3LittleBirds
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 175
Reg.: 24 november 2003
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 augustus 2024 om 19:01:
Ik zou het ook vervelend vinden als de wedstrijd niet doorging, maar niet om bovenstaande redenen. We hebben gewoon wedstrijden nodig, vooral na zo een wedstrijdloze weekend. Dat vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Ik denk verder dat we met de huidige selectie weinig kans maken tegen Feyenoord, ook als ze zwaar gehavend zijn. Ze weten zich altijd goed op te laden tegen Ajax, vooral met zo'n schuimbekkende aanhang achter de netten. Maar het is een wedstrijd die je snel gehad moet hebben.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 234
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 28 augustus 2024 om 16:06:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 augustus 2024 om 19:01:
Ik zou het ook vervelend vinden als de wedstrijd niet doorging, maar niet om bovenstaande redenen. We hebben gewoon wedstrijden nodig, vooral na zo een wedstrijdloze weekend. Dat vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Ik denk verder dat we met de huidige selectie weinig kans maken tegen Feyenoord, ook als ze zwaar gehavend zijn. Ze weten zich altijd goed op te laden tegen Ajax, vooral met zo'n schuimbekkende aanhang achter de netten. Maar het is een wedstrijd die je snel gehad moet hebben.
Elk nadeel heeft zn voordeel zullen we maar zeggen. De staf heeft nu meer tijd voor trainingen met wat nieuwe spelers, Weghorst, Rugani en wat er nog gaat komen.
Forumreacties: 2.898
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.387
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 31 augustus 2024 om 10:28:
Potje tegen Feyenoord wordt 30 oktober ingehaald.
Achteraf toch niet rouwig om. Zonder Berghuis was 'm dit niet echt geworden. We hebben nu nog even tijd om spelers als Traoré fit(ter) te krijgen. Zal nodig zijn.
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.230
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
Feyenoord opnieuw puntverlies en niet de zwaarste tegenstanders zullen we maar zeggen. Slechts 1 op 4 gewonnen.
De ploeg heeft ook gewoon niet zoveel kwaliteit. Minder dan Ajax zou ik zeggen.
Strijd om de 2e plek ligt helemaal open. PSV is weer als een kanonskogel begonnen, na 5 wedstrijden doelsaldo +17.
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.230
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
Forumreacties: 2.434
Reg.: 21 januari 2021
Uit: Antwerpen-Wilrijk
Forumreacties: 2.925
Reg.: 23 juli 2002
Cl is natuurlijk sowieso een heel ander niveau.
Maar toch zie je dat feyenoord er flink op achteruit is gegaan. Slot was toch wel heel belangrijk. Zo geweldig is die selectie niet.
Moet gewoon mogelijk zijn boven Feyenoord te eindigen dit jaar, zeker aangezien zij ook veel zware europese wedstrijden hebben.
Forumreacties: 2.434
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:skimovic schreef op 19 september 2024 om 21:02:
Cl is natuurlijk sowieso een heel ander niveau.
Maar toch zie je dat feyenoord er flink op achteruit is gegaan. Slot was toch wel heel belangrijk. Zo geweldig is die selectie niet.
Moet gewoon mogelijk zijn boven Feyenoord te eindigen dit jaar, zeker aangezien zij ook veel zware europese wedstrijden hebben.
Heel eerlijk: het zat Feyenoord ook gewoon niet mee. Kruiwagen vol afgekeurde goals, waarbij vooral die laatste echt pech is. Paixao mag die open kans voor rust ook wel gewoon afmaken.
Het grote probleem is dat ze barslecht staan te verdedigen. Ik weet niet wat die Trauner stond te doen, maar die had z'n broer gestuurd volgens mij. Verder hadden ze totaal geen antwoord op die opkomende wingbacks, Frimpong en Grimaldo. Terwijl je toch weet hoe Leverkusen speelt, dat kan geen verrassing zijn.
Die bal van die Nigeriaanse spits, Boniface, in aanloop naar de 2-0. Haha. Als je zo'n gruwelijke actie tegen krijgt, haal dan je elftal maar direct naar binnen. Douchen.
Feyenoord zag er tegen NEC erg slecht uit. Als die Japanse spits van NEC een klein beetje scherper is, gaan ze er zomaar met 3-0 af. Tegen NEC, welteverstaan.
Mazzelig gelijkmakertje vlak voor tijd. Ze zijn technisch gezien nog ongeslagen, maar na 6 wedstrijden al 8 verliespunten is natuurlijk niet lekker. Met een wedstrijd minder gespeeld staan we nu op doelsaldo boven ze.
Feyenoord verspeelde de punten tot nu toe tegen Sparta, Willem II, Groningen en dus NEC. Alleen van PEC en NAC wonnen ze.
De Klassieker staat over exact een maand op de planning. Zoals het er nu naar uitziet, hebben ze dan geen extra spelers ter beschikking ten opzichte van nu (Gimenez, Nieuwkoop, Stengs en Hartman allemaal langdurig uitgeschakeld). Wij krijgen Berghuis en Gaaei er weer bij. Zoals ze nu staan te ballen, vind ik dat we daar voor de overwinning moeten gaan.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 oktober 2024 om 08:57:
Ja, vier goede overwinningen op rij nu, ondanks een handvol afwezige spelers die normaal gesproken in de basis staan. Gisteravond was indrukwekkend. Ze waren echt beter dan Benfica, ook nog 2 afgekeurde goals. Benfica scoort alleen omdat Wellenreuther die bal slecht verwerkt.
Hoe die Milambo zich ontwikkelt is indrukwekkend. En die linksback, Bueno, speelt ook zeer aardig (maar is gehuurd volgens mij?).
Ze presenteren zich de afgelopen weken echt als een team dat 90 minuten gas kan geven en onder druk uit voetbalt. Benfica kreeg ze ook niet vastgezet. Wat een verschil met september...
Forumreacties: 280
Reg.: 22 september 2023
Die maken echt in korte tijd ontzettend grote stappen. De eerste helft gister was gewoon goed. Aan het begin van het seizoen zag het er allemaal niet best uit, maar de laatste wedstrijden laten ze flink progressie zien.
Als we tegen ze spelen in de huidige vorm (zoals ze gister tegen Benfica speelde) dan lopen we tegen een flinke zeperd aan verwacht ik.
Forumreacties: 6
Reg.: 9 september 2024
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 24 oktober 2024 om 12:24:
Die maken echt in korte tijd ontzettend grote stappen. De eerste helft gister was gewoon goed. Aan het begin van het seizoen zag het er allemaal niet best uit, maar de laatste wedstrijden laten ze flink progressie zien.
Als we tegen ze spelen in de huidige vorm (zoals ze gister tegen Benfica speelde) dan lopen we tegen een flinke zeperd aan verwacht ik.
Ajax Forum » Binnenlandse competities » Feyenoord