Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Leonardo. O, o.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zijaanzij schreef op 30 juli 2026 om 21:55:

Leonardo. O, o.

Vanaf de aftrap gaat ie Shelbourne helemaal aan gort schieten.

+3/-0

Leonardo niet op het speciale lijstje.

+1/-0

Netjes hoor. Matige tegenstander maar Gloukh op 10 mag van mij blijven staan.

+3/-0

Leonardo wilde te graag. Die bal in de laatste minuut had voor Edvardsen moeten zijn. Ik hoop dat de trainer hem daarop aanspreekt. Het maakt geen reet uit dat je op een ruime voorsprong staat, teambelang gaat altijd voor.

+3/-0

Twente verliest dus van een bierelftal dat niet van dit armzalige Vojvodina kon winnen...

+2/-0

Ik kon het niet geloven toen ik het las, maar het schijnt dat Ajax door het grote FC Twente vergezeld gaat worden in de Conference League. Gelukkig hebben we het grote NEC nog om de Nederlandse eer hoog te houden.

+2/-0

Sevic schreef op 30 juli 2026 om 22:39:

Twente verliest dus van een bierelftal dat niet van dit armzalige Vojvodina kon winnen...

Uhm. Ze wonnen tweemaal van Vojvodina.

+1/-0

Mie Toe schreef op 30 juli 2026 om 22:41:

Ik kon het niet geloven toen ik het las, maar het schijnt dat Ajax door het grote FC Twente vergezeld gaat worden in de Conference League. Gelukkig hebben we het grote NEC nog om de Nederlandse eer hoog te houden.

Ik heb zonet de heenwedstrijd samenvatting gekeken. Van Rooij zag er niet goed uit bij de 0-1. Die Joseph spits kon wel heel veel goals maken als ie wat scherper was. Oh ja, Weghorst zat weereens te piepen.

+1/-0

Mike1976 schreef op 30 juli 2026 om 20:57:

s0lido schreef op 30 juli 2026 om 20:15:

Wat een kansen weer..

Niet zo gek want je speelt zonder spits. Leonardo moet zich zitten te verbijten op de bank bij de kansen die No Golberg allemaal verprutst. Had al een hattrick kunnen hebben.

Voorafgaand aan de goal ontstaat er exact dezelfde situatie als bij de tegengoal vorige week. Berghuis haalt de voorzet er niet uit en Bouwman laat zijn man voor zich komen. Bij de goal weer Berghuis die de kopbal mist en Bouwman die kinderlijk eenvoudig aan de kant wordt gezet.

Ook hier zijn er die Bouwman in de basis willen zien en daarmee geven ze er vooral blijk van dat ze Jong Ajax niet volgen, want daarin maakte Bouwman deze zelfde fouten vorig seizoen veelvuldig. Hij leert dus niet van zijn fouten en dingen zo snel mogelijk oppikken is gewoon één van de core talenten van mensen die op hoog niveau moeten presteren en daar is bij hem niks van te bespeuren.

Zowel Bouwman als Rosa zag er niet goed uit bij de tegengoal, net als vorige week. Ook bij een andere kans van de tegenpartij. Ik denk dat Bouwman verhuren aan een degradatiekandidaat een goed idee is. Daar zal hij harder van worden. Bij JA speel je niet bepaald om de knikkers.

Blind is veel stabieler dan deze twee. Zelfs Wijndal laat momenteel een goede indruk achter. Klaassen doet het ook goed. Berghuis is inderdaad wél een probleem, ja. Ik blijf met de MLS bellen, maar geen gehoor!

Itakura is dan wel een dure speler, maar met hem staat er wel iemand. Ik weet niet zo goed wat er met Baas gaat gebeuren, maar Blind blijft gewoon spelen (op LCV) en ik denk dat Itakura ernaast (op RCV) de beste keuze is.

Ik hoop dat we iemand anders dan Van Rooij halen als opvolger van Gaaei, mocht hij vertrekken. Arnau Martínez kan je voor 8 miljoen euro oppikken bij Girona. Girona... dan kan Rosa gaan banken.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax