Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Gastenboek » Periode offline

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Dag mijn online Ajax vrienden van weleer.

Het heeft effe mogen duren, maar we zijn er weer.
Nu moet ik niet meer op Ajaxshowtime om mijn ei kwijt te kunnen.

 

+3/-0

Jeetje dat heeft ff geduurd zeg, dit was geen afkoelingsperiode maar een hele ijstijd...
Ik ben benieuwd of de boel nu net zo actief gaat worden als weleer.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

0634 schreef op 09 augustus 2019 om 21:30:

Fijn dat dit ooit zo fraaie forum een doorstart krijgt, eindelijk. Veel bekende namen langs zien komen, leuk om te zien. Benieuwd hoe het verder gaat.


Top man! Dat je er bent!

 

+1/-0

Respect voor de posters die in de tussentijd op het AS hebben gezeten. Ik las de berichten wel maar van alle haat en onzin in de reacties werd ik gewoon droevig. Dat willen we hier in ieder geval niet zien.

 

+2/-0

Fijn dat AN/Ajaxsupporters weer terug is. Op Ajax Showtime is het echt een regelrechte hel. Hopelijk blijft ons dat kindergrut daar bespaard en modereren we hier actief op dit soort accounts.

Leuk om ook oude namen terug te zien!

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LitmanenOho! schreef op 10 augustus 2019 om 17:49:

Fijn dat AN/Ajaxsupporters weer terug is. Op Ajax Showtime is het echt een regelrechte hel. Hopelijk blijft ons dat kindergrut daar bespaard en modereren we hier actief op dit soort accounts.

Leuk om ook oude namen terug te zien!

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D



Hahaha die was ik dus gewoon vergeten! Shame on me, Blackmoon de legend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 10 augustus 2019 om 18:16:

open/sluit de onderstaande quote:

LitmanenOho! schreef op 10 augustus 2019 om 17:49:

Fijn dat AN/Ajaxsupporters weer terug is. Op Ajax Showtime is het echt een regelrechte hel. Hopelijk blijft ons dat kindergrut daar bespaard en modereren we hier actief op dit soort accounts.

Leuk om ook oude namen terug te zien!

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D



Hahaha die was ik dus gewoon vergeten! Shame on me, Blackmoon de legend.



Assaidi kan in theorie nog steeds naar Ajax komen, wellicht eerder als toeschouwer, maar dan heeft hij alsnog z'n gelijk :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LitmanenOho! schreef op 10 augustus 2019 om 17:49:

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D



Op andere sites heeft hij veel meer publiek dat hij voor de gek kan houden. Tenzij het hier weer flink druk word verwacht ik niet dat we hem snel terug gaan zien met zijn inside *ahum* info.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 10 augustus 2019 om 18:51:

open/sluit de onderstaande quote:

jellie schreef op 10 augustus 2019 om 18:16:

open/sluit de onderstaande quote:

LitmanenOho! schreef op 10 augustus 2019 om 17:49:

Fijn dat AN/Ajaxsupporters weer terug is. Op Ajax Showtime is het echt een regelrechte hel. Hopelijk blijft ons dat kindergrut daar bespaard en modereren we hier actief op dit soort accounts.

Leuk om ook oude namen terug te zien!

P.S is blackmoon alweer gesignaleerd? De transferperiode is nog lang! :D :D :D



Hahaha die was ik dus gewoon vergeten! Shame on me, Blackmoon de legend.



Assaidi kan in theorie nog steeds naar Ajax komen, wellicht eerder als toeschouwer, maar dan heeft hij alsnog z'n gelijk :D




Wat dacht je van Ruiz. 100% zeker he :D :D

 

+1/-0

Wie was de Bakircioglu fanboy nu weer?

 

+1/-0

Blijft jammer dat we en het jaar onder Bosz en het vorige seizoen hier niet hebben kunnen delen.

Het was allemaal zo’n zwartgallig gezeik hier onder De Boer en met die revolutie. Het forum gaat offline en je haalt ineens twee Europese (halve)finale(s). Onvoorstelbaar. En nog op de manier zoals we het willen zien ook.

Benieuwd wie er allemaal terug keren. Hoop niet voor juliendat die twee jaar te lang geweest is

 

+4/-0

dubbelpoat. Weer ff wennen dit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 augustus 2019 om 19:30:

Dit voelt een beetje als het tv programma de reünie. Benieuwd wie we nog tegen gaan komen. Ik ben in ieder geval blij dat het forum weer online is, want alternatieve sites focussen zich meer op nieuwsberichten of ze genereren überhaupt te weinig verkeer.



De reünie 😂😂

Ik zit hier al vanaf 2002. Bijna 20 jaar. Ik registreerde me toen kwam ik net van de basisschool af en ben nu 32 en heb 2 kinderen 😂

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Champy95 schreef op 10 augustus 2019 om 13:02:

Dag mijn online Ajax vrienden van weleer.

Het heeft effe mogen duren, maar we zijn er weer.
Nu moet ik niet meer op Ajaxshowtime om mijn ei kwijt te kunnen.



Avond Champy...Ben er ook weer :)
Goed om jou ook weer terug te zien!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 10 augustus 2019 om 17:48:

Respect voor de posters die in de tussentijd op het AS hebben gezeten. Ik las de berichten wel maar van alle haat en onzin in de reacties werd ik gewoon droevig. Dat willen we hier in ieder geval niet zien.


Eens..geloof het of niet heb zelfs de discussies met jou gemist:)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Chelsea Man schreef op 10 augustus 2019 om 22:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Champy95 schreef op 10 augustus 2019 om 13:02:

Dag mijn online Ajax vrienden van weleer.

Het heeft effe mogen duren, maar we zijn er weer.
Nu moet ik niet meer op Ajaxshowtime om mijn ei kwijt te kunnen.



Avond Champy...Ben er ook weer :)
Goed om jou ook weer terug te zien!



Dag oude vriend,

ook leuk jou hier terug te zien.

 

+1/-0

Leuk dat het forum weer terug is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 10 augustus 2019 om 20:44:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 05 augustus 2019 om 19:30:

Dit voelt een beetje als het tv programma de reünie. Benieuwd wie we nog tegen gaan komen. Ik ben in ieder geval blij dat het forum weer online is, want alternatieve sites focussen zich meer op nieuwsberichten of ze genereren überhaupt te weinig verkeer.



De reünie 😂😂

Ik zit hier al vanaf 2002. Bijna 20 jaar. Ik registreerde me toen kwam ik net van de basisschool af en ben nu 32 en heb 2 kinderen 😂



Mijn levensloop is bijna hetzelfde. Onvoorstelbaar hè? B)

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Iceman schreef op 10 augustus 2019 om 20:31:

Blijft jammer dat we en het jaar onder Bosz en het vorige seizoen hier niet hebben kunnen delen.

Het was allemaal zo’n zwartgallig gezeik hier onder De Boer en met die revolutie. Het forum gaat offline en je haalt ineens twee Europese (halve)finale(s). Onvoorstelbaar. En nog op de manier zoals we het willen zien ook.

Benieuwd wie er allemaal terug keren. Hoop niet voor juliendat die twee jaar te lang geweest is



Dat van vorig seizoen blijft jammer (die Frenkie de Jong is best een leuke speler), maar het jaar onder Bosz was het laatste waarin het oude forum actief was. De problemen begonnen zowat gelijktijdig met het drama in Oostenrijk.

Als je eraan terugdenkt; wat is er absurd veel gebeurd in de afgelopen twee jaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ajax Forum » Gastenboek » Periode offline