Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 mei 2026 om 21:09:

Zijaanzij schreef op 22 mei 2026 om 21:03:

ElSimao2 schreef op 22 mei 2026 om 21:02:

Zijaanzij schreef op 22 mei 2026 om 20:46:

ElSimao2 schreef op 22 mei 2026 om 17:37:

Zijaanzij schreef op 22 mei 2026 om 16:20:

ElSimao2 schreef op 22 mei 2026 om 15:28:

Zijaanzij schreef op 22 mei 2026 om 15:05:

Die onderzoeken kun je overal vinden. Gewoon even googlen of ai.
Ik verwacht van iemand die over komma's bij een ander begint niet dat hij dergelijke grote (voor een voetbalfan) onderwerpen niet weet waar Abraham de mosterd haalt. Ook andere Ajax fansites hebben hier uitgebreid over bericht.

Kun je het onderzoek laten zien waar jij je op baseert?

Of is dat heel moeilijk?

Kun je ook zelf, heb al aangegeven hoe. Ik maak er nu geen woord meer aan vuil.

Bijzonder, al jouw posts gaan erover dat we meer Calimero moeten worden. Wanneer gevraagd wordt naar onderbouwing voor jouw punt dat we zo vreselijk achtergesteld worden geef je niet thuis en moeten mensen het zelf maar opzoeken.

Omdat dat bewijs waar je steeds mee schermt niet bestaat.

Googlen. Kan je best alhoewel ik inmiddels daar twijfels bij ga krijgen.
En ik heb het over voor jezelf opkomen dat is heel wat anders.

Wie stelt, moet bewijzen.

Wie onaardig doet en geen discussie wil verspeelt zijn recht.

Haha, jij bent echt in alles een Calimero.

Maar goed, ik reageer niet meer op je. Veel succes met je overal over beklagen

Nee hoor, ik laat me niet betuttelen. Gewoon fatsoenlijk blijven dan krijg je antwoord.

Grappig, jij schrijft dat ik 'sneu' ben, meteen in jouw 1e reactie op mij, en een Calimero en als dat niet fijn vind ligt dat aan mij en ben ik ook daarom een Calimero.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 mei 2026, 08:25:10.

+2/-0

Wordt het wat met Eenhoorn en Rigaux? Zo op het eerste gezicht geen slechte combinatie.

+1/-0

Helaas Van Persie eruit.

+4/-0

Zijaanzij schreef op 27 mei 2026 om 11:07:

Wordt het wat met Eenhoorn en Rigaux? Zo op het eerste gezicht geen slechte combinatie.

En rigoreus. 2e worden, 40 miljoen minimaal binnenharken en joep doei en de mazzel. Nu zijn ze 2e geworden omdat de rest nog beroerder was, maar toch. Ik had hem daar graag nog gezien. Slot een optie om terug te halen?

+1/-0

the birdman schreef op 07 juni 2026 om 18:45:

En rigoreus. 2e worden, 40 miljoen minimaal binnenharken en joep doei en de mazzel. Nu zijn ze 2e geworden omdat de rest nog beroerder was, maar toch. Ik had hem daar graag nog gezien. Slot een optie om terug te halen?

Mag je toch hopen van niet. Trainer van Brugge nu?

Dit bericht is gewijzigd op 7 juni 2026, 18:56:33.

+1/-0

Slot een optie om terug te halen?

Er gaan geruchten dat hij na het WK Koeman op kan volgen.

+1/-0

Mike1976 schreef op 07 juni 2026 om 21:40:

Slot een optie om terug te halen?

Er gaan geruchten dat hij na het WK Koeman op kan volgen.

Dan had ik liever gehad dat hij Koeman nu had opgevolgd, voor het WK.

+3/-0

Betreurenswaardig dat Robin van Persie ontslagen is bij Feyenoord, maar zo gaat dat in de voetbalwereld. De nieuwe algemeen directeur Robert Eenhoorn en de nieuwe technisch directeur Devy Regaux willen een andere koers varen.

+1/-1

Sjakie Meulemans schreef op 08 juni 2026 om 00:20:

Betreurenswaardig dat Robin van Persie ontslagen is bij Feyenoord, maar zo gaat dat in de voetbalwereld. De nieuwe algemeen directeur Robert Eenhoorn en de nieuwe technisch directeur Devy Regaux willen een andere koers varen.

Denk ook dat Van Persie intern wat domme dingen heeft gezegd. Want hij wil wel veel bepalen, want hij is de grote voetballer van weleer. Een trainer moet zijn als een keeper. Betrouwbaar en volgzaam. Want die Regaux gaat straks een spits of verdediger halen waar Robin zich niet in kan vinden en dan stelt ie hem niet op. Zo is Van Persie, stronteigenwijs. Daar houden de moderne TDs en directeurtjes niet van.

+1/-1

Volgens mij is die Devy Regaux wel een mannetje. Die wil zich even laten gelden denk ik. Ik denk niet dat Feyenoord daar een hele goede keuze in heeft gemaakt.

+1/-0

Derk Johanssen schreef op 08 juni 2026 om 08:23:

Sjakie Meulemans schreef op 08 juni 2026 om 00:20:

Denk ook dat Van Persie intern wat domme dingen heeft gezegd. Want hij wil wel veel bepalen, want hij is de grote voetballer van weleer. Een trainer moet zijn als een keeper. Betrouwbaar en volgzaam. Want die Regaux gaat straks een spits of verdediger halen waar Robin zich niet in kan vinden en dan stelt ie hem niet op. Zo is Van Persie, stronteigenwijs. Daar houden de moderne TDs en directeurtjes niet van.

Een paar weken terug had hij een interview in het AD waarbij hij aankondigde het transferbeleid weleens even eigenhandig vorm te gaan geven.

Daar zal een nieuwe TD die al wat mee heeft gemaakt en totaal niet onder de indruk is van de status van een oud-voetballer snel korte metten mee willen maken. Al helemaal als van Persie daar naar is gaan handelen.

+1/-0

Logisch dat ze Van Persie laten gaan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord