze Feyenoord als directe concurrent zien, dan gaan ze geen (basis)spelers aan hen verkopen. Nog even los van of Feyenoord dat kan betalen.

open/sluit de onderstaande quote:

Wel weet ik indien het Slot lukt om Feyenoord uit de drek te krijgen en weer een topploeg van hun kan maken en Europees gaat presteren dan gaan er weer opnieuw clubs komen voor hem. Dit is misschien ook een uitdaging voor hem?

Joh. Dat is voorlopig nog niemand gelukt, dus iedereen die dat zou lukken zal best aanbiedingen krijgen. De kans is groter dat het niet lukt, het ligt daar nl echt niet alleen aan de trainer. De talenten die doorbreken brengen vooralsnog amper wat op, als er al interesse is.
Het kan een uitdaging zijn, maar die zou ie bij AZ niet meer hebben? Wat heeft ie daar nou gepresteerd? Mooi voetbal hoor, echt, maar voorlopig alleen een gedeelde eerste plaats in een halverwege afgebroken seizoen.




Nou wat heeft hij daar nou gepresteerd vind ik een beetje kort door de bocht, aangezien hij van AZ een voetballende ploeg heeft gemaakt, voor het eerst AZ topwedstrijden won van Ajax 2 x, PSV en Fey, waarvoor ze eerder nooit deze wonnen. Plus als ze nu nog 1 x uit winnen, gaan ze door in Europa. En stonden ze gedeeltelijk eerste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 07 december 2020 om 12:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 04 december 2020 om 23:28:

" Arne" slot is het overigens, en ik ben zeker wel fan van hem. Vond hem bij Cambuur ook erg sterk. Top trainer.



Wat deed hij bij Cambuur dan zo goed?

Ik snap de stap van Slot niet zo, tenzij er geld beloofd is voor investeringen bij Feyenoord. Wat is er anders, behalve de achterban, groter/beter/positiever aan Feyenoord dan AZ?



Salaris wat ongeveer verdubbeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2020 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 07 december 2020 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 07 december 2020 om 14:09:
Als hij naar Rotterdam gaat is dit een hele slimme move, inclusief natuurlijk om misschien ook spelers van AZ binnen te kunnen halen?

Feyenoord spelers van AZ halen? Die vragen de hoofdprijs voor hun spelers, zeker straks aan Feyenoord. Als dit iets duidelijk maakt is dat ze Feyenoord als directe concurrent zien, dan gaan ze geen (basis)spelers aan hen verkopen. Nog even los van of Feyenoord dat kan betalen.

open/sluit de onderstaande quote:

Wel weet ik indien het Slot lukt om Feyenoord uit de drek te krijgen en weer een topploeg van hun kan maken en Europees gaat presteren dan gaan er weer opnieuw clubs komen voor hem. Dit is misschien ook een uitdaging voor hem?

Joh. Dat is voorlopig nog niemand gelukt, dus iedereen die dat zou lukken zal best aanbiedingen krijgen. De kans is groter dat het niet lukt, het ligt daar nl echt niet alleen aan de trainer. De talenten die doorbreken brengen vooralsnog amper wat op, als er al interesse is.
Het kan een uitdaging zijn, maar die zou ie bij AZ niet meer hebben? Wat heeft ie daar nou gepresteerd? Mooi voetbal hoor, echt, maar voorlopig alleen een gedeelde eerste plaats in een halverwege afgebroken seizoen.




Nou wat heeft hij daar nou gepresteerd vind ik een beetje kort door de bocht, aangezien hij van AZ een voetballende ploeg heeft gemaakt, voor het eerst AZ topwedstrijden won van Ajax 2 x, PSV en Fey, waarvoor ze eerder nooit deze wonnen. Plus als ze nu nog 1 x uit winnen, gaan ze door in Europa. En stonden ze gedeeltelijk eerste.

Tuurlijk, maar dat is nog niets tastbaars. Hij heeft zeker wel wat neergezet, dat was een beetje overdreven van mijn kant, maar (los van het geld) ben ik geneigd te denken dat er nog best wel wat te winnen was bij AZ.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 december 2020 om 17:55:

Salaris wat ongeveer verdubbeld.



Bij VI spraken ze zelfs van drie-dubbel:
€250.000,- (AZ) tegen €750.000,- (Fey)

Advocaat sprak gisteren inderdaad van het dubbele bij Rondo, maar noemde geen bedragen. En hij kan het weten want hij was bij beide in dienst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 07 december 2020 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 december 2020 om 17:55:

Salaris wat ongeveer verdubbeld.



Bij VI spraken ze zelfs van drie-dubbel:
€250.000,- (AZ) tegen €750.000,- (Fey)

Advocaat sprak gisteren inderdaad van het dubbele bij Rondo, maar noemde geen bedragen. En hij kan het weten want hij was bij beide in dienst.



Dit kan er mee te maken hebben...

Persoonlijk was ik liever zelf bij AZ gebleven en geprobeerd hier succesvoller te zijn om dan vervolgens te wachten op Ajax Amsterdam of mooie club uit het buitenland. Risico bij Fey dat het niks wordt is vrij aannemelijk.
Maar nogmaals, wie weet is hij stiekem wel fan van de club + gaat hij er financieel beter op uit. Dan snap ik het wel.

Sommige mensen in Nederland zijn nou eenmaal fan van Feyenoord ondanks alles en dat respecteer ik. Veel van mijn vrienden over de jaren sinds kleine jongen aan waren voor Feyenoord. Ik denk 1 op de 3. Prima, als zij dat zo voelen.
het meest aparte vond ik zelf wel een maat van me die in Amsterdam geboren was en ondanks dit gegeven voor Feyenoord was sinds kleins af aan. Maar ja, soms doen menen het ook als een tegenbeweging als iedereen voor Ajax zijn dat zij dan voor de tegenstander zijn en dan blijven ze erbij.

Maar alles leuk en wel betreft Arne Slot, ik hoop echt dat Ajax Atalanta gaat verslaan; dit is weer zo'n sleutel moment voor Ajax en het team. Kunnen ze het aan of niet. Ik hoop gewoon puur voor de club en de fans dat ze weer door komen.
Ik moet eerlijk zijn, indien ze door gaan naar de laatste 16 van de CL geef ik ze heel weinig kans om een ronde verder te komen dit jaar. Simpelweg doordat het nieuwe team nog te weinig ingespeeld is en Kudus er niet is waardoor je al heel lang niet met je sterkste team kan spelen en ingespeeld kan raken zoals het 2018-2019 team wat al een langere tijd elkaar kende (de meesten) en waar Tadic, Blind heel snel zich het team en voetbal eigen hadden gemaakt. Ze pasten precies in het team, net als nu Klaassen.

Stel, en STEL dat Ajax doorgaat in de CL, dan moet Ajax echt tussen de 1 en 3 speler erbij halen om de basiskwaliteit te verhogen.

* Eriksen huren of Stengs kopen
* Milik eventueel
* Een centrale verdediger

Tevens zie ik liever in dit Ajax een Berghuis of Stengs ipv een Promes.

Promes is niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax nastreeft. Kerk van Utrecht heeft puur vanuit zijn basiskwaliteit (snelheid, aktie) meer te bieden.

 

+1/-0

Driedubbel salaris of niet: als ik een PL middenmoter zou runnen, dan zou ik liever de succesvolle trainer van AZ aannemen dan de kerel die wat maandjeslang doorrommelt met Feyenoord.
En van AZ kun je een leuk voetballende ploeg maken, maar met Feyenoord kan dat natuurlijk niet.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Arne Slot