Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 september 2019 om 16:27:

(...) Bij Stam lijkt het credo te zijn "Willen is kunnen". Zo werkt het dus niet.



Dus kun je afvragen of hij een geschikte trainer is.

Ik vind 'm overigens prima geschikt voor die club.
Meer dan de helft van het aantal punten wordt tot nu toe verspeeld ...

 

+1/-0

Laat Japie rustig bij Feijenoord zijn karwei afmaken :)

 

+3/-0

Eens aan ajacied, altijd aan ajacied

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 september 2019 om 16:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 27 september 2019 om 15:10:

Zal Japie de kerst wel gaan halen bij Feyenoord? Ik denk het niet. Ook al ligt het niet allemaal aan hem, want met dit Feyenoord mag je blij zijn met een vijfde plaats aan het einde van de rit. Clubs als AZ en Vitesse zijn veel verder.



De selectie van Feyenoord bestaat uit spelers met een geschiedenis van blessures, spelers die door gebrek aan kwaliteit bij hun clubs weinig hebben gespeeld de laatste jaren en jeugd. Als je dan in de voorbereiding als een dolle drie keer per dag gaat trainen jaag je ze over de kling. Velen kwakkelen nog steeds met hun fitheid waardoor de toch al gebrekkige kwaliteit binnen de selectie nog verder wordt beperkt. Bij Stam lijkt het credo te zijn "Willen is kunnen". Zo werkt het dus niet.



Ze willen ook telkens maar ex-spelers terughalen. Daar begrijp ik niets van. Spelers komen namelijk nooit terug als ze succesvol zijn in het buitenland. Of ze moeten over the Hill zijn.
Als ze in het voorgaande seizoen gewoon 30 wedstrijden gespeeld hebben kun je het nog overwegen maar meestal willen ze dan niet terugkomen.
Ajax kon Daley Blind halen maar betaalde daarvoor ook 16 miljoen. Betaal je niets dan krijg je ook niets. Dat is toch logisch. Karsdorp heeft twee jaar niets gedaan, bij Roma waren ze hem strontzat. Fer is vijf keer gedegradeerd met vijf verschillende teams.
Gaat nergens meer over dat beleid daar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 september 2019 om 16:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 27 september 2019 om 15:10:

Zal Japie de kerst wel gaan halen bij Feyenoord? Ik denk het niet. Ook al ligt het niet allemaal aan hem, want met dit Feyenoord mag je blij zijn met een vijfde plaats aan het einde van de rit. Clubs als AZ en Vitesse zijn veel verder.



De selectie van Feyenoord bestaat uit spelers met een geschiedenis van blessures, spelers die door gebrek aan kwaliteit bij hun clubs weinig hebben gespeeld de laatste jaren en jeugd. Als je dan in de voorbereiding als een dolle drie keer per dag gaat trainen jaag je ze over de kling. Velen kwakkelen nog steeds met hun fitheid waardoor de toch al gebrekkige kwaliteit binnen de selectie nog verder wordt beperkt. Bij Stam lijkt het credo te zijn "Willen is kunnen". Zo werkt het dus niet.



Ze willen ook telkens maar ex-spelers terughalen. Daar begrijp ik niets van. Spelers komen namelijk nooit terug als ze succesvol zijn in het buitenland. Of ze moeten over the Hill zijn.
Als ze in het voorgaande seizoen gewoon 30 wedstrijden gespeeld hebben kun je het nog overwegen maar meestal willen ze dan niet terugkomen.
Ajax kon Daley Blind halen maar betaalde daarvoor ook 16 miljoen. Betaal je niets dan krijg je ook niets. Dat is toch logisch. Karsdorp heeft twee jaar niets gedaan, bij Roma waren ze hem strontzat. Der is vijf keer gedegradeerd met vijf verschillende teams.
Gaat nergens meer over dat beleid daar.

 

+1/-0

Ik heb altijd een dubbel gevoel bij een ellendig Feijenoord. Aan de ene kant vind ik het wel grappig dat ze telkens zo hard falen, aan de andere kant vind ik het ook wel zonde. Feijenoord hoort onze mooiste tegenstander te zijn, de vijandigheid, de historie. Het leukste is een ijzersterk Feijenoord, en Ajax dan net een paar procent beter. Het verschil is nu gewoon te groot.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 28 september 2019 om 19:24:

Ik heb altijd een dubbel gevoel bij een ellendig Feijenoord. Aan de ene kant vind ik het wel grappig dat ze telkens zo hard falen, aan de andere kant vind ik het ook wel zonde. Feijenoord hoort onze mooiste tegenstander te zijn, de vijandigheid, de historie. Het leukste is een ijzersterk Feijenoord, en Ajax dan net een paar procent beter. Het verschil is nu gewoon te groot.



Nu, nu? Het verschil is al 20 jaar te groot. Ik vind het wel prima zo. Je oogst wat je zaait. Er is gewoon geen beleid. Feyenoord heeft een grote achterban, komt uit een grote stad maar waar blijven die jonge talentjes? Wellicht dat ze de aansluiting hervinden wanneer het nieuwe stadion er staat en ze een capabele beleidsmaker hebben maar tot die tijd vind ik het wel prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 september 2019 om 13:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 september 2019 om 16:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 27 september 2019 om 15:10:

Zal Japie de kerst wel gaan halen bij Feyenoord? Ik denk het niet. Ook al ligt het niet allemaal aan hem, want met dit Feyenoord mag je blij zijn met een vijfde plaats aan het einde van de rit. Clubs als AZ en Vitesse zijn veel verder.



De selectie van Feyenoord bestaat uit spelers met een geschiedenis van blessures, spelers die door gebrek aan kwaliteit bij hun clubs weinig hebben gespeeld de laatste jaren en jeugd. Als je dan in de voorbereiding als een dolle drie keer per dag gaat trainen jaag je ze over de kling. Velen kwakkelen nog steeds met hun fitheid waardoor de toch al gebrekkige kwaliteit binnen de selectie nog verder wordt beperkt. Bij Stam lijkt het credo te zijn "Willen is kunnen". Zo werkt het dus niet.



Fer is vijf keer gedegradeerd met vijf verschillende teams.



Zes uit zes is wat mij betreft een prachtige sportieve doelstelling. Volgend jaar weer lekker de Rotterdamse derby tegen Excelsior B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Warrior schreef op 28 september 2019 om 12:35:

Eens aan ajacied, altijd aan ajacied


Eens een opgever, altijd een opgever.

https://www.parool.nl/nieuws/jaap-stam-stopt-ermee~b7d4288d/link

Ik heb niks met zijn “Ajax” historie.

 

+5/-0

Heel netjes gedaan hoor. Winnen van Porto is niet vanzelfsprekend voor een Nederlandse club. Mogen ze wel ff van genieten.

 

+1/-0

Zeker een knappe overwinning met een grappige solo van Karsdorp.
Goed voor de coëfficiënt

 

+1/-0

Het zat ze ook niet bepaald tegen (zeg ik op basis van de herhaling). Desondanks een mooie overwinning en goed ook voor ons.

 

+1/-0

Prima dat de Nederlandse ploegen het goed doen. Hoe meer geld er in de Nederlandse competitie stroomt, hoe beter. Bijkomstig voordeel van overwinteren van de andere ploegen zou zijn dat daar ook meer punten worden verspeeld in de tweede seizoenshelft en wij niet de enige zijn met een dubbel programma (dan moeten wij ons natuurlijk wel eerst plaatsen voor de volgende ronde CL/EL).

 

+1/-0

Even serieus, waarom spelen Senesi en Kokcu niet? Grootste aankoop en grootste talent?

Wat een vertoning zeg in Sittard...

 

+1/-0

Van mij mag Feyenoord kapot, als ze maar de UEFA-punten blijven pakken. De afgelopen jaren zagen mensen dit al aankomen, maar heel koppig bleven ze onder leiding van Van Geel wanbeleid voeren en wijzen naar de 5 prijzen. =P

Zelfs de jaarcijfers proberen ze nog positief te brengen terwijl ze gewoon verlies hebben gedraaid..

 

+1/-0

Mooi gemiddelde per wedstrijd in de competitie als je het doelsaldo bekijkt: 2-2.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 06 oktober 2019 om 16:05:

Van mij mag Feyenoord kapot, als ze maar de UEFA-punten blijven pakken. De afgelopen jaren zagen mensen dit al aankomen, maar heel koppig bleven ze onder leiding van Van Geel wanbeleid voeren en wijzen naar de 5 prijzen. =P

Zelfs de jaarcijfers proberen ze nog positief te brengen terwijl ze gewoon verlies hebben gedraaid..


Hopen dat Vitesse en Utrecht stappen kunnen maken in de toekomst. Az is ze al voorbij.

 

+1/-0

En dan moet een nieuw stadion en jeugdcomplex de sleutel zijn naar nieuwe successen. Dat lijkt me niet. Bestuurlijk is het een puinhoop, een technisch directeur die geen netwerk heeft waardoor de aankopen rampzalig zijn en de spelersgroep is nagenoeg niets waard. Dit gaat niet op korte termijn goed komen. En ook niet op middellange termijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 06 oktober 2019 om 20:02:

En dan moet een nieuw stadion en jeugdcomplex de sleutel zijn naar nieuwe successen. Dat lijkt me niet. Bestuurlijk is het een puinhoop, een technisch directeur die geen netwerk heeft waardoor de aankopen rampzalig zijn en de spelersgroep is nagenoeg niets waard. Dit gaat niet op korte termijn goed komen. En ook niet op middellange termijn.



En dan heb je nog hun allergrootste fout: niet met Jong Feyenoord in de voetbalpiramide stappen.. omdat het te duur zou zijn.. :D :denk

Nou is het dan ook geen toeval dat de jeugdspelers van PSV en vooral AZ nu veel verder zijn dan die van Feyenoord.

Hadden ze achteraf toch beter een paar middelmatige aankopen minder kunnen doen en dat geld beter in de jeugd kunnen pompen.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 15 16 17 18 19

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord