Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Periode offline

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 10 augustus 2019 om 20:31:

Blijft jammer dat we en het jaar onder Bosz en het vorige seizoen hier niet hebben kunnen delen.

Het was allemaal zo’n zwartgallig gezeik hier onder De Boer en met die revolutie. Het forum gaat offline en je haalt ineens twee Europese (halve)finale(s). Onvoorstelbaar. En nog op de manier zoals we het willen zien ook.

Benieuwd wie er allemaal terug keren. Hoop niet voor juliendat die twee jaar te lang geweest is



Er is geen causaal verband? ;)

Leuk dat het forum terug is! En ik zie al wat vertrouwde namen voorbij komen. Ik ben zelf ook al een tijdje lid en hoop dat nog een tijdlang te blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jeroen. schreef op 11 augustus 2019 om 09:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 10 augustus 2019 om 20:31:

Blijft jammer dat we en het jaar onder Bosz en het vorige seizoen hier niet hebben kunnen delen.

Het was allemaal zo’n zwartgallig gezeik hier onder De Boer en met die revolutie. Het forum gaat offline en je haalt ineens twee Europese (halve)finale(s). Onvoorstelbaar. En nog op de manier zoals we het willen zien ook.

Benieuwd wie er allemaal terug keren. Hoop niet voor juliendat die twee jaar te lang geweest is



Dat van vorig seizoen blijft jammer (die Frenkie de Jong is best een leuke speler), maar het jaar onder Bosz was het laatste waarin het oude forum actief was. De problemen begonnen zowat gelijktijdig met het drama in Oostenrijk.

Als je eraan terugdenkt; wat is er absurd veel gebeurd in de afgelopen twee jaar.



Elke keer als ik spelers zie zoals Frenkie en Donny dan denk ik nog aan Nouri. Wat als...

Zo vergeet ik hem in in ieder geval nooit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Van de film schreef op 11 augustus 2019 om 08:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 10 augustus 2019 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 augustus 2019 om 19:30:

Dit voelt een beetje als het tv programma de reünie. Benieuwd wie we nog tegen gaan komen. Ik ben in ieder geval blij dat het forum weer online is, want alternatieve sites focussen zich meer op nieuwsberichten of ze genereren überhaupt te weinig verkeer.



De reünie 😂😂

Ik zit hier al vanaf 2002. Bijna 20 jaar. Ik registreerde me toen kwam ik net van de basisschool af en ben nu 32 en heb 2 kinderen 😂



Mijn levensloop is bijna hetzelfde. Onvoorstelbaar hè? B)




Shit man ... het internet is al twee decennia mainstream.

Zulke forums als de deze zijn eigenlijk echt outdated, maar de mensen en de bijdrage maken het bezoeken nog steeds waard. Ik verwacht eigenlijk niet veel nieuwe "mensen" die zich hier zullen aansluiten, en dat hoeft wat mij betreft ook niet.

 

+1/-0

Mooi idd dat het forum weer terug is en ik al een aantal bekende namen heb gezien. AjaxShowtime was echt een regelrechte hel, clickbait titels, om over de reacties nog maar niet te spreken. Hopelijk weten de jeugdvolgers het forum hier ook weer snel terug te vinden!

 

+1/-0

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LitmanenOho! schreef op 10 augustus 2019 om 17:49:

Fijn dat AN/Ajaxsupporters weer terug is. Op Ajax Showtime is het echt een regelrechte hel. Hopelijk blijft ons dat kindergrut daar bespaard en modereren we hier actief op dit soort accounts.

Leuk om ook oude namen terug te zien!

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D



Blackmoon is wel gesignaleerd :)
Heeft een paar keer gepost op ajaxinside maar zonder gevolg.

Ajaxshowtime bekeek ik enkel voor nieuws.

Ajaxinside daarintegen heeft een aangenaam forum. Verbaasde me dat niet veel meer leden daarheen zijn gegaan tijdens de downtime. Ik blijf daar voorlopig ook gewoon actief.

Hopelijk kan de oude activiteit terug komen. Ben hier al sinds 2002 lid en zie al een hoop oude namen weer langskomen.

Forum 2 jaar Offline, en nog altijd is Veltman niet verkocht.... :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Chelsea Man schreef op 10 augustus 2019 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 10 augustus 2019 om 17:48:

Respect voor de posters die in de tussentijd op het AS hebben gezeten. Ik las de berichten wel maar van alle haat en onzin in de reacties werd ik gewoon droevig. Dat willen we hier in ieder geval niet zien.


Eens..geloof het of niet heb zelfs de discussies met jou gemist:)



We mogen gelukkig weer, welkom terug 🤜

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 11 augustus 2019 om 13:29:

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is



Heb een tijdlang om de zoveel tijd gekeken, maar helaas tevergeefs. Was dit forum (En de verslaving) eigenlijk compleet vergeten. Totdat een oudgediende van hier appte dat het forum weer online was. Ik snel inloggen en hem lukt het niet meer :D

Mooi om te zien dat steeds meer oude bekende het forum weer hebben gevonden. Ik heb niet het verslavingsgevoel van weleer, maar dat kan ook komen omdat ik inmiddels 2 kinderen rijker ben :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA 428 schreef op 11 augustus 2019 om 23:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 11 augustus 2019 om 13:29:

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is



Heb een tijdlang om de zoveel tijd gekeken, maar helaas tevergeefs. Was dit forum (En de verslaving) eigenlijk compleet vergeten. Totdat een oudgediende van hier appte dat het forum weer online was. Ik snel inloggen en hem lukt het niet meer :D

Mooi om te zien dat steeds meer oude bekende het forum weer hebben gevonden. Ik heb niet het verslavingsgevoel van weleer, maar dat kan ook komen omdat ik inmiddels 2 kinderen rijker ben :D



Hier ook 'ineens' twee kinderen rijker. Samengesteld gezin.... volgend jaar zelfs trouwen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 12 augustus 2019 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA 428 schreef op 11 augustus 2019 om 23:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 11 augustus 2019 om 13:29:

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is



Heb een tijdlang om de zoveel tijd gekeken, maar helaas tevergeefs. Was dit forum (En de verslaving) eigenlijk compleet vergeten. Totdat een oudgediende van hier appte dat het forum weer online was. Ik snel inloggen en hem lukt het niet meer :D

Mooi om te zien dat steeds meer oude bekende het forum weer hebben gevonden. Ik heb niet het verslavingsgevoel van weleer, maar dat kan ook komen omdat ik inmiddels 2 kinderen rijker ben :D



Hier ook 'ineens' twee kinderen rijker. Samengesteld gezin.... volgend jaar zelfs trouwen!



Neem wel aan dat je in Geffen gaat trouwen en met paarden etc?
Proficiat in elk geval :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Pak Schaal schreef op 09 augustus 2019 om 13:47:

Geregistreerd in december, 19 jaar geleden. Toen al 'Pak Schaal' ;)



Vooruitziende blik!

open/sluit de onderstaande quote:

Mijn Mokums Paradijs schreef op 09 augustus 2019 om 11:21:

Hallo oude vrienden en T-Bag :)



Jezus, da's lang geleden, leef jij ook nog? :P Ben je in Nijmegen geweest vorig jaar?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 13 augustus 2019 om 00:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 12 augustus 2019 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA 428 schreef op 11 augustus 2019 om 23:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 11 augustus 2019 om 13:29:

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is



Heb een tijdlang om de zoveel tijd gekeken, maar helaas tevergeefs. Was dit forum (En de verslaving) eigenlijk compleet vergeten. Totdat een oudgediende van hier appte dat het forum weer online was. Ik snel inloggen en hem lukt het niet meer :D

Mooi om te zien dat steeds meer oude bekende het forum weer hebben gevonden. Ik heb niet het verslavingsgevoel van weleer, maar dat kan ook komen omdat ik inmiddels 2 kinderen rijker ben :D



Hier ook 'ineens' twee kinderen rijker. Samengesteld gezin.... volgend jaar zelfs trouwen!



Neem wel aan dat je in Geffen gaat trouwen en met paarden etc?
Proficiat in elk geval :)

uiteraard! Moest hier wel even uitleggen waarom in Geffen 😂😂

 

+1/-0

Heerlijk om weer terug te zijn.

Na mijn eerdere periode onder een andere naam(toen ook gestopt door technische issues, en verder gegaan als Feniks) ben ik inmiddels ook al zo'n jaar of 20 op dit forum actief.
Tijdens de absentie van AN heb ik op AS gekeken, REDDIT, maar ook op Twitter.
Zodoende kwam ik erachter dat AN weer actief was, omdat ik een Twitter-bericht las.
Toevalligerwijs had ik een maandje geleden AN verwijdert van mijn bewaarde telefoonpagina's alsook mijn favorieten.

Is het een idee om andere media te gebruiken om het te broadcasten, en zodoende weer het "oude" publiek terug te krijgen?

 

+1/-0

Wat tof dat de forums eindelijk weer online zijn.. Ik heb me denk ik 7 jaar terug ingeschreven op het oude forum en vooral meegelezen in de discussies van andere leden. Mooi ook om te zien dat oude accounts hersteld kunnen worden, zodat we ook 'zeker weten' dat het dezelfde leden zijn met dezelfde namen en geen grappenmakers die een naam overnemen! Voor mij vooral de topics over individuele spelers die op alle andere sites werden afgekraakt, maar waar hier gewoon de diepte in werd gegaan: top. En het relatie topic van Schaap over hoe je als Alfa man alle vrouwen onder de duim kon krijgen: legendarisch.

 

+1/-0

Het gros van de standaard posters van toen zijn ook al terug. Je herkent direct de manier van posten bij een aantal.

 

+1/-0

Ha! Ben er ook weer.Grappig om al die bekende namen te lezen. Wat hebben we kunnen genieten onder Bosz en het laatste seizoen. Benieuwd hoe de tendens hier dan zou zijn..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 13 augustus 2019 om 09:18:

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 13 augustus 2019 om 00:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 12 augustus 2019 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

AFCA 428 schreef op 11 augustus 2019 om 23:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 11 augustus 2019 om 13:29:

Ik heb het forum wel echt gemist, er is ook zo bizar veel gebeurd in de tijd dat het forum plat lag. Om de zoveel tijd toch maar weer kijken of het forum weer terug was. Zo vaak gefrustreerd dat zelfde stukje tekst bekeken met iets als "we zijn hard bezig en willen binnenkort het forum weer online brengen".... maanden later..... maanden later....maanden later.....
En nu opeens WTF!

Blij dat het terug is



Heb een tijdlang om de zoveel tijd gekeken, maar helaas tevergeefs. Was dit forum (En de verslaving) eigenlijk compleet vergeten. Totdat een oudgediende van hier appte dat het forum weer online was. Ik snel inloggen en hem lukt het niet meer :D

Mooi om te zien dat steeds meer oude bekende het forum weer hebben gevonden. Ik heb niet het verslavingsgevoel van weleer, maar dat kan ook komen omdat ik inmiddels 2 kinderen rijker ben :D



Hier ook 'ineens' twee kinderen rijker. Samengesteld gezin.... volgend jaar zelfs trouwen!



Neem wel aan dat je in Geffen gaat trouwen en met paarden etc?
Proficiat in elk geval :)

uiteraard! Moest hier wel even uitleggen waarom in Geffen 😂😂



Wij mede-Rudisten zijn toch wel uitgenodigd he, neem ik aan? Anders zal ik met de raad van bestuur toch echt over jou lidmaatschap moeten gaan vergaderen. Niet dat ik nu meteen wil gaan chanteren of zo hoor, maar ik benoem het toch maar effe! :B

Verder inderdaad fijn om langzaamaan weer bekende namen terug te zien. Benieuwd of we enkele veelbesproken leden, ook weer terug zullen zien, aan sommige ergerde we ons soms dood, maar zijn toch een onderdeel van dit forum moet je maar denken.


Oh en Brasil, alvast een schitterende dag toegewenst, wanneer het eenmaal zover is!;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Paixao schreef op 09 augustus 2019 om 10:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 augustus 2019 om 23:10:

Vraag aan een 'site admin':

Is het oude forum, zoals dat bestond op Ajax.netwerk.to, nog ergens in te zien?
In een 'read only' modus?



Ja, ajax.netwerk.to/forums hier invullen: https://web.archive.org/link



Ik heb dat nu een paar keer voorbij zien komen, maar zoeken etc wil niet echt lukken wanneer ik een willekeurige dag tevoorschijn tover.
Doe ik iets niet goed?

 

+1/-0

Leuk dat het forum weer online is!

Jeetje zeg wat heb ik dit forum gemist, zo vaak gekeken hier of het weer online was met het forum.
Afgelopen jaren mooie momenten meegemaakt met Ajax maar ook helaas dieptepunten.
Vooral met Nouri had ik echt de behoefte aan het forum om dit te delen met de mede Ajacieden.

Hopen weer op mooie tijden met het forum en Ajax.
Mooi om die oude bekenden weer te zien hier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

M88 schreef op 13 augustus 2019 om 13:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Paixao schreef op 09 augustus 2019 om 10:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 augustus 2019 om 23:10:

Vraag aan een 'site admin':

Is het oude forum, zoals dat bestond op Ajax.netwerk.to, nog ergens in te zien?
In een 'read only' modus?



Ja, ajax.netwerk.to/forums hier invullen: https://web.archive.org/link



Ik heb dat nu een paar keer voorbij zien komen, maar zoeken etc wil niet echt lukken wanneer ik een willekeurige dag tevoorschijn tover.
Doe ik iets niet goed?



Soms werkt het niet idd, je moet er even een paar testen tot er een werkt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Gastenboek » Periode offline