Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zaterdag 12 december, 20.00u:

Ajax - PEC Zwolle

 

+1/-0

Heeft iemand de persco gevolgd vandaag? Zijn bijv Neres en Blind beschikbaar?

 

+1/-0

Wordt een moeilijke wedstrijd. Deze is nog niet gewonnen, zoals alle wedstrijden tot de winterstop.

 

+1/-0

Ajax heeft een paar flinke klappen gekregen, maar ik denk wel dat ze van PEC kunnen winnen. Waarschijnlijk een moeizame overwinning. Het is te hopen dat we in de resterende wedstrijden van dit jaar ook niet meer schade op zullen lopen, maar heb zo het gevoel dat Utrecht dit Ajax nog uit de beker zal kegelen.

Laat de winterstop maar snel komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 11 december 2020 om 18:49:

Ajax heeft een paar flinke klappen gekregen, maar ik denk wel dat ze van PEC kunnen winnen. Waarschijnlijk een moeizame overwinning. Het is te hopen dat we in de resterende wedstrijden van dit jaar ook niet meer schade op zullen lopen, maar heb zo het gevoel dat Utrecht dit Ajax nog uit de beker zal kegelen.

Laat de winterstop maar snel komen.



En in de winterstop de versterkingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 11 december 2020 om 18:32:

Wordt een moeilijke wedstrijd. Deze is nog niet gewonnen, zoals alle wedstrijden tot de winterstop.



Niets aan toe te voegen. Het is de realiteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 11 december 2020 om 20:18:

En in de winterstop de versterkingen.



Ik verwacht niet dat die er komen.

Covid-19 heeft financieel te veel impact en Overmars heeft zich al neergelegd bij een "tussenjaar".

 

+1/-0

Ik neem alleen genoegen met een 14-0 overwinning.

 

+1/-0

makkelijke winst wie je ook laat spelen... kom op zeg ..

 

+1/-0

Ik weet niet of het nou per se een makkelijke wedstrijd zal worden, maar Ajax moet gewoon weer een paar keer winnen, anders sluipt er net als vorig jaar weer onzekerheid in de ploeg, waardoor je zelfs tegen de mindere teams punten kan laten liggen. Het is denk ik vooral volhouden tot Kudus weer kan aanhaken. Dan staat er weer een aanzienlijk sterker team.

 

+1/-0

De maand december zouden wij eigenlijk moeten overslaan gezien voorgaande jaren of heb ik het mis?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 12 december 2020 om 19:16:

Niet weer Promes ......erger me nu al...



Hier ook. Die Ten Hag heeft echt een compleet bos voor z'n kop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 12 december 2020 om 19:16:

Niet weer Promes ......erger me nu al...



Volksverlakkerij is het!

Er wordt toch ook betaald (al is het dit seizoen via Fox) om kwaliteit te zien?!

 

+1/-0

Ondanks dat hij aardig speelt erger ik me kapot aan Promes met zijn hakjes enzo. Voetbal toch normaal man. Je hebt nog niets laten zien dit seizoen en dan zo gaan voetballen.
Dat zegt alles over de instelling van die zwaar overschatte voetballer.

 

+3/-0

Poehee, hij doet 1 hakje. Stel je niet aan zeg. Vond het ook helemaal niet misplaatst in deze situatie.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 december 2020 om 20:52:

Poehee, hij doet 1 hakje. Stel je niet aan zeg. Vond het ook helemaal niet misplaatst in deze situatie.



Zou toch je ogen open houden, want het waren er twee en die ballen onder zijn voet doorhalen bij het passen.
Dus aanstellen is het zeker niet en je excuses hoef ik niet maar houdt gewoon je commentaar voor je als je maar half kijkt.

 

+2/-0

Slaapverwekkend, maar de 3 punten zitten in de tas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 december 2020 om 20:55:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 december 2020 om 20:52:

Poehee, hij doet 1 hakje. Stel je niet aan zeg. Vond het ook helemaal niet misplaatst in deze situatie.



Zou toch je ogen open houden, want het waren er twee en die ballen onder zijn voet doorhalen bij het passen.
Dus aanstellen is het zeker niet en je excuses hoef ik niet maar houdt gewoon je commentaar voor je als je maar half kijkt.



Dat ie niet direct gewisseld werd zeg.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PEC Zwolle