Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie] FC Utrecht-Ajax (2020/2021)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zondag 8 november 2020, 12.15u:

FC Utrecht - Ajax

 

+1/-0

Als spelers, a.g.v de lokale Deense wetgeving, niet tegen Midtjylland mogen spelen, kunnen ze dus wel tegen Utrecht spelen.

 

+1/-0

Gaan we weer met een nederlaag de interland periode in of kunnen we eindelijk weer een keer winnen daar.

 

+1/-0

Ik ben blij dat ze tegen Midtjylland al met de gedachten bij Utrecht waren.
Dat belooft veel goeds!

 

+1/-0

Als Ten Hag weer met Promes, Ekkelenkamp en Schuurs speelt gaan ze maar de bietenbrug op. Vrijwillig met 7 veldspelers spelen moet afgestraft worden.

 

+1/-0

Utrecht draait slecht dus rode lap Ajax komt weer op het juiste moment. Maar de omstandigheden zijn wel anders nu: er mag geen publiek in het stadion en Utrecht moet het zelf momenteel ook vooral van voetballen hebben. Het is jammer dat Paes wel weer zal keepen overigens en dat Jansen terug is. Ook Elia zal voor het eerst dit seizoen echt fit aan een wedstrijd binnen dus dat zit allemaal tegen. Belangrijk zal zijn wie er fluit ook. Gelukkig heeft Ajax gisteren gewonnen en hebben ze nu vijf dagen rust. Dat moet genoeg zijn om deze belangrijke pot in ons voordeel af te sluiten. Ajax is beter dan Utrecht, dus we zijn favoriet. Maar de opstelling zal inderdaad anders zijn. Ik verwacht in ieder geval Klaassen en Neres terug in de basis voor Ekkelenkamp en Promes. En het zou me niet verbazen als Alvarez voor Schuurs gaat spelen. Onana - Mazraoui, Alvarez, Blind, Tagliafico - Klaassen, Martinez, Gravenberch - Neres, Tadic, Antony.

 

+1/-0

Promes op 10 denkt AD? Waar de F komt dat weer opeens vandaan?

 

+1/-0

Zal een heel andere wedstrijd worden. Utrecht heeft niet de broodnodige steun van het publiek. Van de Brom is plotseling vertrokken en die naait de spelers ook altijd goed op tegen Ajax.

Ik verwacht een vrij makkelijke overwinning, mits ze beginnen met de sterkste opstelling. Dus geen Promes en Labyad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 07 november 2020 om 22:10:

Promes op 10 denkt AD? Waar de F komt dat weer opeens vandaan?



Proberen de tegenstander te verrassen door niet met de sterkste opstelling te spelen.

 

+1/-0

Nog niet echt bijzonder. Gaan teveel mee in het vecht voetbal. Proberen uit de duels te blijven. Labyad voegt weinig toe. maar dat wisten we al.

 

+1/-0

Vrees voor Antony. Hamstring?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 november 2020 om 13:02:

(...) Gaan teveel mee in het vecht voetbal. Proberen uit de duels te blijven. (...)



Het lijkt mij dat hier al de hele week op geattendeerd is?!
Onbegrijpelijk dat je het toch in de wedstrijd moet constateren.

Of komt hier het gebrek aan voldoende kwaliteit aan het licht?
Dan is het wel begrijpelijk.

 

+1/-0

Schuurs ook weer zeer zwak bij elk klein beetje gevaar.

 

+1/-0

Wel een enorm verschil Utrecht met of zonder publiek.

 

+1/-0

Niet echt goed, maar wel een eenvoudige 0-3 zege. Prima zo na een drukke periode.
Klaassen heel belangrijk en ik vond Schuurs ook goed spelen.

 

+1/-1

Resultaat is prima. Hopelijk valt de blessure van Antony mee. Promes viel weer tegen ondanks het doelpunt.

 

+1/-0

Prima overwinning. Bij vlagen goed spel vond ik en nauwelijks in de problemen gekomen. Dat is toch echt weleens anders geweest en Ajax heeft de gegeven omstandigheden perfect aangepakt.
Geen fan van Labyad en Promes momenteel, maar de assist en goal van hun waren wel netjes gedaan.

 

+1/-0

De eerste helft was echt vreselijk, zooo traag aan de bal. De tweede helft ging het, na een minuut of tien, wat beter en dan scoor je er dus ook gemakkelijk drie. Met Neres in de ploeg gebeurt er wel wat voorin, ook al gaat nog lang niet alles goed wat ie probeert. Schuurs begint nu wel erg vervelend te worden.

 

+1/-0

1e helft domineerde we zonder echt kansen te creëren, 2e helft was dat iets beter.
lekkere overwinning, altijd lastig daar met publiek, duidelijk verschil zonder publiek.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie] FC Utrecht-Ajax (2020/2021)