Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2024/2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

"Er zitten een aantal mensen op de bank die kunnen invallen."
- Sierd de Vos

Ik kijk Real Madrid tegen AC Milan. Daarvoor zag ik PSV 4-0 winnen van Girona. Een goal van Saibari werd afgekeurd, wat bijzonder opvallend was. Girona gaat echt niet door naar de volgende ronde; wat een slecht seizoen gaan ze tegemoet.

+1/-0

https://www.vi.nl/nieuws/uefa-praat-met-partij-die-champions-league-in-amerika-wil-laten-spelenlink

Is mij ook wat. Straks speelt Ajax weer Champions League, maar moeten we als fans helemaal vliegen naar Nieuw-Amsterdam (New York) om onze ploeg aan te moedigen...

+1/-0

Topsport is het speeltje van miljardairs, grote bedrijven en oliestaten geworden. Fans hebben weinig meer in te brengen, gewoon betalen, klappen en consumeren.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 13 februari 2025 om 13:42:

Topsport is het speeltje van miljardairs, grote bedrijven en oliestaten geworden. Fans hebben weinig meer in te brengen, gewoon betalen, klappen en consumeren.

Ik kijk om die reden al jaren geen CL meer. Alleen nog wedstrijden van Ajax en "gelukkig" heeft Ajax besloten om uit principiële redenen zich niet meer te kwalificeren voor dit gedrocht.

Dat is de reden toch? :P

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2024/2025