Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2022/2023

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 26 augustus 2022 om 07:41:

Alles minder dan het kampioenschap is een mislukt seizoen.



Dat is niets nieuws, dat is een van de lijfspreuken.

 

+1/-0

Denk dat Liverpool inmiddels wel in vorm is..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 27 augustus 2022 om 19:52:

Denk dat Liverpool inmiddels wel in vorm is..



So, heb vast wat gemist. 9-0 :denk

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 27 augustus 2022 om 19:52:

Denk dat Liverpool inmiddels wel in vorm is..



Altijd leuk dat sommige hier zeggen dat we Liverpool wel even aankunnen. Zijn uit vorm :D :D

 

+2/-0

Voor wie Liverpool-Ajax tickets zoekt, hier staat een uitleg hoe je deze kan kopen: https://www.voetbalreistips.nl/liverpool-ajax-tickets/link
Gaat wel om Liverpool tickets (geen uitvak). Maar aangezien er waarschijnlijk meer Ajacieden willen gaan dan kaarten die Ajax heeft kan het handig zijn

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

JariLitmanenNR10 schreef op 02 september 2022 om 08:22:

Voor wie Liverpool-Ajax tickets zoekt, hier staat een uitleg hoe je deze kan kopen: https://www.voetbalreistips.nl/liverpool-ajax-tickets/link
Gaat wel om Liverpool tickets (geen uitvak). Maar aangezien er waarschijnlijk meer Ajacieden willen gaan dan kaarten die Ajax heeft kan het handig zijn



Twee dagen geleden vroeg je je hier nog af of het wel een betrouwbare link is en nu biedt je deze oplichting waarbij mensen veel te veel moeten betalen opeens aan? :D

 

+3/-0

Dat was een goede 1e helft, Liverpool Real Madrid. Beter kan niet.

 

+1/-0

Wat een wedstrijd, Real declasseert Liverpool volledig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 21 februari 2023 om 22:30:

Wat een wedstrijd, Real declasseert Liverpool volledig.



Zeg dat wel. Wat een klasbak ook die Modric. Verbaasd me niks als real weer de finale haalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 21 februari 2023 om 22:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 21 februari 2023 om 22:30:

Wat een wedstrijd, Real declasseert Liverpool volledig.



Zeg dat wel. Wat een klasbak ook die Modric. Verbaasd me niks als real weer de finale haalt.



Niet als ze Napoli of City ervoor tegenkomen, voor mij veruit de grootste favorieten. Liverpool is dit jaar sowieso erg matig.

 

+1/-0

Dat was heerlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 21 februari 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 21 februari 2023 om 22:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 21 februari 2023 om 22:30:

Wat een wedstrijd, Real declasseert Liverpool volledig.



Zeg dat wel. Wat een klasbak ook die Modric. Verbaasd me niks als real weer de finale haalt.



Niet als ze Napoli of City ervoor tegenkomen, voor mij veruit de grootste favorieten. Liverpool is dit jaar sowieso erg matig.



Dat laatste zeker. Ik heb het idee dat de magi van Klopp bij Liverpool wat is uitgewerkt. Ik vind het wel een trainer die zich met de top kan meten. Carlo Ancelotti daarentegen vind ik weer een klasse apart. Hij straalt meer rust uit waar Klopp nog wel eens kan doordraven. Napoli en City hebben kwaliteit zat om de halve finale te bereiken maar heb het idee dat Real toch weer aan het langste eind zal trekken. Dat zou dan voor de 15x zijn.

 

+1/-0

Ik geef Real meer kans dan Napoli en City. Op de een of andere manier faalt City makkelijk wanneer de CL eindstreep in zicht is en ik schat Real toch net wat hoger in dan Napoli.

 

+1/-0

Liverpool - Real Madrid was een reclame voor het voetbal. Een wedstrijd die 90 minuten lang bleef boeien. Real is gewoon weer kandidaat om de volgende cup met de grote oren op te gaan halen in Mei.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2022/2023